Inter-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Inter Ajax

[Voetske] Inter wint in een voorspelbare wedstrijd, Ajax maakt geen schijn van kans [/Voetske]
13
21%
[RGB] Inter wint nipt door een goal in de slotfase, net als Ajax denkt dat er iets te halen valt [RGB]
17
28%
[Rishi (stoned)] Een miraculeus gelijkspel waardoor de klap van de uitschakeling niet al te hard aankomt [/Rishi (stoned)]
5
8%
[Neefkens] We maken lasagna van die spaghettivreters. Laat maar komen dat Barcelona in de kwartfinale! [/Neefkens]
26
43%
 
Totaal aantal stemmen: 61

Neefkens
Erelid
Berichten: 577
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » di mar 14, 2006 10:33 pm

Neefkens schreef:Corner goal Chari ??? :eusa_pray:
bis

Neefkens
Erelid
Berichten: 577
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » di mar 14, 2006 10:33 pm

JF wisselen

Gebruikersavatar
Ik ben ik
Berichten: 10051
Lid geworden op: ma sep 15, 2003 3:57 pm

Bericht door Ik ben ik » di mar 14, 2006 10:33 pm

Positief punt: als Ajax wél door was gegaan, was het lastiger geweest om DB te ontslaan ;)

Neefkens
Erelid
Berichten: 577
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » di mar 14, 2006 10:34 pm

DB blijft, misschien komt er iemand bij.

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rednose » di mar 14, 2006 10:36 pm

Ach...we wisten allemaal (tegen) beter, maar het was even leuk om over te dromen...
Nou....en nu maar hopen op de nacompetitie....
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Bericht door ferry » di mar 14, 2006 10:39 pm

Jammer. Vermaelen, op 2 slechte acties kort achter elkaar na, prima gespeeld. Maduro naar zijn mogelijkheden ook in de verdediging.
Jammer dat de spitse niet bereikt konden worden. Ik vind ook niet dat je dat op het conto van Huntelaar moet schuiven. Die goser werd superstrak gedekt en heeft weinig tot geen bruikbare ballen gehad. Volop vertrouwen in die jongen.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di mar 14, 2006 10:39 pm

Terechte overwinning van Inter. Kansloze wedstrijd.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di mar 14, 2006 10:43 pm

Bleek Ajax kan Inter geen pijn doen

Tegen het professioneel opererende Internazionale had Ajax geen schijn van kans zich bij de laatste acht van de Champions League te scharen. De Amsterdammers kregen dan wel de bal, maar stichtten geen enkel gevaar in de negentig minuten in het Giuseppe Meazza. Inter had aan een kans genoeg om te winnen: 1-0.
Uitgezonderd het eerste kwartier toen Ajax dreigde te worden overlopen door een gretig gestart Internazionale, was het spelbeeld zoals coach Danny Blind zich dat had voorgesteld. De thuisploeg gaf Ajax de ruimte om te voetballen. Tót aan twintig meter voor het doel van Francesco Toldo, want verder kwamen de Ajacieden niet met de bal.

Klaas-Jan Huntelaar kreeg geen poot aan de grond tegen Marco Materazzi, wat niet vreemd was aangezien hij vooral door de lucht werd gezocht. Markus Rosenberg kwam niet langs de sterke Javier Zanetti, terwijl Mauro Rosales in Pierre Wome dan wel de zwakste opponent had, maar desondanks geen goede voorzet verzond. Van het middenveld hoefden zij geen steun te verwachten, want dat kwam simpelweg heel wat kwaliteit tekort tegen hun evenknieën in het gestreepte blauw.

Omdat Inter het rustig aan deed, viel er bijna negentig minuten lang niets te beleven. Daarbij had Ajax nog het geluk dat Adriano slordig omsprong met het hoogtepunt van de eerste helft, door een strafschop (na hands van Olaf Lindenbergh) knullig naast te schieten.

In de zestigste minuut beslisten de Nerazzuri de tweestrijd. Nourdin Boukahri verspeelde de bal op het middenveld, waarna Walter Samuel Dejan Stankovic lanceerde en de Servische international de bal achter Maarten Stekelenburg krulde in de verre hoek. Ajax zocht daarna nog wel naar het doel van Toldo, maar van dichtbij hebben de Ajacieden de Italiaanse doelman nooit gezien.
VI

Marijn
Berichten: 4109
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 7:06 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Marijn » di mar 14, 2006 10:43 pm

Huntelaar was inderdaad het meest onzichtbaar. Zat in de pocket bij twee puike verdedigers. Dat was maar eens goed ook. Die jongen werd binnen een week of twee plotseling veel te veel opgehyped. Het leek wel een heel mediacircus.

Na de goal van Inter vond ik Ajax het niveau van Ajax ver terugzakken. Inter is een betere ploeg, maar dit Ajax kon ook beter [dat lieten ze drie weken terug en de eerste helft nog zien].

Om nog even te gaan als-en: Wat was er gebeurt als het Emanuelson was met die zeeën van ruimte aan de linkerkant. En wat als Sneijder nu eens speelde en de aansluiting met KJH verzorgde? Wat als Heitinga en Grygera het verdedigingscentrum vormde?
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di mar 14, 2006 10:45 pm

Dan hadden we met 5-0 gewonnen. :hypocrite:

;)

Maar serieus: het klasseverschil was wel érg groot. Met 1-0 mogen we onze handen dichtknijpen.

Mr. Ajax
Berichten: 14571
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » di mar 14, 2006 10:50 pm

Valt niet veel over deze wedstrijd te zeggen. Vermaelen, Maduro, en Rosenberg waren in mijn ogen de besten aan de AJAX-kant. Boukhari deed het trouwens ook zo slecht nog niet, mag ook wel gezegd worden.

Verder had onze middenveld (en daarom onze aanval) niks in te brengen. Fysiek te zwak, technisch te zwak, 0,0 creativiteit, op alle fronten kwamen we tekort. Dat is dan ook een van de prioriteiten voor volgend seizoen vind ik.



Voor mij is dit best wel jammer, ik keer van de zomer waarschijnlijk terug naar Israel en dus was dit voor mij het laatste jaartje AJAX, van dichtbij dan.


Maargoed, nu maar hopen dat we ons via de play-offs alsnog voor de CL kunnen plaatsen volgend jaar.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di mar 14, 2006 10:56 pm

Hoe kan je nou ooit echt lef in je actie gooien als middenvelder als je achter je eoa. gnoom hebt staan die nooit, nooit, nooit aansluit en als een angsthaas tegen z'n centrale verdedigers blijft hangen?

Allemachtig wat was die Linenbergh (tactisch) een drama.

Materazzi was trouwens fantastisch.

Adriano heeft de ziekte van Babel.

En voor de rest was Inter ook dikke prut.

Mijn tactiek was beter geweest. :yes:
Laatst gewijzigd door Feest op di mar 14, 2006 10:57 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rednose » di mar 14, 2006 10:56 pm

Jöhnk schreef:Dan hadden we met 5-0 gewonnen. :hypocrite:

;)

Maar serieus: het klasseverschil was wel érg groot. Met 1-0 mogen we onze handen dichtknijpen.
Klopt....Inter supporters zouden moeten klagen dat het maar 1-0 was. Over en sluiten.
Maar daar moeten we ook weer niet moeilijk over doen. Dit jaar is een redelijk verloren jaar, maar het lijkt me nu wel duidelijk wie er weg kunnen en wie we moeten houden.....(ok...nog duidelijker, want dat wisten we eerlijk gezegd al).
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Bericht door ferry » di mar 14, 2006 10:57 pm

Ze moeten die fout ook niet Boukhari aanrekenen... Hij speelde zo slecht niet vandaag, en dat ie die bal op het middenveld in één keer wilde geven dat is toch prima. Dat is iets wat ik tegenwoordig zowieso mis, one touch football. Eerst wordt die bal aangenomen gekeken, nog 's gekeken, en dan gaat die bal nog die kant op ook.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 14, 2006 10:58 pm

Dat geouwehoer van jullie ga ik niet lezen hoor.

Verdomme!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di mar 14, 2006 11:00 pm

Het meest positieve van deze avond is de opmerking van Blind zojuist dat bij Ajax creativiteit ontbreekt, en dat ze dat moeten gaan aankopen. :yes:
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op di mar 14, 2006 11:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di mar 14, 2006 11:03 pm

Rednose schreef:
Jöhnk schreef:Dan hadden we met 5-0 gewonnen. :hypocrite:

;)

Maar serieus: het klasseverschil was wel érg groot. Met 1-0 mogen we onze handen dichtknijpen.
Klopt....Inter supporters zouden moeten klagen dat het maar 1-0 was.
Ze moeten gaan klagen dat Inter Ajax 60% balbezit gaf.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 14, 2006 11:03 pm

Ze moeten hun smoel houden. Stelletje debielen!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 14, 2006 11:05 pm

Waarom doen ze dit soort wedstrijden verdomme niet in het weekend. Kneuzen. Ik wil zuipen!

Verdomme!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Justin » di mar 14, 2006 11:06 pm

Jij zou toch niet meer ons geouwehoer gaan lezen?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 14, 2006 11:07 pm

Inderdaad. Houd dan ook je mond!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Bericht door Fenerbahce » di mar 14, 2006 11:08 pm

Tis gewoon dikke shit deze avond .. :sad:

Niks positief, gewoon dikke shit .. :pukey:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13432
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » di mar 14, 2006 11:09 pm

Ach ja, ze hebben hun best gedaan, dus je kan vanavond niemand echt verwijten maken.

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rednose » di mar 14, 2006 11:10 pm

Ajaciedjuh schreef:Het meest positieve van deze avond is de opmerking van Blind zojuist dat bij Ajax creativiteit ontbreekt, en dat ze dat moeten gaan aankopen. :yes:
Heeft Danny zakgeld gehad?
Wat boffen we trouwens met een trainer die nu al een haarscherpe analyse weet te maken van zijn spelersmateriaal. En dat al bij zijn eerste baan als trainer! Let op mijn woorden...dat wordt nog een toppertje!!!
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » di mar 14, 2006 11:26 pm

jongens en meiden het was mooi geweest :D
Eerlijk is eerlijk dit Ajax had totaal niks te zoeken in Milan. Had ajax kompleet geweest zonder blessures en de uitslag van de heenwedstrijd had ook 2-2 geweest dan nog had men niks te zoeken daar. Inter liet in de heenwedstrijd, nadat ze op een 2-0 achterstand kwamen al zien dat al beter waren door beter te gaan voetballen en vanavond lieten ze zien dat ze zich maar voor ong. 70% hoeven in te spannen. Opstaan voor dit Ajax en het "gevoel"meenemen naar het hoge noorden a.s. zondag wat jullie hadden na afgelopen zaterdag.....
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Plaats reactie