Vast niet. Immers, Groningen kan er niets aan doen. Nijland had nog zo gewaarschuwd.robiono schreef:maar krijgt ajax nou een reglementaire 0-3 overwinning toegeschreven?

Blijkbaar niet. Wedstrijd moet z.s.m. worden ingehaald, zeggen ze op Tele 2.robiono schreef:maar krijgt ajax nou een reglementaire 0-3 overwinning toegeschreven?
Huh?Beloki schreef:Feyenoord werd uitgesloten van Europees voetbal omdat er traangas gespoten werd, dit lijkt me toch minstens net zo erg. Als dit 0-3 wordt, neem ik de KNVB écht niet meer serieus.
Wil je zo eventueel kampioen worden? Met 3 gratis punten zonder er voor te hoeven voetballen? Ajacieden worden steeds minder veeleisend..Zlatan Son of God schreef:Afgelast dus, het zou belachelijk zijn als deze wedstrijd nog overgespeeld moet worden. Groningen gewoon straffen en AJAX de 3-0 overwinning geven.
Wij hebben die tribune niet in de fik gestoken.generaal schreef:Wil je zo eventueel kampioen worden? Met 3 gratis punten zonder er voor te hoeven voetballen? Ajacieden worden steeds minder veeleisend..Zlatan Son of God schreef:Afgelast dus, het zou belachelijk zijn als deze wedstrijd nog overgespeeld moet worden. Groningen gewoon straffen en AJAX de 3-0 overwinning geven.
Hahaha kereltje.. Groningen moet gewoon gestraft worden voor dit, niks anders. Als er over gespeeld moet worden dan minimaal een week naar komende zondag.. Gewoon een normale voorbereiding hebben voor deze wedstrijd.generaal schreef:Wil je zo eventueel kampioen worden? Met 3 gratis punten zonder er voor te hoeven voetballen? Ajacieden worden steeds minder veeleisend..Zlatan Son of God schreef:Afgelast dus, het zou belachelijk zijn als deze wedstrijd nog overgespeeld moet worden. Groningen gewoon straffen en AJAX de 3-0 overwinning geven.
Wie heeft het over kampioen worden? Vitesse schiet de ballen desnoods in eigen doel, bij wijze van spreken, net zoals vorig jaar.generaal schreef:Wil je zo eventueel kampioen worden? Met 3 gratis punten zonder er voor te hoeven voetballen? Ajacieden worden steeds minder veeleisend..Zlatan Son of God schreef:Afgelast dus, het zou belachelijk zijn als deze wedstrijd nog overgespeeld moet worden. Groningen gewoon straffen en AJAX de 3-0 overwinning geven.
Ik vergat het woordje GEEN, komt door de snelheid.Jesse schreef:Huh?Beloki schreef:Feyenoord werd uitgesloten van Europees voetbal omdat er traangas gespoten werd, dit lijkt me toch minstens net zo erg. Als dit 0-3 wordt, neem ik de KNVB écht niet meer serieus.
Veeleisend? Gewoon regels naleven. Ben je een beetje bang dat jullie het uit handen gaan geven? Niet gelijk wijzen naar de KNVB als jullie tegen Twente en Vitesse nog geen 2 punten gaan halen.generaal schreef:Wil je zo eventueel kampioen worden? Met 3 gratis punten zonder er voor te hoeven voetballen? Ajacieden worden steeds minder veeleisend..Zlatan Son of God schreef:Afgelast dus, het zou belachelijk zijn als deze wedstrijd nog overgespeeld moet worden. Groningen gewoon straffen en AJAX de 3-0 overwinning geven.