Inderdaad. :D Zo'n grote bek...aiaiai, wat zal het als Ajacied morgen genieten zijn in Rotjeknor.Thomas schreef:De amusementswaarde van veel van die posts is achteraf schitterend, jongens. Dit moeten jullie even doen. :xyxthumbs:
Ajax-Feyenoord
Mag ik even? :pukey:Peter schreef:Pascal Bosschaart na de wedstrijd:
http://suprfile.com/get.php?id=mlpn8e&get=1
Slechte verliezer, maar van zo'n slechte voetballer had ik ook niets anders verwacht
Ik ben benieuwd naar de reactie van Huntelaar, Peter. Heb je die ook?
Schorsen, die Bosschaart. :redcard: :D
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Cluijffert
Ik heb goed nieuws voor Steef. Zijn sterke rechtvaardigheidsgevoel hebben mij overtuigd. Ik heb inmiddels SS, Talpa, Hugo Borst, VI en de overige relevante media een mpegje met daarop de elleboog van Paauwe en de kopstoot van Bosschaert toegestuurd. Ik reken erop dat dit soort gedrag breeduit aan de kaak wordt gesteld en dat de betrokken spelers beiden een lange schorsing krijgen (wat alleen maar een voordeel voor Feyenoord is).Raymon schreef:Dat kan hem nog achteraf een schorsing opleveren (ik meen tot 45 minuten na de wedstrijd). Eens kijken of Steefje deze beelden ook doorstuurt :yes:
Dat Steef het met me eens is, sterkt me alleen maar!
Dankjewel Steef!
Ajax stond beter met de punt naar achter dan Feyenoord met de punt naar voren. Daarnaast liepen Vlaar en Bahia de hele eerste helft te kijken wie KJH nou zou pakken, terwijl 1 persoon genoeg zou zijn geweest, want daarachter kwam toch niemand door bij Ajax.
Die 1-0 is een kutbal van Vlaar en daaropvolgend een fout van Bahia. die 2-0 blijft Kuyt voorin hangen en gaat-ie niet mee met zijn man Heitinga en die 3-0 zag je een uur lang aankomen, zo vrij stond KJH (naja, hij werd gedekt door mini-me.)
Terechte overwinning van Ajax. 3-0 is me wat te ruim, gezien het spelbeeld. En Braamhaar, tsja. Ik heb 20 spelers ballen zien weggooien en wegstompen. En ook dat rood van Pienaar viel wel mee. Opvallend genoeg had Feyenoord z'n beste fase met 10 tegen 11. Toen stond het vrij aardig en liep Ajax zichzelf voorbij.
TV-beelden heb ik niet gezien. Ik zat in de ArenA.
Die 1-0 is een kutbal van Vlaar en daaropvolgend een fout van Bahia. die 2-0 blijft Kuyt voorin hangen en gaat-ie niet mee met zijn man Heitinga en die 3-0 zag je een uur lang aankomen, zo vrij stond KJH (naja, hij werd gedekt door mini-me.)
Terechte overwinning van Ajax. 3-0 is me wat te ruim, gezien het spelbeeld. En Braamhaar, tsja. Ik heb 20 spelers ballen zien weggooien en wegstompen. En ook dat rood van Pienaar viel wel mee. Opvallend genoeg had Feyenoord z'n beste fase met 10 tegen 11. Toen stond het vrij aardig en liep Ajax zichzelf voorbij.
Een heel volwassen reactie, Steef. Dat siert je dan wel weer. :xyxthumbs: Ik snap dat dit heel frustrerend voor je is.Steef schreef:Ajax stond beter met de punt naar achter dan Feyenoord met de punt naar voren. Daarnaast liepen Vlaar en Bahia de hele eerste helft te kijken wie KJH nou zou pakken, terwijl 1 persoon genoeg zou zijn geweest, want daarachter kwam toch niemand door bij Ajax.
Hier alvast wat beelden voor je ;) :
http://suprfile.com/get.php?id=mlpn8e&get=1
Bosschaart was zelfs nog aardig vandaag. Net als Greene. Grappig genoeg speelden hun tegenstanders Boukhari (ijzersterk) en Rosales (beslissend) ook goed.Thomas schreef::DSteef schreef:Ah, heb het gezien. Schandalig van Bosschaart. Direct ontslaan.
Die wens heeft verder zeker niets met z'n voetbalkwaliteiten te maken. ;)
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Henk de Gier
- Contacteer:
Bosschaart was na het laatste fluitsignaal ook 'aardig' voor Huntelaar :pukey:Steef schreef:Bosschaart was zelfs nog aardig vandaag. Net als Greene. Grappig genoeg speelden hun tegenstanders Boukhari (ijzersterk) en Rosales (beslissend) ook goed.Thomas schreef::DSteef schreef:Ah, heb het gezien. Schandalig van Bosschaart. Direct ontslaan.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Het was natuurlijk al heerlijk, maar tegen dit gluiperige, slaande, tijdrekkende onsportieve stelletje is het helemaal zoet. Wat deed die Kuyt trouwens raar met zijn valpartij, zo versier je geen strafschop boertje. :nooo:
Laatst gewijzigd door Real Ajax op do apr 20, 2006 10:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ga je nou proberen me een slecht gevoel aan te praten over het vertrek van Boukhari? ;)Steef schreef:Bosschaart was zelfs nog aardig vandaag. Net als Greene. Grappig genoeg speelden hun tegenstanders Boukhari (ijzersterk) en Rosales (beslissend) ook goed.Thomas schreef::DSteef schreef:Ah, heb het gezien. Schandalig van Bosschaart. Direct ontslaan.
Ik ben onwijs benieuwd naar de beelden.