Willem II - Ajax 30-08-2008
Reken maar nergens op... Blijkbaar is het belangrijker om dit jaar over de 100 doelpunten heen te gaan dan dat we eindelijk eens een keer minder dan 30 goals tegen krijgen. Je zou toch denken dat de les geleerd was nadat PSV al die jaren oerdegelijk kampioen is geworden.Neefkens schreef:Komt die topverdediger toch nog?
-
- Fenerbahce
Voetjes stonden bij mij allang op de grond! Ik ben niet zo'n VB fan na het EK en de voorbereiding van Ajax, teveel spelerswisselingen, niet bouwen aan een constante ploeg, nee ...Neefkens schreef:Slecht gespeeld, duidelijk nog veel werk aan de winkel.
Sno vond ik meevallen, rode kaart sloeg nergens op, penalty had gegeven kunnen worden.
Ok, weer voetjes op de grond.
Veel werk aan de winkel ???
Deze ploeg had er vandaag moeten staan !!

Maar nee hoor, we zetten lekker de lijn voort als in de voorbereiding.
Geen ideen, vooral veel naar achteren voetballen ...

Bah, gvd, k*t ...
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
Ik wel, hoewel ik op een gelijkspel had ingezet. Waar de euforie in de voorbereiding vandaan kwam is voor mij dan ook een raadsel. MvB heeft volkomen verkeerd ingekocht. Waarom wordt Amrabat niet gehaald, i.p.v. de veel te dure Sulejmani?? En nee, dat heeft niets te maken met de waan van de dag. Daarnaast had de nadruk natuurlijk veel meer moeten liggen op het middenveld en de defensie.brigade zuid schreef:Willem 2 was de tweede helft gewoon beter.. gelijkspel was terechte uitslag geweest. Ik had vooraf geen moment rekening gehouden met puntenverlies.
Ajax mag blij zijn met een vierde of vijfde plek dit seizoen. In Eindhoven kan de platte kar alweer door de wasstraat, want die moet dit jaar weer dienst doen.
- Ajaciedjuh
Voetbal live; Ajax kanaal en dan geen nabeschouwingen meer en persconferentie
Geef mij Versatel/Tele2 maar weer.
Terug naar de wedstrijd; wat te denken dag Aissati 3e keus is na Urby (geen man achter de spits) en Sarpong?

Terug naar de wedstrijd; wat te denken dag Aissati 3e keus is na Urby (geen man achter de spits) en Sarpong?
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op za aug 30, 2008 7:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Is bij ons altijd ongelukkig .. en dat er toen nog niks was weggegeven ligt niet oaan onze verdediging .. Willem II had toen nog niet door hou slecht onze verdediging wel niet is .. Silva gezien ...LucaS schreef:Ik snap niet dat de tweede goal door iedereen als blunder van de defensie wordt beschouwd, het was vooral heel erg ongelukkig. Verder is er door de defensie niets weggegeven, op dus de blunder van Stekeleburg na
Laatst gewijzigd door 999 op za aug 30, 2008 8:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-