Kaboem!Kaboem! schreef:Ik mag iets niet?Bertje schreef:Hij doet het toch!Kaboem! schreef:Is Joey nog angstig of inmiddels al gerustgesteld?
Kaboem!
Kaboem!
Feyenoord-Ajax
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat was ook een goeie kans, maar Huntelaar (mislukte stift) en Sneijder (ver voor open goal) waren normaal gesproken zekerheidjes. Net zoals die van Ali natuurlijk
PPStream is uitstekend beeld. Fullscreen is het gewoon nog erg scherp.
PPStream is uitstekend beeld. Fullscreen is het gewoon nog erg scherp.
Laatst gewijzigd door peter op zo okt 22, 2006 12:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Die had het momentje eerder van Sneijder nog in z'n achterhoofd ...Thomas schreef:Was het niet Gabri die gewoon af had moeten leggen in plaats van tegen de keeper aan te schieten?Peter schreef:Precies. Vooral die van Huntelaar en Sneijder waren schandalig simpel.
Ik heb nog nooit zo'n slecht Feyenoord gezien, trouwens. Die Greene en Saidi zijn het toppunt, hoor.
Blij met de punten ...
met PPstream (die bij mij heerlijk loopt) moet je dit doen
http://www.voetbalinbeeld.nl/commentaar.htm
dan deze stream bij vlc inzetten
mms://vogelzang.nijmegen.internl.net/radiorijnmond
met een delay van 155000
en voila je hebt nederlands commentaar... weliswaar een stel feyenoorders maar het is wel grappig hoe dramatisch ze feyenoord vinden.
http://www.voetbalinbeeld.nl/commentaar.htm
dan deze stream bij vlc inzetten
mms://vogelzang.nijmegen.internl.net/radiorijnmond
met een delay van 155000
en voila je hebt nederlands commentaar... weliswaar een stel feyenoorders maar het is wel grappig hoe dramatisch ze feyenoord vinden.
Zover was ik ook al. Maar voor dat Nederlandse commentaar van WP met een vertraging...Duke schreef:PP-stream openen, en dan op de link van Ajaxlive.nl klikken.Ik ben ik schreef:Waar staat VLC in PPstream? Ik kan niet wijs worden uit die chinese tekens...
Ik heb de penalty nog niet gezien, wel gehoord met mijn radio... :)
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?