Je overdrijft, vorig jaar deden we met deze selectie gewoon mee tot de laatste speeldag.Donkey Shot schreef:prima sulejmani als linkervleugelspits die krijg je van me, ook suarez als rechterspits mag je van mij invullen. maar wie nog meer?
Vitesse-Ajax 08-02-2009
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh
Ik moet zeggen dat ik de wedstrijd heel berustend heb gekeken en dat zegt genoeg.
Wat een verschil met de ploeg van voor de winterstop en toen was het zeker ook nog geen top.
Toen ik de opstelling zag, viel me vooral op dat we weinig scorend vermogen in het elftal hadden. Alleen Suarez en Sulejmani, verder niks.
Ook dat geeft te denken.
Ik zou niet weten hoe we e.e.a. weer op de rit kunnen krijgen. Misschien moeten we maar alles achterin dicht gooien en voorin met Suarez/Sulejmani gaan spelen. Het vertrouwen is compleet weg, weinig ervaring in de ploeg ...... Als we niet oppassen kunnen we Europees voetbal nog wel vergeten.
Wat een verschil met de ploeg van voor de winterstop en toen was het zeker ook nog geen top.
Toen ik de opstelling zag, viel me vooral op dat we weinig scorend vermogen in het elftal hadden. Alleen Suarez en Sulejmani, verder niks.
Ook dat geeft te denken.
Ik zou niet weten hoe we e.e.a. weer op de rit kunnen krijgen. Misschien moeten we maar alles achterin dicht gooien en voorin met Suarez/Sulejmani gaan spelen. Het vertrouwen is compleet weg, weinig ervaring in de ploeg ...... Als we niet oppassen kunnen we Europees voetbal nog wel vergeten.
- Ajaciedjuh
Same here Ko.
En brigade, uitvak was inderdaad lange tijd aan het zingen (dit is mijn club, neem niet aan dat dit vitesse was), maar ook akelig leeg voor het einde. Ik denk niet dat de jongens (althans zeker niet allemaal) van het trainingsveld in het uitvak zaten vandaag, dus dat hoeft niks te zeggen.
En brigade, uitvak was inderdaad lange tijd aan het zingen (dit is mijn club, neem niet aan dat dit vitesse was), maar ook akelig leeg voor het einde. Ik denk niet dat de jongens (althans zeker niet allemaal) van het trainingsveld in het uitvak zaten vandaag, dus dat hoeft niks te zeggen.
Ik ook. Echt, ik ben kapot. Tjonge, wat een afgang.Kowalczyk schreef:Ik zou echt niet weten wat de club nu nog moet doen, en het kan me allemaal ook geen reet meer schelen.
Zo voel ik me nu even.
K.
Ik ga even een borrel halen bij vrienden. Die gelukkig niet van voetbal houden.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Nee is waar, nou van mij mag het hoor.J.G. schreef:Same here Ko.
-
- AT Toto winner 15/16
Ben er ook kapot van, zit nu fnoord - Grunn te kijken maar het intereseert me geen eens, terwijl ik normaal altijd zo anti-fnoord ben en hoop dat ze verliezen.joey schreef:Ik ook. Echt, ik ben kapot. Tjonge, wat een afgang.Kowalczyk schreef:Ik zou echt niet weten wat de club nu nog moet doen, en het kan me allemaal ook geen reet meer schelen.
Zo voel ik me nu even.
K.
Ik ga even een borrel halen bij vrienden. Die gelukkig niet van voetbal houden.
-
- AT Toto winner 15/16
Peter schreef:We hebben het geld van Huntelaar nog en dat moet genoeg zijn om heel Vitesse én Heracles te kopen.Duke schreef:Je wilt toch niet beweren dat Vitesse betere spelers heeft dan Ajax? Want dan is er wel iets grondig mis, hoor.Donkey Shot schreef:nog 9 namen joey en ik ben officieel een ouwehoer.

Laten ze nou maar beginnen met Sulejmani op links te zetten en Suarez niet als diepe spits. En laat Enoh snel terugkomen. Probeer het met Aissati op 10 en je hebt best een aardig elftal. Dat meedoet om de vierde plaats, voorlopig.

Verder: laat Vermaelen, Urby, Anita en Sarpong voortaan thuis.
kom op zeg, koster heeeft zaat series van drie nederlagen op rij mee gemaakt. geeft niet, maar het zegt genoeg over de kracht van de selectie. en okee dan geef ik je die maffe strateeg erbij, maar stel jij dan ook vast dat het ook aan de zwakte van de selectie ligt. Geen coach krijgt deze selectie kampioen hoor
- LouisXIV & co
Jawel. Bloempot deed het ook gewoon slecht. Net zoals Ten Cate, Blind en Koeman. Ajax was met een goede trainer dit decennium al drie keer vaker kampioen geworden. Simpel zat. Maar het zijn niet de trainers die schuldig zijn. Het is het gammele bestuur dat telkens weer dezelfde fout maakt door paarden aan te stellen in plaats van ruiters.brigade zuid schreef:AJAX was toen sterker dan nu, bloempot deed het achteraf gezien zo slecht nog niet.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
er is iets mis, niet met mij maar met de selectie. een hele grote bezem helpt niet eens meer, Ajax heeft misschien maar drie ajax-waardige spelers, en een reservespeler van PSV.Duke schreef:Je wilt toch niet beweren dat Vitesse betere spelers heeft dan Ajax? Want dan is er wel iets grondig mis, hoor.Donkey Shot schreef:nog 9 namen joey en ik ben officieel een ouwehoer.
Dus je rekent van Basten niks aan ?.Nou fraai, bijna de zelfde selectie was vorige jaren beter op dreef dan wat je nu ziet, en dat zonder een kwaliteits impuls van 34 miljoen ..Donkey Shot schreef:er is iets mis, niet met mij maar met de selectie. een hele grote bezem helpt niet eens meer, Ajax heeft misschien maar drie ajax-waardige spelers, en een reservespeler van PSV.Duke schreef:Je wilt toch niet beweren dat Vitesse betere spelers heeft dan Ajax? Want dan is er wel iets grondig mis, hoor.Donkey Shot schreef:nog 9 namen joey en ik ben officieel een ouwehoer.
Laatst gewijzigd door 999 op zo feb 08, 2009 2:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...