FC Twente - Ajax (23-3-2008)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo mar 23, 2008 6:25 pm

Slechte scheidsrechters is volgens mij wel de rode draad van deze competitie...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 23, 2008 6:33 pm

Frank schreef:Tuurlijk heeft van Hulten PSV kampioen gemaakt. Hij heeft Ajax in alle wedstrijden gefloten en hij heeft in al die wedstrijden in het nadeel van Ajax gefloten.... :hypocrite.gif:
Wel eens van sarcasme gehoord?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo mar 23, 2008 6:40 pm

Wel eens vaag van gehoord :icon_wink.gif:

Probleem is alleen dat het lang niet altijd duidelijk is of e.e.a. met sarcasme geschreven wordt of niet.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo mar 23, 2008 6:45 pm

De scheidsrechter bij Arsenal-Chelsea is overigens nog 100x slechter dan die prutsers die er in Nederland rondlopen. En ik heb vandaag ook een interview met die Belg gezien die VVV vandaag floot. Die moeten ze echt de electrische stoel geven
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13427
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » zo mar 23, 2008 6:58 pm

Frank schreef:Wel eens vaag van gehoord :icon_wink.gif:

Probleem is alleen dat het lang niet altijd duidelijk is of e.e.a. met sarcasme geschreven wordt of niet.
Klopt, dat maakt het juist zo leuk om er geen smiley bij te zetten en te zien wie het serieus neemt (hoewel ik in dit geval had verwacht dat het wel duidelijk zou zijn :blush.gif: ).

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » zo mar 23, 2008 7:04 pm

banjavi schreef:Slechte scheidsrechters is volgens mij wel de rode draad van deze competitie...
De rode draad van deze competitie is voor mij een erbarmelijk slecht Ajax. We verdienen het allemaal niet, punt uit.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo mar 23, 2008 7:16 pm

Heb net de samenvatting gezien en ik schrik toch wel ff.. Twente was echt duidelijk beter.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo mar 23, 2008 7:18 pm

Kutzooi...over en uit dus... :sad.gif:

Gebruikersavatar
Leon
Berichten: 497
Lid geworden op: za apr 10, 2004 9:07 am

Bericht door Leon » zo mar 23, 2008 7:20 pm

Ik heb zojuist de samenvatting bekeken, het blijft echt ongelooflijk. Als je speelt voor de laatste kans (er werd constant aangegeven dat ze er nog in geloofden) dat je dan met zo'n instelling speelt.

Nu zegt die mongool van een van hulten ook nog dat het geen strafschop is. Jan laat het nu ook even zien hoe die KUT Urby staat te falen, wat een randdebiel jongen! :1evil.gif:
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo mar 23, 2008 7:22 pm

De analyse van Van Halst was inderdaad redelijk ontluisterend (met name voor Emanuelson) :blush.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo mar 23, 2008 7:23 pm

Jöhnk schreef:
brigade zuid schreef:Zit eens ff de stand te bekijken, de eerste 5 zal wel lukken, al moet je H'veen en Grunn niet allebei gaan verliezen.. wat een kutteam toch ook he.. doet me een beetje denken aan rkc uit vorig jaar ook na psv, loop toch gvd de benen eens uit je lijf man stelletje slappelingen.
Ik heb anders niet het gevoel dat ze hun best niet doen.
Naar aanleiding van de samenvatting zeg ik dat ze meer hun best hadden kunnen doen.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo mar 23, 2008 7:24 pm

het kampioenschap was al verspeeld toen Van Geel HtC liet vertrekken en degradatie coach Koster aansteld. Dat was toen al heel duidlijk en mensen die verklaarden dat 'Koster' het goed deed, zijn naturlijk niet serieus meer te nemen.

Jammer dat dit veel ook de fans van Van Basten zijn... dus dat gaat helemaal goedkomen...

:aai.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 23, 2008 7:25 pm

Joeska schreef:
banjavi schreef:Slechte scheidsrechters is volgens mij wel de rode draad van deze competitie...
De rode draad van deze competitie is voor mij een erbarmelijk slecht Ajax. We verdienen het allemaal niet, punt uit.
Zo is dat. Natuurlijk zat Van Hulten fout, maar daardoor hebben we niet verloren. We hebben verloren doordat we weer eens slecht speelden en nog slechter verdedigden. Volgens mij heeft het niet eens met een slechte mentaliteit te maken, maar eerder met onkunde. Laten we eerlijk zijn, dit Ajax is in technisch en tactisch opzicht onder de maat.

PSV'ers, gefeliciteerd met de titel. :biggthumpup.gif:

Ik zal blij zijn als A3 is opgerot. Het zal wel aan mij liggen, maar ik erger me kapot aan die man. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo mar 23, 2008 7:29 pm

gelukkig mag de man die ons Koster gaf gewoon blijven... :excited.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 23, 2008 7:32 pm

Koster kan niet beter en onze spelers ook niet. We hebben niet meer de klasse die bij Ajax past. Cruijff heeft het laatst nog uitgelegd. Als je technisch en tactisch niet beter bent, moet je knokken en word je zelfs door subtoppers/middenmoters weggespeeld.
Kijk eens naar het baltempo van Ajax... :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo mar 23, 2008 7:33 pm

Dankjewel joey!

Ik had niet verwacht dat het zo gemakkelijk zou gaan :blush.gif:

Dan heb ik gisteren het kampioensshirt in ieder geval niet voor niets gehaald :D

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 23, 2008 7:34 pm

Jullie verdienen het ook, Harm. Jullie zijn duidelijk beter.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo mar 23, 2008 7:36 pm

joey schreef:Jullie verdienen het ook, Harm. Jullie zijn duidelijk beter.
Ga toch weg... kampioen van de armoede...zoveel beter vind ik Psv niet, maar sommigen kunnen enkel negatief denken! :excited.gif:

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo mar 23, 2008 7:37 pm

ik ben benieuwd naar positieve punten...
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » zo mar 23, 2008 7:37 pm

Frank schreef:De analyse van Van Halst was inderdaad redelijk ontluisterend (met name voor Emanuelson) :blush.gif:
Jammer genoeg heeft hij verklaard om nog volgend seizoen nog bij Ajax te blijven....

Inderdaad het kost je vandaag door zulk soort spelers 3 punten. Zelfde als de 2-1 en hoe als je ziet hoe de wissels mee verdedigen.

Daarnaast het had nog een week uitgesteld geworden het definitieve nekslag voor Ajax want uit winnen bij H'veen had ik ook niet zien gebeuren. Nu ben ik zelfs bang dat Ajax volgende week een pak slaag krijgt. :blush.gif:

Nee deze trainer is niet veel beter als volgend jaar hoor :biggrin.gif: Kijk maar naar de beleving van vandaag en de wissels.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo mar 23, 2008 7:38 pm

Ajax heeft het hele seizoen nog bijna geen goede wedstrijd gespeeld.

Wat zou Tottenham Hotspur-Ajax zijn geworden? Kom op zeg, dat team van ons valt keer op keer door de mand. En dan gaan we de scheidsrechter van de dag de schuld geven... Kijk, dan schaam ik me voor mijn medesupporters. Laten we de grootheid opbrengen om toe te geven dat wij de titel niet verdienen. :blush.gif:


:ajaxscarf.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo mar 23, 2008 7:38 pm

Jansma schreef:ik ben benieuwd naar positieve punten...
Dat het team niet draait moge duidelijk zijn; en dat er geen vertrouwen is ook, maar de spelers vind ik echt niet minder...

Gebruikersavatar
Leon
Berichten: 497
Lid geworden op: za apr 10, 2004 9:07 am

Bericht door Leon » zo mar 23, 2008 7:41 pm

Ramona schreef:
joey schreef:Jullie verdienen het ook, Harm. Jullie zijn duidelijk beter.
Ga toch weg... kampioen van de armoede...zoveel beter vind ik Psv niet, maar sommigen kunnen enkel negatief denken! :excited.gif:
Misschien voetballend niet duidelijk veel beter, maar ze zijn gewoon constant. En dat het constant saai is, tsja...Ik zou het vreselijk vinden om een keer in de twee weken naar zo'n ploeg te moeten kijken, maar goed, er schijnen ook liefhebbers van te zijn.. :smallgrin.gif:
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo mar 23, 2008 7:41 pm

Ramona schreef:
Jansma schreef:ik ben benieuwd naar positieve punten...
Dat het team niet draait moge duidelijk zijn; en dat er geen vertrouwen is ook, maar de spelers vind ik echt niet minder...
hmmm, een team doet het heel netjes in Europa, het andere team is subtop niveau in Nederland...
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » zo mar 23, 2008 7:42 pm

leon schreef:
Ramona schreef:
joey schreef:Jullie verdienen het ook, Harm. Jullie zijn duidelijk beter.
Ga toch weg... kampioen van de armoede...zoveel beter vind ik Psv niet, maar sommigen kunnen enkel negatief denken! :excited.gif:
Misschien voetballend niet duidelijk veel beter, maar ze zijn gewoon constant. En dat het constant saai is, tsja...Ik zou het vreselijk vinden om een keer in de twee weken naar zo'n ploeg te moeten kijken, maar goed, er schijnen ook liefhebbers van te zijn.. :smallgrin.gif:
Gelul...als je tenminste bedoelt dat ik liefhebber van dit AJAX ben...

Plaats reactie