FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)
ALs er zulke ernstige dingen zijn gebeurd kan je niet voetballen. Ik ben gewoo verbaasd dat zinnig denkende mensen voor collectief straffen zijn.Peter schreef:Uhm ja. Vind je dat serieus gek? Ik vind het des te gekker dat iedereen weer het vak in mag, terwijl er mensen bij zitten die zeer gevaarlijk bezig waren. Wat nu als er doden waren gevallen? Had je dan ook tjonge tjonge gezegd?LucaS schreef:Dat tribunevak dus collectief straffen? Tjonge jonge
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Jij weet zo de 4 daders er uit te pikken? Nee, je moet ze allemaal vooral weer terug laten keren. De slechten hebben gewoon 'geluk' in dat geval. Stel je voor zeg dat er ergere gevolgen waren geweest.LucaS schreef:ALs er zulke ernstige dingen zijn gebeurd kan je niet voetballen. Ik ben gewoo verbaasd dat zinnig denkende mensen voor collectief straffen zijn.Peter schreef:Uhm ja. Vind je dat serieus gek? Ik vind het des te gekker dat iedereen weer het vak in mag, terwijl er mensen bij zitten die zeer gevaarlijk bezig waren. Wat nu als er doden waren gevallen? Had je dan ook tjonge tjonge gezegd?LucaS schreef:Dat tribunevak dus collectief straffen? Tjonge jonge
Ik vind het best.. daarom bemoei ik me verder niet met de discussie over die tribune.. ik wil mijn handen nu even niet branden ;)Raymon schreef:Werkt dat andersom trouwens ook? ;)Maarten127 schreef:Ik zie hier weer aardig wat reacties om te quoten wanneer er een minderheidsgroep in een achterstandswijk de boel afbreekt
Wat een flutbond hebben we ook. Wat moet je in hemelsnaam doen om een straf te krijgen? Mensen doden? Dat had overgens niet veel gescheeld vandaag.Maurice schreef:Oke het zit dus zo:
Directie Groningen
KNVB
-----------------
Voor
Ron jans
Koster
Braamhaar
---------------
Tegen
Niet regelmentaire, maar waarschijnlijk overnieuw zonder publiek.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Ajaciedjuh