ADO Den Haag - Ajax 08-03-2009
- Ajaciedjuh
Zuidema schreef:Nee, gewoon een logisch gevolg van maar voortmodderen met wat spelers.mattie schreef:gaan we weer wijzen met het vingertje? automatisch want dit is een schande.
Inderdaad. Zolang je niet VOETBALT wordt het nooit wat.
Nog een geluk dat Den Haag werkelijk heel beperkt is.
Is die erehaag er nog gekomen?
Laatst gewijzigd door joey op zo mar 08, 2009 2:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Wij doen niet anders dan behoudend spelen, en dat werkt ook niet.Zuidema schreef:Klopt, toen Van Gaal nog op het 'succesvolle' concept van vorig seizoen voortborduurde. Na 2 zeperds nam ie de kritiek van de spelers ter harte met een wat behoudender speelwijze en vanaf dat moment was het lek kennelijk boven.LucaS schreef:Het grote AZ verloor hier!
Nee, ik krijg er steeds een slechter gevoel bij.
- Monkey Tonk
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. We zeggen dit toch al weken, maanden? Resultaatvoetbal leidt onherroepelijk tot puntenverlies. Leuk en aardig dat we een potje tegen Fiorentina uit het vuur slepen met ons afbraakvoetbal, maar het blijft behelpen. Zelfs tegen de slechtste ploegen kun je dan nergens op terugvallen. Spijtig maar waar.Zuidema schreef:Ach, what's new?Benji schreef:Jup, zwaar teleurstellend....
Inderdaad. Het maakt nu geen flikker meer uit of AZ of Twente nog punten verspelen. Typhuszooi.Thijs schreef:Wat een kutpot, wat een kutscheids, wat een klotezooi.
PFFRT. Heb nu ook geen zin meer in die andere wedstrijden.
Overgens wil ik wel ff zeggen dat Aissati goed stond te ballen, als enige. Mag gezegd worden. LATEN STAAN BITTE!
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Nee, Wetzel zei voor de wedstrijd al dat ze geen erehaag zouden doen. Wel wilde ie laten zien dat ADO aan het veranderen is en aan het eind van de wedstrijd in de middencirkel elkaar een handje geven...joey schreef:Is die erehaag er nog gekomen?
Wat een teleurstellende pot zeg. Dat je tegen Fiorentina zo speelt kan ik nog begrijpen, maar tegen F*cking Ado Den Haag?!
- Ajaciedjuh
Ik vond Vermeer een slechte indruk maken vandaag. Over Sno wil ik het niet eens hebben.
Creatief gezien was Aisatti de beste bij Ajax. Ajax zal volgend jaar echt moeten investeren in een aanspeelpunt voorin.
Een middenveld
-- Enoh -------- Vertonghen
-----------Aisatti
zie ik wel zitten. Achterin is het redelijk.
Creatief gezien was Aisatti de beste bij Ajax. Ajax zal volgend jaar echt moeten investeren in een aanspeelpunt voorin.
Een middenveld
-- Enoh -------- Vertonghen
-----------Aisatti
zie ik wel zitten. Achterin is het redelijk.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Het teamwork van Az was op zich wel in orde met dat behoudende concept, kwamen sommige jongens zelfs veel meer tot hun recht. Teamwork bij Ajax is er niet of amper. Ze spelen als los pannekoekmixpoeder (dank Doc).Daniel_vT schreef:[
Wij doen niet anders dan behoudend spelen, en dat werkt ook niet.
Nee, ik krijg er steeds een slechter gevoel bij.
Denk dat het publiek het nu ook niet erg had gevonden, zou een hoop hoon hebben opgeleverd.Donkey Shot schreef:had dit wel humor gevonden.Thafunk schreef:Nee, Wetzel zei voor de wedstrijd al dat ze geen erehaag zouden doen. Wel wilde ie laten zien dat ADO aan het veranderen is en aan het eind van de wedstrijd in de middencirkel elkaar een handje geven...!joey schreef:Is die erehaag er nog gekomen?