Volgens mij kijken we al tig jaar naar het volgend seizoen, om halverwege dat volgend seizoen naar het volgend seizoen te kijken.Thomas schreef:Ik kijk naar volgend seizoen. Daar heb ik vertrouwen in. En ik ben helemaal niet onder de indruk van PSV en ga al helemaal niet in een hoekje zitten janken. De selectie van Ajax stelt dit seizoen tot mijn grote spijt ook niets voor. Ik mag toch wel zeggen dat ik niet zo geloof in een kampioenschap?LucaS schreef:Wat een onzin. Ajax doet voor niemand onder. Het geweldige PSV speelt gelijk tegen tien VVV'ers hoor. Die kunnen echt nog genoeg puntengaan liggen. Bah, wat een instelling om nu in een hoekje te gaan janken dat we het niet meer redden
PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)
Blij met de punten ...
- Cluijffert
ik constateer dat de combinatie Van Basten, Van Geel en ons scouting my met aafgrijsen vult...Thomas schreef:En diezelfde jongens ook meteen weer links liet liggen bij het Nederlands elftal. Hij moest bouwen aan een nieuwe elftal, weet je nog. Denneboom doet het trouwens niet onaardig bij Twente en Culina zie ik over het algemeen goed presteren in grote wedstrijden bij PSV.joey schreef:Maar dat je het verwacht baseer je op weinig meer dan dat je denkt dat Van Basten het beter doet dan zijn voorgangers. Van Basten, die ooit perspectief zag in Denneboom, Van den Bergh en Jason Culina.
Nog wel, ja. Maar het zegt mij toch wel iets dat Van Basten de baas wordt, jou niet? Sowieso lijkt het me een onwerkbare situatie voor Van Geel onder de nieuwe AD, die tevens voetbalman moet zijn.joey schreef:Ik constateer dat de scouts en MVG er nog gewoon zitten.
De scouting is het afgelopen jaar niet of nauwelijks gebruikt, volgens mij. Dat bleek ook wel uit het rapport.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
- AT Toto winner 15/16
joey schreef:Ik constateer dat de scouts en MVG er nog gewoon zitten.
Dat JC er nu de brui aan geeft, wil niet zeggen dat MVB alles bij het oude laat, joey. Rob Witschge scoutte namens Oranje bij RKC bijv. Boulahrouz. MVB komt echt niet aankakken met iemand van het niveau Colin of met bierlijken als Luque en Urzaiz.
En zou een door JC herstructureerde scouting per se briljantjes opsporen en afleveren? Winter, Verlaat, Menzo en Roger alweer vergeten?
Bij Tele2/CanalDigitaal gaat het gerucht dat de Knvb van plan is om Psv deze wedstrijd met een reguliere 0 - 3 te laten verliezen omdat er enerzeids geen ruimte is om de wedstrijd te verzetten, anderzeids ze de makke houding van Psv en Eindhoven stuitend vinden.Kesler " we hadden van de kant van Psv wel meer weerstand verwacht tegen deze staking, immers zij zijn de thuisspelende club " ...generaal schreef:Hopelijk wordt PSV - Ajax onze kampioenswedstrijd.
Blij met de punten ...
Dat zou van de gekke zijn. PSV kan het niet helpen dat die mensen staken. Ik geloof persoonlijk niet dat PSV niet zou willen ballen morgen.Voetske schreef: Bij Tele2/CanalDigitaal gaat het gerucht dat de Knvb van plan is om Psv deze wedstrijd met een reguliere 0 - 3 te laten verliezen omdat er enerzeids geen ruimte is om de wedstrijd te verzetten, anderzeids ze de makke houding van Psv en Eindhoven stuitend vinden.Kesler " we hadden van de kant van Psv wel meer weerstand verwacht tegen deze staking, immers zij zijn de thuisspelende club " ...
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Cluijffert
misschien je zou eens therapy moeten overwegen.generaal schreef:Dan mag Kesler van mij serieus een kogel koppen.Alexander schreef:Haha dat zou wat zijn als dat zo zou zijn. Zou toch schitterend zijn als we daardoor kampioen werden. Worden die gasten helemaal gek.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dus een optie is 19 maart Prima zou ik zeggen... Hebben ze net Spurs thuis in de benen en Roda uit.
Wat doen we hier toch moeilijk. Van de week ging het duits luchthaven en het openbaar vervoer eruit. Dat kost de economie pas een hoop geld en absoluut niet de wedstrijd psv-Ajax. Kost de economie gewoon niks of bijna niks. Zeker niet als je het vergelijkt met de staking bij onze buren.
Je kunt jezelf ook afvragen van waarom onze minister niet gelijk met dat betere bod kwam. Tenminste dat schoot bij mij wel te binnen.
Tenslotte was ze zelf ook korpsbeheerder dus zij moet als geen ander weten hoe het er aan toegaat bij de politie.
Maar goed we gaan morgen gewoon wat anders doen.
Wat doen we hier toch moeilijk. Van de week ging het duits luchthaven en het openbaar vervoer eruit. Dat kost de economie pas een hoop geld en absoluut niet de wedstrijd psv-Ajax. Kost de economie gewoon niks of bijna niks. Zeker niet als je het vergelijkt met de staking bij onze buren.
Je kunt jezelf ook afvragen van waarom onze minister niet gelijk met dat betere bod kwam. Tenminste dat schoot bij mij wel te binnen.
Tenslotte was ze zelf ook korpsbeheerder dus zij moet als geen ander weten hoe het er aan toegaat bij de politie.
Maar goed we gaan morgen gewoon wat anders doen.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
[/quote]
Bij Tele2/CanalDigitaal gaat het gerucht dat de Knvb van plan is om Psv deze wedstrijd met een reguliere 0 - 3 te laten verliezen omdat er enerzeids geen ruimte is om de wedstrijd te verzetten, anderzeids ze de makke houding van Psv en Eindhoven stuitend vinden.Kesler " we hadden van de kant van Psv wel meer weerstand verwacht tegen deze staking, immers zij zijn de thuisspelende club " ...[/quote]
Kesler(knvb) weet wel beter. Die houden zich gedeisd

Bij Tele2/CanalDigitaal gaat het gerucht dat de Knvb van plan is om Psv deze wedstrijd met een reguliere 0 - 3 te laten verliezen omdat er enerzeids geen ruimte is om de wedstrijd te verzetten, anderzeids ze de makke houding van Psv en Eindhoven stuitend vinden.Kesler " we hadden van de kant van Psv wel meer weerstand verwacht tegen deze staking, immers zij zijn de thuisspelende club " ...[/quote]
Kesler(knvb) weet wel beter. Die houden zich gedeisd

met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Dat gerucht over Kesler lijkt me wel erg stug. Waarom AZ dan geen regelementair verlies? Die waren de eerste die riepen: Geen politie, geen voetbal.
Allebei deze topwedstrijden moeten gewoon gespeeld worden. Ik zou ook geen kampioen willen worden door een regelementaire overwinning in Eindhoven.
Wie wist dat gerucht te melden en hoe, Voetske? Het lijkt me echt nergens op slaan.
Allebei deze topwedstrijden moeten gewoon gespeeld worden. Ik zou ook geen kampioen willen worden door een regelementaire overwinning in Eindhoven.
Wie wist dat gerucht te melden en hoe, Voetske? Het lijkt me echt nergens op slaan.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Ik, ( als reactie op .. ) en de generaal kreeg meteen een paar hartkloppingen, zelfs zo erg dat ie Kesler een kogel toewenste.Tja, zo leer je wel mensen kennen ..Beloki schreef:Dat gerucht over Kesler lijkt me wel erg stug. Waarom AZ dan geen punten in mindering? Die waren de eerste die riepen: Geen politie, geen voetbal.
Blij met de punten ...
Nee geen uitlokking, was een geintje Beloki .. dus niet meteen weer de moraal ridder uit gaan hangen hé, want dat heb jij zuiver .. was een geintje hieropBeloki schreef:Geruchten verzinnen om mensen uit de tent te lokken? Ik weet niet wat ik triester vind.
Tja en als men dan met kogelkoppen begint ..generaal schreef:Hopelijk wordt PSV - Ajax onze kampioenswedstrijd.
Blij met de punten ...