ADO Den Haag - Ajax
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Mee eens, maar Huntelaar wil ook af en toe zijn hoofd wel eens tegen een bal kunnen zetten. Alleen Ogararu heeft een redelijke voorzet, maar die heeft mij nog steeds niet helemaal overtuigd.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Perez kan zich prima laten zakken en een assist afleveren. In mijn ogen is hij zo'n speler met gogme. En die hebben we héél hard nodig tegen Werder...
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Giacomo Puccini
Ik weet het nog niet zo. Hij laat Perez vrijwel iedere wedstrijd invallen. Vooralsnog denk ik dat Ten Cate gewoon liever Sneijder ziet (niet zo gek, gezien z'n vorm) en aan de zijkanten met snelle spelers wil spelen.Jöhnk schreef:Ik durf zo langzamerhand wel te stellen dat Ten Cate het in Perez niet ziet zitten.
Waarmee ik niet zeg dat Perez god is. Voordat we dat weer krijgen.
Hangt ervan af wat je als Sneijders positie ziet. Die loopt ook maar wat op doel te schieten, met de wedstrijd van vandaag als absoluut dieptepunt. Perez is het beste als redelijk vrije speler. Laat hem aanspeelbaar zijn tussen de linies, medespelers vrijspelen en ruimte maken voor andere spelers. Dan maakt het niet zo heel veel uit vanaf welke positie je hem laat spelen.Giacomo Puccini schreef:Perez is het beste op Sneijders positie, dat is zijn pech. Als vleugelaanvaller ben ik geen grote fan van Perez, jij wel Jöhnk?
En met niemand anders!
En met niemand anders!
daarom snapte ik eerlijk gezegd de wissel van maduro voor sneijder ook niet, ik had een vleugelaanvaller in laten vallen en dan Perez een linie naar achteren laten zakken..Giacomo Puccini schreef:Perez is het beste op Sneijders positie, dat is zijn pech. Als vleugelaanvaller ben ik geen grote fan van Perez, jij wel Jöhnk?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dat zeg je inderdaad niet, maar met je eerste opmerking solliciteer je wél heel nadrukkelijk naar een plaatsje in het OD-topic...Jöhnk schreef:Ik durf zo langzamerhand wel te stellen dat Ten Cate het in Perez niet ziet zitten.
Waarmee ik niet zeg dat Perez god is. Voordat we dat weer krijgen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Ajaciedjuh
Mijn idee. En bij Az is wel gebleken dat Perez die rol prima vanaf de linkerkant kan invullen. Zeker als je met een opkomende linksback speelt.Bertje schreef:Hangt ervan af wat je als Sneijders positie ziet. Die loopt ook maar wat op doel te schieten, met de wedstrijd van vandaag als absoluut dieptepunt. Perez is het beste als redelijk vrije speler. Laat hem aanspeelbaar zijn tussen de linies, medespelers vrijspelen en ruimte maken voor andere spelers. Dan maakt het niet zo heel veel uit vanaf welke positie je hem laat spelen.
Je begrijpt het verkeerd! Briljant van ten Cate om KJH op zo'n wijze en zo'n korte termijn weer scherp als een mes te krijgen! :worshippy:Arthur schreef:Knap van Huntelaar dat hij de winnende kan maken ondanks dat zijn trainer hem kapot probeert te maken :hypocrite:
I think I lost my fucking headache
Als linkshalf vond ik Sneijder veel beter. Als 10 is hij inderdaad veel te gefixeerd op doelpunten.Bertje schreef:Hangt ervan af wat je als Sneijders positie ziet. Die loopt ook maar wat op doel te schieten, met de wedstrijd van vandaag als absoluut dieptepunt.
Bodde had hem vandaag trouwens in z'n zak.
Als linkshalf bracht hij niet meer, maar was hij in ieder geval moeilijker te verdedigen.Thomas schreef:Als linkshalf vond ik Sneijder veel beter. Als 10 is hij inderdaad veel te gefixeerd op doelpunten.Bertje schreef:Hangt ervan af wat je als Sneijders positie ziet. Die loopt ook maar wat op doel te schieten, met de wedstrijd van vandaag als absoluut dieptepunt.
Bodde had hem vandaag trouwens in z'n zak.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hij liep in op de positie van 10 en had meer van het spel voor zich. Als diepspelende 10 is hij vaak het eindstation van de aanval. Dan zie je hem kappen en draaien, op zoek naar dat schot. En hij liep Huntelaar niet zoveel in de weg.Bertje schreef:Als linkshalf bracht hij niet meer, maar was hij in ieder geval moeilijker te verdedigen.
Benieuwd of het uitermate zwakke optreden van Babel nu wel gevolgen zal hebben voor zijn positie. Die goal van KJH is natuurlijk zwaar lucky maar 'O ZO LEKKER'.
Ogararu is geschorst tegen Excelsior zag ik, benieuwd hoe de verdediging er dan uitziet.
Heitinga-Stam-Davids-Lindenbergh, lijkt me vooralsnog het meest voor de hand liggend. Met Davids er eigenlijk kort ervoor...het is per slot van rekening Excelsior thuis.
Goede wedstrijd van Stam, Davids en Leonardo (hij kwam zijn man niet vaak voorbei maar zijn inzet was formidabel!).
Op naar Werder!
Ogararu is geschorst tegen Excelsior zag ik, benieuwd hoe de verdediging er dan uitziet.
Heitinga-Stam-Davids-Lindenbergh, lijkt me vooralsnog het meest voor de hand liggend. Met Davids er eigenlijk kort ervoor...het is per slot van rekening Excelsior thuis.
Goede wedstrijd van Stam, Davids en Leonardo (hij kwam zijn man niet vaak voorbei maar zijn inzet was formidabel!).
Op naar Werder!
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato