Vitesse - Ajax
-
- AT Toto winner 15/16
Dat denk ik niet, want aankopen als Grygera en Ogararu deelden net zo makkelijk in de malaise. Het zit gewoon in de organisatie. Dit is precies hetzelfde als waar Van Geel het vorig jaar vaak over heeft gehad: spelers denken dat zodra je het shirt van Ajax aan hebt hard werken niet meer nodig is.joey schreef:Maar hoe komt het? Zit er iets fout in de jeugdopleiding?
Ik neem aan dat ze dit er nu uit aan het rammen zijn.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
'Met Rijkaard en Vanenburg win je de oorlog niet'. ;)Bertje schreef:Ik neem aan dat ze dit er nu uit aan het rammen zijn.
Voetballen is niet langer een hobby, het is een beroep. Een beroep dat verantwoordelijkheden met zich meebrengt. Dat zullen de heren moeten leren. Goedschiks of kwaadschiks. Wie het niet wil leren, valt af. Dat zal Ten Cate ze duidelijk maken. Neem ik aan.
Zou de webmaster van ajax.nl ook voor straf rondjes aan het lopen zijn? Ik krijg steeds foutmeldingen. ;)
Het stinkt aan alle kanten!
Als je van een individuele training niet beter wordt, is het onmogelijk om van 10 trainingen beter te worden. Ja ja, denk daar maar eens over na. ;)Mr. Ajax schreef:Een training helpt niet. Trainingen helpen wel. Als je op termijn met goede trainingen bezig bent, dan word je beter. Niet van 1 training, en je krijgt al helemaal niks van een training van 5 minuten...
Weet jij een verklaring voor het feit dat Ajax steeds in de eerste helft goed voetbalt (ook tegen sterke tegenstanders) en dan zo ver terugvalt, zeg maar de wedstrijd cadeau geeft? Ten Cate heeft het over gallery play, hakballetjes geven of nonchalant gaan trappen met buitenkant voet, maar waarom doen de spelers dat in vredesnaam?Lucas schreef:Dat zou vorig jaar niet gebeurd zijn! :hypocrite:joey schreef:Vier goals tegen in één helft tegen Vitesse nota bene. Bah, bah, bah. :pukey:
Het stinkt aan alle kanten!
Nou, ik heb de wedstrijd gezien en in de eerste helft kon De Mul (die ik trouwens in het geelzwart nooit zo goed heb zien spelen) alles doen wat hij wilde. Het gepruts van Fränkel, Wapenaar en Sansoni leverde Ajax twee makkelijke doelpunten op. Vites kwam amper door de verdediging van Ajax.joey schreef:Weet jij een verklaring voor het feit dat Ajax steeds in de eerste helft goed voetbalt (ook tegen sterke tegenstanders) en dan zo ver terugvalt, zeg maar de wedstrijd cadeau geeft? Ten Cate heeft het over gallery play, hakballetjes geven of nonchalant gaan trappen met buitenkant voet, maar waarom doen de spelers dat in vredesnaam?Lucas schreef:Dat zou vorig jaar niet gebeurd zijn! :hypocrite:joey schreef:Vier goals tegen in één helft tegen Vitesse nota bene. Bah, bah, bah. :pukey:
In de rust wisselde De Mos Fränkel voor Due en dat pakte goed uit: De Mul was in de tweede helft nergens meer. Lazovic en Prijor kregen het op hun heupen en maakten er meteen 2-2 van, waarna het hele stadion kolkte en je aanvoelde dat Vitesse zou gaan winnen.
Inderdaad, de ruimte die de Mul kreeg was het gevaar van AJAX de eerste helft.Zonder ook weer heel veel uitgespeelde kansen.Geef je de Mul geen ruimte, en volgens mij krijgt AJAX uberhaupt weinig ruimte, dan kan ie niks ...Wouter schreef:Nou, ik heb de wedstrijd gezien en in de eerste helft kon De Mul (die ik trouwens in het geelzwart nooit zo goed heb zien spelen) alles doen wat hij wilde. Het gepruts van Fränkel, Wapenaar en Sansoni leverde Ajax twee makkelijke doelpunten op. Vites kwam amper door de verdediging van Ajax.joey schreef:Weet jij een verklaring voor het feit dat Ajax steeds in de eerste helft goed voetbalt (ook tegen sterke tegenstanders) en dan zo ver terugvalt, zeg maar de wedstrijd cadeau geeft? Ten Cate heeft het over gallery play, hakballetjes geven of nonchalant gaan trappen met buitenkant voet, maar waarom doen de spelers dat in vredesnaam?Lucas schreef: Dat zou vorig jaar niet gebeurd zijn! :hypocrite:
In de rust wisselde De Mos Fränkel voor Due en dat pakte goed uit: De Mul was in de tweede helft nergens meer. Lazovic en Prijor kregen het op hun heupen en maakten er meteen 2-2 van, waarna het hele stadion kolkte en je aanvoelde dat Vitesse zou gaan winnen.
Blij met de punten ...
Wat een eenzijdige beschouwing. De goals van Vitas kwamen net zo goed voort uit gepruts van de opponent.
Ajax heeft Vitesse in het zadel geholpen door de (mogelijkheden tot) kansen op de 0-3 niet te benutten. Ik kan daarom begrijpen dat Ten Cate over de zeik was. Al had hij niet zo op de man hoeven spelen in de media.
Ajax heeft Vitesse in het zadel geholpen door de (mogelijkheden tot) kansen op de 0-3 niet te benutten. Ik kan daarom begrijpen dat Ten Cate over de zeik was. Al had hij niet zo op de man hoeven spelen in de media.
Dus jij denkt dat deze spelers bij een 0 - 3 onder dezelfde druk in de tweede helft niet in de fout waren gegaan ?.Jöhnk schreef:Wat een eenzijdige beschouwing. De goals van Vitas kwamen net zo goed voort uit gepruts van de opponent.
Blij met de punten ...
Zo kun je aan de gang blijven, ik wil spelers die ongeacht of een tegenstander er wel of niet in gelooft bestand zijn om onder druk te voetballen.Tis steeds het zelfde liedje ... met deze spelers ..Thomas schreef:Bij 0-3 had Vitesse er waarschijnlijk niet meer in geloofd.
Trouwens wij houden een straftraining, bij Psv werd gewoon getraind vandaag ...
Laatst gewijzigd door 999 op ma dec 25, 2006 4:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...