Ronald! schreef:Een combinatie van jarenlange ervaring, inzicht, opstelling, instelling, spelverloop, plussen, minnen en een beetje geluk.

Lindgren? Hou op zeg was de grootste onzekere factor op het veld. Veel balverlies en vaak te laat in de omschakeling. Hij heeft de 2de helft vaak de aanval van Fiorentina ingeleid.Beloki schreef:Oleguer en Lindgren laten staan bitte!
Erg voorbarig.... Fiorentina heeft duidelijk meer kwaliteit dan wij, dus het gaan nog 90 heel lange minuten worden hoor.Jöhnk schreef:Waarschijnlijk Twente-Ajax in de volgende ronde dus.... Alsof het zo moest zijn.
SylvievdVaart schreef:Zó eens!wimpey schreef: Kijk eens effe naar wat er bij ons op het veld stond. En dan naar het scorebord. Kolere... kunnen de puristen voor één keer a.u.b. een héél klein beetje blij zijn voor deze kleuterklas die een italiaanse topploeg in Italie verslaat?!
Pff, groffe overschatting van de tegenstander. Als Ajax eens een keer de beste ploeg ertegenover opstelt dan worden ze overlopen. Maarja Van Basten moet weer het spannend maken.Ajax Rules schreef:Erg voorbarig.... Fiorentina heeft duidelijk meer kwaliteit dan wij, dus het gaan nog 90 heel lange minuten worden hoor.
Hoezo? Goed compact gespeeld en zelf voor voldoende dreiging gezorgd om toch iets te kunnen forceren. Fiorentina heeft een paar grote kansen gehad, maar om nu te zeggen dat ze constant de betere waren en de wedstrijd onder controle hadden. Nee absoluut niet!joey schreef:Van Basten schijnt gezegd te hebben dat Ajax de overwinning verdiende. Nou, dat gaat me een beetje heel erg ver....
Achterstevoren zitten kijken zeker?Zlatan Son of God schreef:Hoezo? Goed compact gespeeld en zelf voor voldoende dreiging gezorgd om toch iets te kunnen forceren. Fiorentina heeft een paar grote kansen gehad, maar om nu te zeggen dat ze constant de betere waren en de wedstrijd onder controle hadden. Nee absoluut niet!joey schreef:Van Basten schijnt gezegd te hebben dat Ajax de overwinning verdiende. Nou, dat gaat me een beetje heel erg ver....
Gewoon verdiende overwinning met wel een beetje geluk! Het is ook wel eens anders geweest!
Nee hoor, maar we doen nu net alsof AJAX geen seconde iets in te brengen heeft gehad. En we vergeten helemaal dat het bij AJAX redelijk goed stond achterin.Hoeladans schreef:Achterstevoren zitten kijken zeker?Zlatan Son of God schreef:Hoezo? Goed compact gespeeld en zelf voor voldoende dreiging gezorgd om toch iets te kunnen forceren. Fiorentina heeft een paar grote kansen gehad, maar om nu te zeggen dat ze constant de betere waren en de wedstrijd onder controle hadden. Nee absoluut niet!joey schreef:Van Basten schijnt gezegd te hebben dat Ajax de overwinning verdiende. Nou, dat gaat me een beetje heel erg ver....
Gewoon verdiende overwinning met wel een beetje geluk! Het is ook wel eens anders geweest!
Nee slim ben je niet.Zelfs niet als het een ander ( Peter ) het voor je uit tekend.Maar goed.Vooruit dan nog een keer voor jou danDaniel_vT schreef:Tjah, ik kan ook wel slim doen, en iets gaan beweren en uit mijn duim zuigen.. En als vervolgens iemand vraagt om nadere verklaring "tjah, dat snap jij niet hé" gaan zeggen alsof diegene dom is (terwijl je reactie nergens opslaat zonder uitleg) maar dat maakt die bewering niet logischer hoor en daar trap ik niet in. Een van de meest zwakke dingen die je kunt doen in een discussie; Roepen "dat snap jij toch niet" omdat je zelf niet eens weet hoe je het uit moet leggen en dat maar zeggen om het dan te laten lijken alsof wat je beweert wel iets betekent door te doen alsof het aan de ander ligt.999 schreef:Tja, dat snap jij niet hé ..
Altijd bij een nederlaag? Of ook als ze zelf hebben gewonnen?Zlatan Son of God schreef:Doen ze altijd. Blijf het een mooi gebaar vinden!Jöhnk schreef:Zou Fiorentina eigenlijk ook zo'n erehaag maken voor AZ?
In de wedstrijd die ik heb gezien was Fiorentina wel constant de betere en hadden ze de wedstrijd wel onder controle.Zlatan Son of God schreef:Nee hoor, maar we doen nu net alsof AJAX geen seconde iets in te brengen heeft gehad. En we vergeten helemaal dat het bij AJAX redelijk goed stond achterin.Hoeladans schreef:Achterstevoren zitten kijken zeker?Zlatan Son of God schreef: Hoezo? Goed compact gespeeld en zelf voor voldoende dreiging gezorgd om toch iets te kunnen forceren. Fiorentina heeft een paar grote kansen gehad, maar om nu te zeggen dat ze constant de betere waren en de wedstrijd onder controle hadden. Nee absoluut niet!