Ho eens even!!... Ik vind veel goed, maar PSV wint volgende week NIET!!! :hupajax.gif:Beloki schreef:Zit er nog dik in ook. Ik zie Ajax best verliezen tegen een vechtend Heerenveen. PSV wint makkelijk van NEC.Starring schreef:Volgende week kan PSV theoretisch kampioen worden!
FC Twente - Ajax (23-3-2008)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Hoop is iets anders dan realisme. PSV wint gewoon zakelijk. Wij laten punten liggen in Heerenveen en PSV is wellicht volgend weekend al kampioen.banjavi schreef:Ho eens even!!... Ik vind veel goed, maar PSV wint volgende week NIET!!! :hupajax.gif:Beloki schreef:Zit er nog dik in ook. Ik zie Ajax best verliezen tegen een vechtend Heerenveen. PSV wint makkelijk van NEC.Starring schreef:Volgende week kan PSV theoretisch kampioen worden!
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Ik heb anders niet het gevoel dat ze hun best niet doen. Het is erger: ze kunnen het niet.brigade zuid schreef:Zit eens ff de stand te bekijken, de eerste 5 zal wel lukken, al moet je H'veen en Grunn niet allebei gaan verliezen.. wat een kutteam toch ook he.. doet me een beetje denken aan rkc uit vorig jaar ook na psv, loop toch gvd de benen eens uit je lijf man stelletje slappelingen.
Is, sinds koster trainer is, iedere thuiswedstrijd het geval. We krijgen nog twee nederlagen, winnen thuis twee keer met slaapverwekkend voetbal en gaan dan weer de play-offs in (alleen omdat de concurrentie punten verspeelt) en ZAL ER DAN WEL BELEVING ZIJN? IK DENK DAT KOSTER DAT ER TEGEN DIE TIJD WEL 100% UIT HEEFT GEKREGEN.Verder 0,0 beleving en ook geen spoor van enig vernuft en automatismen.
PSV wordt zeker kampioen ja, daar twiijfel ik ook niet aan. Maar ... realisme. NEC kan best nog wel eens gaan stunten tegen PSV. Ze zijn vol in de race voor de 9de plaats, en PSV vind ik ook niet geweldig voetballen. Dus, ik weet het zo net nog niet.Beloki schreef:Hoop is iets anders dan realisme. PSV wint gewoon zakelijk. Wij laten punten liggen in Heerenveen en PSV is wellicht volgend weekend al kampioen.banjavi schreef:Ho eens even!!... Ik vind veel goed, maar PSV wint volgende week NIET!!! :hupajax.gif:Beloki schreef: Zit er nog dik in ook. Ik zie Ajax best verliezen tegen een vechtend Heerenveen. PSV wint makkelijk van NEC.
Laatst gewijzigd door Banjavi op zo mar 23, 2008 4:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kies dan duidelijk kwa opstelling voor het en of voor het ander.Of kwa verdedigend proberen en gokken op een beleving van je spitsen, of je gaat vol in de aanval met 2 echte buitenspelers.De 1e helft was het hinken op 2 gedachten, de 2e helft was er duidelijk gekozen voor de aanval, alleen vergeten er een paar dat ze niet steeds moeten verzanden in rendementloos gepriegel ( zou Koster steeds vertellen dat ze deze akties moeten maken ? ).Nog los van dat er een zooi in hetelftal staan die er gewoonweg niet in thuis horen.Afijn, het ging even goed, totdat Koster door ging wisselen met Ogararu ( die was toch buiten beeld bij A3, die was toch eigenlijk 5e reserve bij A3 ) .. en vanaf dat moment was hetwachten op gaols van Twente ...Jöhnk schreef:Nee.Voetske schreef:Jöhnk, geloof jij echt in het gezag van Koster ?.Jöhnk schreef: Ik snap het ook wel, maar je moet niet het gezag van je trainer ondermijnen door hem in de media af te vallen. Dat heeft geen zin.
Laatst gewijzigd door 999 op zo mar 23, 2008 4:52 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Koster werd zelfs geroemd omdat hij itt HtC wel de talenten speeltijd gunde. En met Vermaelen erbij zou Ajax ook niks meer weggeven he Lucas?Demosthenes schreef:Is, sinds koster trainer is, iedere thuiswedstrijd het geval. We krijgen nog twee nederlagen, winnen thuis twee keer met slaapverwekkend voetbal en gaan dan weer de play-offs in (alleen omdat de concurrentie punten verspeelt) en ZAL ER DAN WEL BELEVING ZIJN? IK DENK DAT KOSTER DAT ER TEGEN DIE TIJD WEL 100% UIT HEEFT GEKREGEN.Verder 0,0 beleving en ook geen spoor van enig vernuft en automatismen.
OPGEKANKERD met Koster bij Ajax 1.
-
Ik heb er even geen zin in, jongens. Ik ga volgende week ook niet kijken naar Heerenveen-uit, denk ik. De volgende dag lekker naar de B1 kijken, dat geeft wat meer rust.
Koster is trouwens echt een matige trainer. Wat een eindopstelling met twee backs op een driemansmiddenveld. Ik vond eigenlijk alleen Lindgren vandaag nog wel aardig. En Suarez was zo'n beetje bij alle gevaarlijke momenten betrokken en had sowieso een penalty moeten krijgen. Niet dat hij echt goed speelde hoor.
Koster is trouwens echt een matige trainer. Wat een eindopstelling met twee backs op een driemansmiddenveld. Ik vond eigenlijk alleen Lindgren vandaag nog wel aardig. En Suarez was zo'n beetje bij alle gevaarlijke momenten betrokken en had sowieso een penalty moeten krijgen. Niet dat hij echt goed speelde hoor.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het is helemaal gebeurd inderdaad.GangstaRiB schreef:Overklast door Twente. Er zit bij Ajax helemaal niks meer in.
We moeten die andere wedstrijden nog wel even aan de bak, trouwens. Graafschap en Heracles thuis moet je ook echt winnen, want anders kan het nog tricky worden om bij die eerste 5 te eindigen.

:)... deze vind ik dan ook nog wel grappig.. :)Voetske schreef:We hebben vandaag een kampioenschap verspeeld ?.Ook John Heitinga was die mening toegedaan. 'We hebben vandaag het kampioenschap verspeeld.'![]()
![]()
![]()
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ja, die is inderdaad om te gillen...Voetske schreef:We hebben vandaag een kampioenschap verspeeld ?.Ook John Heitinga was die mening toegedaan. 'We hebben vandaag het kampioenschap verspeeld.'![]()
![]()
![]()
'Het kampioenschap verspeeld'... Ga toch weg... (dat laatste is niet letterlijk bedoeld, Johnny!)
K.
Still alive...
voetbalprimeur.nlKoster: "Een duidelijke strafschop"
Ajax verloor zondag zijn laatste hoop op de landstitel door een 2-1 nederlaag tegen FC Twente. Trainer Adrie Koster was na afloop zeer teleurgesteld en legde de schuld deels bij de arbitrage.
De woede van Koster richtte zich vooral op een incident in de 84ste minuut. Luis Súarez werd in het strafschopgebied getorpedeerd door Sander Boschker, maar de scheidsrechter verzuimde om de bal op de stip te leggen.
"Echt ongelooflijk", stelde Koster na afloop. "Het is een duidelijke strafschop. Hij moet gewoon een penalty geven. Het verleden van Súarez is totaal niet interessant. Een penalty is een penalty."
Toch stak Koster ook de hand in eigen boezem. "We begonnen weer veel te slap aan de wedstrijd. Het was apathisch en we durfden niet te voetballen."
FC Twente-trainer Fred Rutten zag zijn ploeg verdiend winnen. "Dit is zeker loon naar werken. Het was een heel tactische wedstrijd en we kwamen ongelukkig op achterstand. Toch denk ik dat we verdiend gewonnen hebben."
Ik kan het toch niet laten om te reageren (sorry Goodfella
):
Tuurlijk heeft van Hulten PSV kampioen gemaakt. Hij heeft Ajax in alle wedstrijden gefloten en hij heeft in al die wedstrijden in het nadeel van Ajax gefloten....
Natuurlijk had Van Hulten een penalty moeten geven aan Ajax, maar als je naar de eerste helft kijkt had Twente gewoon met minimaal 2 - 0 voor kunnen staan. Wat dat betreft is de uitslag echt niet geflateerd.

Tuurlijk heeft van Hulten PSV kampioen gemaakt. Hij heeft Ajax in alle wedstrijden gefloten en hij heeft in al die wedstrijden in het nadeel van Ajax gefloten....

Natuurlijk had Van Hulten een penalty moeten geven aan Ajax, maar als je naar de eerste helft kijkt had Twente gewoon met minimaal 2 - 0 voor kunnen staan. Wat dat betreft is de uitslag echt niet geflateerd.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj