Ajax-PSV

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo nov 12, 2006 3:54 pm

Maxwell schreef:Het mag knap zijn wat PSV doet, ik vind het niet leuk om naar te kijken. Zeker na die wat gelukkige treffer en na de rode kaart trokken ze zich helemaal terug op eigen helft.
PSV heeft in de 2e helft gewoon goed gevoetbald. En niet met 10 man achter de bal, maar ook gewoon op de helft van Ajax. Pas na de rode kaart trokken ze zich terug.
De enige hoop op een kampioenschap van Ajax, is de op sommige plekken niet al te brede selectie van PSV. Achter Farfan en Kone zit niet veel, Alex of Addo scheelt ook een slok op een borrel en voor Lamey of Salcido geldt hetzelfde. Hopen dus op blessures of schorsingen. Anders worden ze gewoon weer kampioen.

Alexander

Bericht door Alexander » zo nov 12, 2006 3:54 pm

Leuk spandoek voor vriend Koeman. Wat zal Ronald op die kamer hebben uitgespookt?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo nov 12, 2006 3:57 pm

Trouwens, ...Rosales....wat doet die man nog bij Ajax?

Hoe kun je in hemelsnaam een slotoffensief inzetten als die kerel niet eens een bal voor kan zetten. Of hij schiet 'm gewoon achter. En niet een meter onnauwkeurig, nee hij presteert het om 'm gewoon 20 meter te ver te pasen. WEG!!!

Gvd.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo nov 12, 2006 3:58 pm

Thijs schreef:Trouwens, ...Rosales....wat doet die man nog bij Ajax?

Hoe kun je in hemelsnaam een slotoffensief inzetten als die kerel niet eens een bal voor kan zetten. Of hij schiet 'm gewoon achter. En niet een meter onnauwkeurig, nee hij presteert het om 'm gewoon 20 meter te ver te pasen. WEG!!!

Gvd.
Mee eens. nooit meer opstellen die gast.

ferry

Bericht door ferry » zo nov 12, 2006 4:04 pm

Was mooi om weer 's bij een echte topper te zijn. Je voelde de spanning ook in het stadion.

Eerste helft was gewoon voor Ajax, ze hadden daarin wat efficienter en geraffineerder moeten zijn.

Ik wordt een beetje moe van dat zogenaamde professionele voetbal van psv. DOODSAAI is het. Psv wordt vastgezet door de tegenstander, maar zo wordt daar niet aan gerefereerd in de media, dan heet het 'geslepen' voetbal en 'psv kan z'n momenten zo goed kiezen'... Blah wat een schijtvoetbal zeg. Als Ajax zo zou voetballen lever ik direkt m'n seizoenskaart in.

Door een klotegoal - kwam volgens mij meer geluk dan wijsheid bij kijken, maar dat moet ik nog terugzien op tv - verlies je die pot. Minstens een punt was vandaag verdiend geweest.

Complimenten weer voor het sfeerteam trouwens, het zag er weer gelikt uit!

Alexander

Bericht door Alexander » zo nov 12, 2006 4:12 pm

Wat een vervelende man is die Wim Bohnen. Ik vond het zo overdreven hoe die man deed.

ferry

Bericht door ferry » zo nov 12, 2006 4:16 pm

Alexander schreef:Wat een vervelende man is die Wim Bohnen. Ik vond het zo overdreven hoe die man deed.
Ja, kolere, kan iemand aan die vent uitleggen dat ie niet zo hoeft te schreeuwen omdat een microfoon het geluid voor 'm versterkt? Duurde ook te lang dat geblèr van die goser.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo nov 12, 2006 4:20 pm

Complimenten ook voor Wegereef. Foutloos gefloten.

Thijs

Bericht door Thijs » zo nov 12, 2006 4:23 pm

Fv schreef:
Alexander schreef:Wat een vervelende man is die Wim Bohnen. Ik vond het zo overdreven hoe die man deed.
Ja, kolere, kan iemand aan die vent uitleggen dat ie niet zo hoeft te schreeuwen omdat een microfoon het geluid voor 'm versterkt? Duurde ook te lang dat geblèr van die goser.
Waarom moet nou iemand ineens uit gaan leggen dat we die papieren boven ons hoofd moeten houden? We zijn toch geen mongolen? Tegen Feyenoord vorig jaar ging het toch ook prima...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo nov 12, 2006 4:23 pm

Trab schreef:

Gvd.
Mee eens. nooit meer opstellen die gast.
:sleepey: Vorige wedstrijd kwamen alle assists nog van hem hoor.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo nov 12, 2006 4:26 pm

Wouters heeft deze wedstrijd meer gestaan, dan in zijn gehele Ajaxperiode. Waardeloze zoutzak.

Typische PSV overwinning weer.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Thijs

Bericht door Thijs » zo nov 12, 2006 4:27 pm

brigade zuid schreef:
:sleepey: Vorige wedstrijd kwamen alle assists nog van hem hoor.
Puur geluk, hij kijkt niet eens. Zet z'n voet er tegen aan en ja, tegen ADO of Austria kan er best eens een keer iemand per ongeluk tegen die bal aanlopen.

Je bent rechtsbuiten bij Ajax en verdient een miljoen per jaar. Het enige wat je hoeft te doen is: Achter de diepgespeelde bal aanrennen en hop, voorleggen op het hoofd van je medespeler. Daar train je al jaren op. WAAROM?!?!?!? ---> schiet die kerel dan een bal fucking 20 meter te ver? Dat is toch puur gebrek aan kwaliteit? Je staat achter, een laatste aanval, er staan twee man klaar om 'm erin te beuken maar die bal gaat óf achter óf hij gaat uit aan de andere kant van het speelveld! Ja, dan ben ik echt in staat om m'n stoel op te eten hoor.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo nov 12, 2006 4:30 pm

Dat vraag ik me ook meer en meer af. Komt nooit langs zijn tegenstander, voorzetten zijn te zacht etc.

Een erg matige speler.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo nov 12, 2006 4:33 pm

Met De Mul trek je volle zalen wou je zeggen.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo nov 12, 2006 4:35 pm

Nou, het zat wel aardig vol vandaag met Tom in de basis.;)
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo nov 12, 2006 4:35 pm

Neuh, ook niet.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo nov 12, 2006 4:36 pm

brigade zuid schreef:Met De Mul trek je volle zalen wou je zeggen.
De Mul is ook nog geen top maar daar zit nog rek in. Hij is nog jong. Zie liever De Mul dan Rosales op het moment.

Thijs

Bericht door Thijs » zo nov 12, 2006 4:36 pm

brigade zuid schreef:Met De Mul trek je volle zalen wou je zeggen.
Nou vanmiddag was het volle bak. ;)
De Mul was ongelukkig vandaag, maar in hem zie ik potentie. Komt al met al toch meer dreiging vanuit dan Rosales.
Maar denk toch dat ze allebei niet goed genoeg zijn voor het Ajaxvoetbal.

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo nov 12, 2006 4:36 pm

Jammer dat we verliezen. En jammer dat Ten Cate in topwedstrijden er blijk van geeft geen topper te zijn. Jammer!

Kaboem!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo nov 12, 2006 4:40 pm

Precies Kaboem, HtC is nog geen topper idd.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo nov 12, 2006 4:41 pm

joey schreef:Hoe dan ook, ik ben tevreden met een punt.

:sad:

Ik zit hier met gemengde gevoelens. Doodzonde van de nederlaag, maar Ajax speelde wél een uitstekende eerste helft. Prima positiespel, goede organisatie, goed tempo. het beste spel dat ik in lange tijd van Ajax gezien heb. We hadden PSV bij de strot, ze moesten niet voor niets een aantal keren aan de noodrem trekken. Maar...er komt dan te weinig uit, daarin is Ajax nog niet goochem genoeg. (Ik krijg een PUNTHOOFD van Gabri. Volgens mij mist die een leeg doel nog van tien meter. :X )
Helaas had Ajax in de tweede helft niet meer de kracht en de concentratie om verder te gaan waar het gebleven was. PSV profiteerde bijna meteen, dat zat je aankomen. Dan valt zo'n goal, een domper. Ik vond de wissels van Ten Cate vandaag minder gelukkig. Tegen een ploeg met een goede verdedigende organisatie heb je niets aan de beperkte Rosenberg. En Rosales... dan heb je nog meer aan de broer van Tom de Mul. Maar ik denk sowieso dat Ajax het niet meer had kunnen brengen, de brandstof was op.
Jammer dat met deze uitslag het afzichtelijke afbraakvoetbal van PSV beloond is. Desondanks mijn oprechte felicitaties aan onze PSV-ers. :xyxthumbs:
Het stinkt aan alle kanten!

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo nov 12, 2006 4:43 pm

En daar hadden we vooraf wel een beetje op gehoopt, BZ. Gerekend zelfs.

Kaboem!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo nov 12, 2006 4:44 pm

Over De Mul:
De Mul was ongelukkig vandaag
Over de assists van Rosales tegen Den Haag:
Puur geluk, hij kijkt niet eens.

Hoezo met 2 maten meten Thijs. Als bij Rosales wat goed gaat is dat puur geluk en als bij De Mul wat fout gaat is ie wat ongelukkig.

Deli
Contacteer:

Bericht door Deli » zo nov 12, 2006 4:45 pm

Thijs schreef:
Fv schreef:
Waarom moet nou iemand ineens uit gaan leggen dat we die papieren boven ons hoofd moeten houden? We zijn toch geen mongolen? Tegen Feyenoord vorig jaar ging het toch ook prima...
En zo is het....wat een mongool die kerel.
En dat vantevoren opgeklopte 'laten we met zijn allen Ajax aanmoedigen vandaag he?!'

De tering....
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

joey
Erelid

Bericht door joey » zo nov 12, 2006 4:46 pm

brigade zuid schreef:Precies Kaboem, HtC is nog geen topper idd.
Onzin, Ajax speelde gewoon een prima eerste helft. Wie niet ziet dat ons team nu stukken beter speelt dan vorig seizoen, heeft stront in zijn ogen.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie