16de in dat geval...Jöhnk schreef:Maar dat hebben ze helaas niet.Mr. Ajax schreef:Justin schreef:Ook Heerenveen lijkt te gaan verliezen van Vitesse; 0-2. En Groningen lijkt weer te gaan verliezen van NEC; 2-1.
Toch nog een mooie avond.
ALs Vitesse een beter doelsaldo heeft staat feyenoord zometeen gewoon 17de!!!
Heracles-Ajax 29-10-2008
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Ajaciedjuh
Jij kijkt echt niet naar Voetbal je lult maar wat, stop lekker en ga naar de Eftelinggoodfella schreef:Dat zouden we vandaag ook gaan doen als ik jou moest geloven.Toppie schreef:Ze gaan nu pas voetballen 80 minuten niet gezien , gestolen overwinning maar het zal mij boeien.Twente uit, dan we met deze instelling gaan Ajax zwaar verliezen.
Ja kleuter.Toppie schreef:Jij kijkt echt niet naar Voetbal je lult maar wat, stop lekker en ga naar de Eftelinggoodfella schreef:Dat zouden we vandaag ook gaan doen als ik jou moest geloven.Toppie schreef:Ze gaan nu pas voetballen 80 minuten niet gezien , gestolen overwinning maar het zal mij boeien.Twente uit, dan we met deze instelling gaan Ajax zwaar verliezen.

Je zou wegblijven en toen ze voor kwamen te staan kwam je weer terug. Slappe hap!!!!!!!!!
Gelukkig alles weer in eigen hand! Ajax kan zelfs op plek 1 staan zondagavond.

- Ajaciedjuh
Tuurlijk wordt het een ander verhaal tegen Twente, alhoewel ik ook vandaag er een hard hoofd in had. Het lijkt mij iig zo dat van Basten zondag met een 4-4-2 opstelling gaat beginnen?!Mr. Ajax schreef:Tegen Twente wordt het een heel ander verhaal, zeker zonder Suarez...
Gelukkig hebben we nog Tom Overtoom voor het middenveld!
Bodul is ook geblesseerd? Wie kan er nog meer in de spits spelen?
- Ajaciedjuh
Sno.goodfella schreef:Tuurlijk wordt het een ander verhaal tegen Twente, alhoewel ik ook vandaag er een hard hoofd in had. Het lijkt mij iig zo dat van Basten zondag met een 4-4-2 opstelling gaat beginnen?!Mr. Ajax schreef:Tegen Twente wordt het een heel ander verhaal, zeker zonder Suarez...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
4-2-2 moet wel, we hebben niet eens drie spitsen nu. Jammer dat Micky nog geblesseerd is.goodfella schreef:Tuurlijk wordt het een ander verhaal tegen Twente, alhoewel ik ook vandaag er een hard hoofd in had. Het lijkt mij iig zo dat van Basten zondag met een 4-4-2 opstelling gaat beginnen?!Mr. Ajax schreef:Tegen Twente wordt het een heel ander verhaal, zeker zonder Suarez...
We hebben voor de aanval Leo, Martina, Huntelaar en..Kennedy?
- Giacomo Puccini
- Ajaciedjuh
Behalve Huntelaar, Suarez, en Sno niemand uit de A-selectie. Een jongen als Castillion is volgens mij geen optie, die heeft nog niet eens minuten gemaakt bij Jong AJAX als ik het goed heb. Wellicht dat hij er voor de zekerheid op de bank zit, maar dat betwijfel ik.
Marco zal moeten improviseren!
Marco zal moeten improviseren!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Er zal inderdaad iets van een 4-4-2 uit de hoge hoed komen. Nou ja, we zien het wel. Natuurlijk missen we de individuele kwaliteit van Suarez dan zeker maar we draaien nu ook niet dus veel slechter zal het toch niet gaan.
Ik hoop in ieder geval dat de eerste drie punten in een uitwedstrijd voor wat vertrouwen zorgen. En Twente draait ook niet zo heel lekker dus waarom zouden we er niet winnen?
Ik hoop in ieder geval dat de eerste drie punten in een uitwedstrijd voor wat vertrouwen zorgen. En Twente draait ook niet zo heel lekker dus waarom zouden we er niet winnen?
Nil volentibus arduum
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Twente is gewoon met een indrukwekkende serie (kwa uitslagen dan..) bezig. Die hebben ergens in september voor het laatst een doelpunt geincasseerd?Marillion schreef: Ik hoop in ieder geval dat de eerste drie punten in een uitwedstrijd voor wat vertrouwen zorgen. En Twente draait ook niet zo heel lekker dus waarom zouden we er niet winnen?
Desondanks is hun middenveld niet je-van-het.
Ik zie net het incident met Suarez en V.d.Berg terug. Suarez wil de bal pakken en raakt 'm dan kwijt. Vervolgens probeert hij hem weer terug te pakken waarna V.d.Berg hem dat 'tikkie' geeft. De gele kaart voor Suarez zal dus zijn voor zijn poging om die bal weer terug te pakken.
Nil volentibus arduum