FC Volendam - Ajax 07-12-2008
Toch mooi zoals Suarez zich daar uit draait. Jammer dat de afgegeven bal totaal niet besteed is aan Silva.
PS
Oh, was het Leonardo? Mag ook... Of eigenlijk niet...
PS
Oh, was het Leonardo? Mag ook... Of eigenlijk niet...

Laatst gewijzigd door Zuidema op zo dec 07, 2008 2:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wellicht was het voor MvB nog niet geheel duidelijk. Ik ben wel benieuwd wat Ajax met dat transfergeld gaat doen. Suárez is inderdaad de enige waar nog gevaar van komt. Stel je voor dat hij opeens 2 maanden eruit ligt.joey schreef:Daar zou hij deze wedstrijd niet voor nodig moeten hebben. Dat was allang duidelijk.Justin schreef:Positief: misschien ziet MvB nu in dat de ploeg wel wat versterking nodig heeft in bijvoorbeeld de verdediging en het middenveld.
Alles moet weer van Suarez komen vandaag. Wat moeten we zonder hem?
@Luuk: Ajax speelt toch dramatisch? Dat is niet onze schuld.

Nou, dat wordt nog spannend...
YESSSSSS Dik verdiend!!!!!!!!!!!!!! :hupajax.gif:
Zo, en nu weer normaal.
De woorden Ajax en Titelkandidaat wil ik voorlopig niet meer in 1 zin zien. Wat een wanprestatie. Dit had helemaal niets met voetbal te maken. Werkelijk ongehoord. Om je kapot te schamen.
YESSSSSS Dik verdiend!!!!!!!!!!!!!! :hupajax.gif:

Zo, en nu weer normaal.
De woorden Ajax en Titelkandidaat wil ik voorlopig niet meer in 1 zin zien. Wat een wanprestatie. Dit had helemaal niets met voetbal te maken. Werkelijk ongehoord. Om je kapot te schamen.
Laatst gewijzigd door Rob op zo dec 07, 2008 2:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
vreemd juist op deze positie voelt ie zich thuis... Zelfde als onze geweldige aanvoerder zal hij ook niet gewisseld worden.. Onze coach vind namelijk doet ze goed functionerenDaniel_vT schreef:DIE KUT EMANUELSON, 90% VAN ZIJN AFSTANDSSCHOTEN ZIJN SLAP EN GAAN HUIZENHOOG OVER OF NAAST, HOE VAAK MOET DIE JONGEN DAT NOG DOEN VOORDAT IE BESEFT DAT IE EM BETER AF KAN LEGGEN?

Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Nou, drie punten in de zak. Zwakke pot, maar vond Ajax ook weer niet zo slecht als hier soms wordt uitgemaakt. Ik vond Ajax vandaag verdedigend wel erg zwak - vooral Oleguer had te veel slordigheidjes in zijn spel - en het miste duidelijk een speler op het middenveld die aan kon sluiten bij de spitsen. Spelers als Enoh - ook erg zwak vandaag - en Lindgren komen hier duidelijk niet aan toe. Sulejmani staat te diep, waardoor dat gat maar niet overbrugd kan worden. Dit resulteert weer in veel balverlies etc.
Blind vond ik aardig invallen, maar liet in de laatste minuten ook zijn man weer erg makkelijk van hem weg lopen. Bruno Silva is natuurlijk een aanfluiting en ik verwacht dat hij verkocht wordt in de winter.
Alleen Suárez en Vertonghen verdienen vandaag een voldoende. Suárez stichtte nog genoeg gevaar in de aanval en had een goede drive. Ook Vertonghen schoof soms gevaarlijk in, maar jammer genoeg werd hier maar weinig mee gedaan. We hebben gewoon 3 punten gepakt, maar verder mogen we de wedstrijd van vandaag wel vergeten.
Blind vond ik aardig invallen, maar liet in de laatste minuten ook zijn man weer erg makkelijk van hem weg lopen. Bruno Silva is natuurlijk een aanfluiting en ik verwacht dat hij verkocht wordt in de winter.
Alleen Suárez en Vertonghen verdienen vandaag een voldoende. Suárez stichtte nog genoeg gevaar in de aanval en had een goede drive. Ook Vertonghen schoof soms gevaarlijk in, maar jammer genoeg werd hier maar weinig mee gedaan. We hebben gewoon 3 punten gepakt, maar verder mogen we de wedstrijd van vandaag wel vergeten.
Laatst gewijzigd door Justin op zo dec 07, 2008 2:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.