Zo kun je het ook zeggen. Maar zowel AZ als Ajax heeft weinig krijgers in de ploeg. Zonder optimale concentratie kan het zomaar mis gaan. We moeten niet net doen als de strateeg LVG alles onder controle heeft. AZ heeft niet meer punten dan Ajax.Thomas schreef:Of bij ploegen die het van hun techniek willen hebben, terwijl die techniek of hun voetbalintelligentie ze regelmatig in de steek laat.joey schreef:AZ heeft dit jaar vaak genoeg punten laten liggen tegen de kleintjes, Homer. Tegen Heracles bijvoorbeeld. AZ heeft juist hetzelfde probleem als Ajax. Niet altijd geconcentreerd genoeg.
Het hoort denk ik bij ploegen die het van hun techniek moeten hebben.
RKC - Ajax
Het stinkt aan alle kanten!
Dat is misschien wel zo, maar AZ straalt meer een eenheid uit als Ajax. En daar is een coach toch verantwoordelijk voor.joey schreef:AZ heeft dit jaar vaak genoeg punten laten liggen tegen de kleintjes, Homer. Tegen Heracles bijvoorbeeld. AZ heeft juist hetzelfde probleem als Ajax. Niet altijd geconcentreerd genoeg.
Welke ploeg het ook wordt, het is een ploeg die lang niet altijd heeft overtuigd.
Maar die eenheid laat net zo goed punten liggen tegen Heracles.Trab schreef:Dat is misschien wel zo, maar AZ straalt meer een eenheid uit als Ajax. En daar is een coach toch verantwoordelijk voor.joey schreef:AZ heeft dit jaar vaak genoeg punten laten liggen tegen de kleintjes, Homer. Tegen Heracles bijvoorbeeld. AZ heeft juist hetzelfde probleem als Ajax. Niet altijd geconcentreerd genoeg.
Welke ploeg het ook wordt, het is een ploeg die lang niet altijd heeft overtuigd.
Ajax heeft dit seizoen twee keer tegen AZ gespeeld en twee keer kon AZ niet duidelijk maken beter te zijn. Integendeel.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ajax heeft met Stam, Davids en Gabri meer krijgers in de ploeg dan AZ. En toch voetbalt AZ over het algemeen beter. En met mindere spelers.joey schreef:Zo kun je het ook zeggen. Maar zowel AZ als Ajax heeft weinig krijgers in de ploeg. Zonder optimale concentratie kan het zomaar mis gaan. We moeten niet net doen als de strateeg LVG alles onder controle heeft. AZ heeft niet meer punten dan Ajax.Thomas schreef:Of bij ploegen die het van hun techniek willen hebben, terwijl die techniek of hun voetbalintelligentie ze regelmatig in de steek laat.joey schreef:AZ heeft dit jaar vaak genoeg punten laten liggen tegen de kleintjes, Homer. Tegen Heracles bijvoorbeeld. AZ heeft juist hetzelfde probleem als Ajax. Niet altijd geconcentreerd genoeg.
Van Gaal is in mijn ogen de beste Nederlandse trainer die er rondloopt, voor een topclub die met mooi voetbal resultaten wil boeken.
- Liberty
- Contacteer:
Ik zeg ook niet dat Az beter is dan Ajax. Maar Van Gaal zou dit niet zo laten gebeuren. Die zou ze morgen een flink stuk laten lopen, als straf. Hopelijk doet Ten Cate dat ook.joey schreef:Maar die eenheid laat net zo goed punten liggen tegen Heracles.Trab schreef:Dat is misschien wel zo, maar AZ straalt meer een eenheid uit als Ajax. En daar is een coach toch verantwoordelijk voor.joey schreef:AZ heeft dit jaar vaak genoeg punten laten liggen tegen de kleintjes, Homer. Tegen Heracles bijvoorbeeld. AZ heeft juist hetzelfde probleem als Ajax. Niet altijd geconcentreerd genoeg.
Ajax heeft dit seizoen twee keer tegen AZ gespeeld en twee keer kon AZ niet duidelijk maken beter te zijn. Integendeel.
Tijd voor iets nieuws.
- martijn401
Maar anders. Ten Cate is een zuiger , dat werkt averrechts. Van van Gaal doe je het in je broek en zorg je dat je een volgende keer beter je best doet.Thomas schreef:Ik denk dat Ten Cate dat ook wel doet hoor.Homer S. schreef:Maar Van Gaal weet zijn teams wel op te jutten. Beter dan Ten Cate. Ik geloof echt niet dat Van Gaal dit nog uit handen zou geven. Hij zou gehakt maken van zijn spelers en dat weten ze.
Dat is me te simpel. Dit zijn onverklaarbare dingen. Denk je dat HtC geen kampioen wil worden? Of dat de spelers denken: ach, laat maar zitten, derde is ook best? Zo werkt dat niet. Dit is geen team dat de mouwen kan opstropen als het niet loopt. Het is geen knokploeg. Zeker niet zonder Stam. (Die we zogenaamd prima konden missen. Nou, mooi niet. :sad: )Homer S. schreef:Blijkbaar niet goed genoeg. Anders waren ze vandaag wel scherp geweest. Een coach kan daar zeker aan mee werken.
Waarschijnlijk niet. Die heeft het nog steeds over een halfvol glas en dat zijn spelers qua inzet niks te verwijten valt. Alleen dat knollenveld en dat RKC op de 3 en 4 veel druk zette, maakten opbouwen en combinatiespel onmogelijk en zorgden ervoor dat Ajax een speelstijl opgedrongen werd die de ploeg niet ligt. Volgens Henk. :nooo:Homer S. schreef:
Ik zeg ook niet dat Az beter is dan Ajax. Maar Van Gaal zou dit niet zo laten gebeuren. Die zou ze morgen een flink stuk laten lopen, als straf. Hopelijk doet Ten Cate dat ook.
Laatst gewijzigd door Zuidema op zo apr 08, 2007 4:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Liberty
- Contacteer:
Ze toonden vandaag totaal geen inzet. Je hoeft geen knokker te zijn, maar inzet is niet te veel gevraagd. Ze speelden slap en inspiratieloos.joey schreef:Dat is me te simpel. Dit zijn onverklaarbare dingen. Denk je dat HtC geen kampioen wil worden? Of dat de spelers denken: ach, laat maar zitten, derde is ook best? Zo werkt dat niet. Dit is geen team dat de mouwen kan opstropen als het niet loopt. Het is geen knokploeg. Zeker niet zonder Stam. (Die we zogenaamd prima konden missen. Nou, mooi niet. :sad: )Homer S. schreef:Blijkbaar niet goed genoeg. Anders waren ze vandaag wel scherp geweest. Een coach kan daar zeker aan mee werken.
Dan toon je niet echt aan dat je kampioen wil worden.
Tijd voor iets nieuws.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Of dat had geholpen blijft gissen. Voor hetzelfde geld maakt Babel de winnende. Dan zegt iedereen: terecht dat hij Babel heeft laten staan.Homer S. schreef:Precies. Ten Cate had keihard moeten zijn. Babel had er in de rust al uit gemoeten. Nu wachtte hij veel te lang.
Het gaat om de teamprestatie. Ajax heeft meer kwaliteit dan RKC. Dát moet je uitbuiten. Een speler kan alleen het verschil maken als het team hem het verschil laat maken. Neem PSV, dat dacht gisteren spekkoper te zijn omdat Koné én Farfan konden meedoen. Niet dus, want het elftal zwalkt en die spelers zwalkten mee.
Ten Cate heeft de beschikking over spelers als Stam, Gabri, Davids, Sneijder, Huntelaar. Van Gaal moet het doen met Donk, Koevermans, Jenner, Jaliens, Steinsson. Daar zit nogal een kwaliteitsverschil en routineverschil tussen. Van Gaal levert in feite een wereldprestatie.joey schreef:
Maar die eenheid laat net zo goed punten liggen tegen Heracles.
Babel de winnende, tja, die heeft ook zo'n hoog redement :nooo:joey schreef:Of dat had geholpen blijft gissen. Voor hetzelfde geld maakt Babel de winnende. Dan zegt iedereen: terecht dat hij Babel heeft laten staan.Homer S. schreef:Precies. Ten Cate had keihard moeten zijn. Babel had er in de rust al uit gemoeten. Nu wachtte hij veel te lang.
Het gaat om de teamprestatie. Ajax heeft meer kwaliteit dan RKC. Dát moet je uitbuiten. Een speler kan alleen het verschil maken als het team hem het verschil laat maken. Neem PSV, dat dacht gisteren spekkoper te zijn omdat Koné én Farfan konden meedoen. Niet dus, want het elftal zwalkt en die spelers zwalkten mee.
Blij met de punten ...
- Liberty
- Contacteer:
Hij had een signaal afgegeven.joey schreef:Of dat had geholpen blijft gissen. Voor hetzelfde geld maakt Babel de winnende. Dan zegt iedereen: terecht dat hij Babel heeft laten staan.Homer S. schreef:Precies. Ten Cate had keihard moeten zijn. Babel had er in de rust al uit gemoeten. Nu wachtte hij veel te lang.
Ten Cate is verantwoordelijk voor het team. Natuurlijk kan hij er wel iets aan doen als het team slecht speelt. Door keihard te zijn. Dit team had een schop onder zijn reet nodig.Het gaat om de teamprestatie. Ajax heeft meer kwaliteit dan RKC. Dát moet je uitbuiten. Een speler kan alleen het verschil maken als het team hem het verschil laat maken. Neem PSV, dat dacht gisteren spekkoper te zijn omdat Koné én Farfan konden meedoen. Niet dus, want het elftal zwalkt en die spelers zwalkten mee.
Tijd voor iets nieuws.
Dit gaat niet over AZ of Psv.Dit gaat over AJAX wat in principe voor de derde keer de kans om aansluiting te maken/ de koppositie over te nemen laat liggen.Je speelt tegen Rkc verdomme.Je komt met 1 - 0 en 2 - 1 voor en wat doen de spelers en HtC, niks nada.joey schreef:Tegen de concurrenten heeft AZ juist precies dezelfde resultaten als Ajax. Een gewonnen en een verloren tegen PSV, twee keer gelijk tegen Ajax.
Blij met de punten ...
Tja, zo kan ik het ook. De beste spelers van Ajax opnoemen en de minste van AZ. :DTrab schreef:Ten Cate heeft de beschikking over spelers als Stam, Gabri, Davids, Sneijder, Huntelaar. Van Gaal moet het doen met Donk, Koevermans, Jenner, Jaliens, Steinsson. Daar zit nogal een kwaliteitsverschil en routineverschil tussen. Van Gaal levert in feite een wereldprestatie.joey schreef:
Maar die eenheid laat net zo goed punten liggen tegen Heracles.
AZ heeft prima spelers. Niets mis mee. Persoonlijk vind ik Arveladze een betere spits dan KJH.