RKC - Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Starring

Bericht door Starring » zo apr 08, 2007 3:38 pm

Het blijft een mentale kwestie... X'C

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 08, 2007 3:39 pm

Izmailov schreef:
joey schreef: Wat nou! Als speler zou ik de trainer in zo'n wedstrijd echt niet nodig hebben. Doen alle elf spelers van Ajax hun stinkende best, dan win je gewoon, met of zonder Babel.
Mee eens. Maar als de spelers falen, is er altijd nog de coach die wat kan proberen. Ten Cate deed niets!
Als de spelers geen zin hebben, kun je wisselen wat je wilt.

De heren zijn voor de volle 100% zelf verantwoordelijk voor dit puntverlies. Ze moeten zich niet achter hun trainer verschuilen. Als er een kampioen wil worden, dan is het HtC wel. Die geloofde er zelfs nog in toen iedereen Ajax afgeschreven had.
Dit is het verhaal van dit seizoen. Moeilijke wedstrijden winnen, in gemakkelijke de punten cadeau doen. Hoe het komt? Misschien toch pap in de benen? Aan de andere kant, vandaag zat alles mee, Ajax kreeg zelfs een goal cadeau.
Het stinkt aan alle kanten!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo apr 08, 2007 3:39 pm

Fuck de spanning! Waneer is de eredivisie voor het laatst door AJAX gewonnen?! :sad:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Arthur

Bericht door Arthur » zo apr 08, 2007 3:39 pm

Ik moet nog zien hoe AZ het doet als ze ineens kampioen kunnen worden, dus wat mij betreft is het nog wel open.

Ik baal er vooral zo van dat ze niet kunnen presteren op het moment dat het moet. Reageren kunnen ze wel, zowel in de wedstrijd als qua ranglijst, maar o wee als ze het zelf moeten doen.
Als Ajax het alsnog wordt hebben ze er in ieder geval voor gezorgd dat de glans minimaal is :pukey:

martijn401

Bericht door martijn401 » zo apr 08, 2007 3:41 pm

joey schreef:
Izmailov schreef:
joey schreef: Wat nou! Als speler zou ik de trainer in zo'n wedstrijd echt niet nodig hebben. Doen alle elf spelers van Ajax hun stinkende best, dan win je gewoon, met of zonder Babel.
Mee eens. Maar als de spelers falen, is er altijd nog de coach die wat kan proberen. Ten Cate deed niets!
Als de spelers geen zin hebben, kun je wisselen wat je wilt.

De heren zijn voor de volle 100% zelf verantwoordelijk voor dit puntverlies. Ze moeten zich niet achter hun trainer verschuilen. Als er een kampioen wil worden, dan is het HtC wel. Die geloofde er zelfs nog in toen iedereen Ajax afgeschreven had.
Dit is het verhaal van dit seizoen. Moeilijke wedstrijden winnen, in gemakkelijke de punten cadeau doen. Hoe het komt? Misschien toch pap in de benen? Aan de andere kant, vandaag zat alles mee, Ajax kreeg zelfs een goal cadeau.
Een aantal kon duidelijk de spanning niet aan. Babel bracht helemaal niks. Dan is het aan de trainer om te wisselen. Dat deed ie gewoon veel te laat.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo apr 08, 2007 3:41 pm

666 schreef:Sorry joey, maar dat inktzwarte zieltje van jou had ik al.

We houden het nog even spannend. Ramona gaat haar ziel nu twee keer verkopen voor een goal van Vitesse: volgende week tegen AZ, op de laatste speeldag tegen PSV.

Ray, waar blijft die Vitesse-smiley? Opschieten!

Drie speelronden te gaan, drie teams die vechten voor de titel. Wanneer is de eredivisie voor het laatst zo spannend geweest?
K*tzooi, ook dat nog! :d1 :pukey:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 08, 2007 3:42 pm

Volgens mij is Sneijder er volgende week niet bij tegen NAC.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 08, 2007 3:42 pm

martijn401 schreef:Een aantal kon duidelijk de spanning niet aan.
Het is dan ook niet niets. Moeten winnen van RKC. :aai: :hypocrite:

Gadverdamme, wat een sukkels. :X

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » zo apr 08, 2007 3:42 pm

Maar als Babel mag blijven staan terwijl hij er niks van bakt, dan faalt de coach.
Tijd voor iets nieuws.

999

Bericht door 999 » zo apr 08, 2007 3:42 pm

Persoonlijk vindt ik dit een aanfluiting.Geen moment heeft dit elftal op het veld laten zien ook maar een moment mee te willen doen om het kampioenschap, om het kadootje wat Psv je in de schoot heeft geworpen.

Eigenlijk, eigenlijk verdiende AJAX niet eens een punt.Maar ook blijkt maar weer dat HtC het niet voor elkaar krijgt om spelers, tegen ogenschijnlijk eerste divisie ploegen, zo te motiveren dat ze er alles aan willen doen om een wedstrijd te winnen.

Deze wedstrijd was er weer eentje waarin Huntelaar op een eiland stond en zich meestentijds moet behelpen met vuurpijlen richting zijn persoontje.Zakt Babel, indien je kort en met rugdeking op hem speelt de zoveelste keer door de mand en verzuimt HtC vroegtijdig in te grijpen en zo een gebaar te maken t.o.v. de spelers dat je niet met deze instelling een kampioenswedstrijd in kan gaan ..

Steeds maar weer gaan voor de eigen aktie, daarna, als men verzand in een uitzichtlose situatie wil men de medespelers in de aanval/opzet betrekken.

Ik kan niet een speler aanwijzen die vandaag een voldoende heeft gescoord.Volgens mij waren ze allemaal onmzichtbaar de ene wat meer dan de andere ... pokkezooi .. en dan te bedenken dat er een paar rondlopen die van zichzelf vinden dat ze toe zijn aan een nieuw avontuur ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 08, 2007 3:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo apr 08, 2007 3:42 pm

HTC, Sneijder we zijn een punt ingelopen en 't veld was zeer slecht :X :eusa_liar:

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo apr 08, 2007 3:44 pm

Van Gaal maakt AZ gewoon kampioen. Ajax heeft het vandaag verspeeld. Helaas. Game over.

Izmailov

Bericht door Izmailov » zo apr 08, 2007 3:44 pm

Ajaciedjuh schreef:HTC, Sneijder we zijn een punt ingelopen en 't veld was zeer slecht :X :eusa_liar:
Godverdomme! Tyfushonden (straattaal)

martijn401

Bericht door martijn401 » zo apr 08, 2007 3:45 pm

joey schreef:

Er viel iets meer te winnen dan 3 punten tegen RKC. :hypocrite:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 08, 2007 3:46 pm

martijn401 schreef:
joey schreef:

Er viel iets meer te winnen dan 3 punten tegen RKC. :hypocrite:
Natuurlijk, maar als je daar al stress van krijgt....

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo apr 08, 2007 3:46 pm

Ajax nog steeds titelkandidaat? Wesley: "We blijven er wel voor strijden tot het einde." :rocketwhore:

999

Bericht door 999 » zo apr 08, 2007 3:47 pm

Zuidema schreef:Ajax nog steeds titelkandidaat? Wesley: "We blijven er wel voor strijden tot het einde." :rocketwhore:
Volgens mij zei ie: strijken ...
Blij met de punten ...

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » zo apr 08, 2007 3:47 pm

Trab schreef:Van Gaal maakt AZ gewoon kampioen. Ajax heeft het vandaag verspeeld. Helaas. Game over.
Precies. Van Gaal is wel in staat om zijn team geconcentreerd te laten spelen. Onder Van Gaal zou dit nooit gebeurd zijn.
Tijd voor iets nieuws.

martijn401

Bericht door martijn401 » zo apr 08, 2007 3:48 pm

Conclusie is duidelijk , deze trainer en deze spelersgroep zijn geen waardige kampioen. :sad:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 08, 2007 3:48 pm

AZ heeft dit jaar vaak genoeg punten laten liggen tegen de kleintjes, Homer. Tegen Heracles bijvoorbeeld. AZ heeft juist hetzelfde probleem als Ajax. Niet altijd geconcentreerd genoeg.
Het hoort denk ik bij ploegen die het van hun techniek moeten hebben.

Welke ploeg het ook wordt, het is een ploeg die lang niet altijd heeft overtuigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 08, 2007 3:49 pm

joey schreef:AZ heeft dit jaar vaak genoeg punten laten liggen tegen de kleintjes, Homer. Tegen Heracles bijvoorbeeld. AZ heeft juist hetzelfde probleem als Ajax. Niet altijd geconcentreerd genoeg.
Of bij ploegen die het van hun techniek willen hebben, terwijl die techniek of hun voetbalintelligentie ze regelmatig in de steek laat.

martijn401

Bericht door martijn401 » zo apr 08, 2007 3:50 pm

Trab schreef:Van Gaal maakt AZ gewoon kampioen. Ajax heeft het vandaag verspeeld. Helaas. Game over.
En van de huidige top 3 verdienen ze het ook het meest. Go Shota!

Michael_B

Bericht door Michael_B » zo apr 08, 2007 3:51 pm

Als AZ maar geen kampioen wordt, dan krijg ik het zwaar hier in omgeving Alkmaar...

Godverdomme Ajax, stelletje prutsers! Liever PSV dan AZ...
Face your fears and live your dreams, No Fear

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » zo apr 08, 2007 3:51 pm

Maar Van Gaal weet zijn teams wel op te jutten. Beter dan Ten Cate. Ik geloof echt niet dat Van Gaal dit nog uit handen zou geven. Hij zou gehakt maken van zijn spelers en dat weten ze.
Tijd voor iets nieuws.

999

Bericht door 999 » zo apr 08, 2007 3:51 pm

joey schreef:AZ heeft dit jaar vaak genoeg punten laten liggen tegen de kleintjes, Homer. Tegen Heracles bijvoorbeeld. AZ heeft juist hetzelfde probleem als Ajax. Niet altijd geconcentreerd genoeg.

Welke ploeg het ook wordt, het is een ploeg die lang niet altijd heeft overtuigd.
Leg jij mij eens uit waarom HtC zolang wacht met wisselen terwijl zelfs een handveger ziet dat er ingegrepen moet worden ..
Blij met de punten ...

Plaats reactie