FC Twente - Ajax (23-3-2008)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo mar 23, 2008 4:43 pm

Beloki schreef:
Starring schreef:Volgende week kan PSV theoretisch kampioen worden!
Zit er nog dik in ook. Ik zie Ajax best verliezen tegen een vechtend Heerenveen. PSV wint makkelijk van NEC.
Ho eens even!!... Ik vind veel goed, maar PSV wint volgende week NIET!!! :hupajax.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo mar 23, 2008 4:43 pm

Natuurlijk komt het niet door één speler, Fener. We hebben de selectie van het niveau Feyenoord. Dat zegt genoeg.

Beloki

Bericht door Beloki » zo mar 23, 2008 4:44 pm

banjavi schreef:
Beloki schreef:
Starring schreef:Volgende week kan PSV theoretisch kampioen worden!
Zit er nog dik in ook. Ik zie Ajax best verliezen tegen een vechtend Heerenveen. PSV wint makkelijk van NEC.
Ho eens even!!... Ik vind veel goed, maar PSV wint volgende week NIET!!! :hupajax.gif:
Hoop is iets anders dan realisme. PSV wint gewoon zakelijk. Wij laten punten liggen in Heerenveen en PSV is wellicht volgend weekend al kampioen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Jesse

Bericht door Jesse » zo mar 23, 2008 4:46 pm

Jöhnk schreef:Natuurlijk komt het niet door één speler, Fener. We hebben de selectie van het niveau Feyenoord. Dat zegt genoeg.
Mwah, ik denk dat er veel meer te halen is met deze selectie.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo mar 23, 2008 4:46 pm

brigade zuid schreef:Zit eens ff de stand te bekijken, de eerste 5 zal wel lukken, al moet je H'veen en Grunn niet allebei gaan verliezen.. wat een kutteam toch ook he.. doet me een beetje denken aan rkc uit vorig jaar ook na psv, loop toch gvd de benen eens uit je lijf man stelletje slappelingen.
Ik heb anders niet het gevoel dat ze hun best niet doen. Het is erger: ze kunnen het niet.

Aristides

Bericht door Aristides » zo mar 23, 2008 4:47 pm

Verder 0,0 beleving en ook geen spoor van enig vernuft en automatismen.
Is, sinds koster trainer is, iedere thuiswedstrijd het geval. We krijgen nog twee nederlagen, winnen thuis twee keer met slaapverwekkend voetbal en gaan dan weer de play-offs in (alleen omdat de concurrentie punten verspeelt) en ZAL ER DAN WEL BELEVING ZIJN? IK DENK DAT KOSTER DAT ER TEGEN DIE TIJD WEL 100% UIT HEEFT GEKREGEN.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo mar 23, 2008 4:48 pm

Beloki schreef:
banjavi schreef:
Beloki schreef: Zit er nog dik in ook. Ik zie Ajax best verliezen tegen een vechtend Heerenveen. PSV wint makkelijk van NEC.
Hoop is iets anders dan realisme. PSV wint gewoon zakelijk. Wij laten punten liggen in Heerenveen en PSV is wellicht volgend weekend al kampioen.
PSV wordt zeker kampioen ja, daar twiijfel ik ook niet aan. Maar ... realisme. NEC kan best nog wel eens gaan stunten tegen PSV. Ze zijn vol in de race voor de 9de plaats, en PSV vind ik ook niet geweldig voetballen. Dus, ik weet het zo net nog niet.
Laatst gewijzigd door Banjavi op zo mar 23, 2008 4:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Lionel

Bericht door Lionel » zo mar 23, 2008 4:49 pm

Dat moet toch echt uit de spelers zelf komen vind ik
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » zo mar 23, 2008 4:49 pm

Jöhnk schreef:
Voetske schreef:
Jöhnk schreef: Ik snap het ook wel, maar je moet niet het gezag van je trainer ondermijnen door hem in de media af te vallen. Dat heeft geen zin.
Jöhnk, geloof jij echt in het gezag van Koster ?.
Nee. :blush.gif:
Kies dan duidelijk kwa opstelling voor het en of voor het ander.Of kwa verdedigend proberen en gokken op een beleving van je spitsen, of je gaat vol in de aanval met 2 echte buitenspelers.De 1e helft was het hinken op 2 gedachten, de 2e helft was er duidelijk gekozen voor de aanval, alleen vergeten er een paar dat ze niet steeds moeten verzanden in rendementloos gepriegel ( zou Koster steeds vertellen dat ze deze akties moeten maken ? ).Nog los van dat er een zooi in hetelftal staan die er gewoonweg niet in thuis horen.Afijn, het ging even goed, totdat Koster door ging wisselen met Ogararu ( die was toch buiten beeld bij A3, die was toch eigenlijk 5e reserve bij A3 ) .. en vanaf dat moment was hetwachten op gaols van Twente ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo mar 23, 2008 4:52 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » zo mar 23, 2008 4:50 pm

Demosthenes schreef:
Verder 0,0 beleving en ook geen spoor van enig vernuft en automatismen.
Is, sinds koster trainer is, iedere thuiswedstrijd het geval. We krijgen nog twee nederlagen, winnen thuis twee keer met slaapverwekkend voetbal en gaan dan weer de play-offs in (alleen omdat de concurrentie punten verspeelt) en ZAL ER DAN WEL BELEVING ZIJN? IK DENK DAT KOSTER DAT ER TEGEN DIE TIJD WEL 100% UIT HEEFT GEKREGEN.
Koster werd zelfs geroemd omdat hij itt HtC wel de talenten speeltijd gunde. En met Vermaelen erbij zou Ajax ook niks meer weggeven he Lucas?

OPGEKANKERD met Koster bij Ajax 1.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo mar 23, 2008 4:56 pm

Overklast door Twente. Er zit bij Ajax helemaal niks meer in.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mar 23, 2008 4:58 pm

Ik heb er even geen zin in, jongens. Ik ga volgende week ook niet kijken naar Heerenveen-uit, denk ik. De volgende dag lekker naar de B1 kijken, dat geeft wat meer rust.

Koster is trouwens echt een matige trainer. Wat een eindopstelling met twee backs op een driemansmiddenveld. Ik vond eigenlijk alleen Lindgren vandaag nog wel aardig. En Suarez was zo'n beetje bij alle gevaarlijke momenten betrokken en had sowieso een penalty moeten krijgen. Niet dat hij echt goed speelde hoor.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo mar 23, 2008 4:59 pm

GangstaRiB schreef:Overklast door Twente. Er zit bij Ajax helemaal niks meer in.
Het is helemaal gebeurd inderdaad.

We moeten die andere wedstrijden nog wel even aan de bak, trouwens. Graafschap en Heracles thuis moet je ook echt winnen, want anders kan het nog tricky worden om bij die eerste 5 te eindigen. :blush.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » zo mar 23, 2008 5:02 pm

Opstelling FC Twente:
Boschker; Douglas, Wielaert, Braafheid, Heubach; Wilkshire, El Ahmedi (88. Braamhaar), Hersi; Elia, N'Kufo en Denneboom.

Aldus Ajaxinside.

Nu weet ik weer waarom ik die site niet serieus neem.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

999

Bericht door 999 » zo mar 23, 2008 5:14 pm

Ook John Heitinga was die mening toegedaan. 'We hebben vandaag het kampioenschap verspeeld.'
We hebben vandaag een kampioenschap verspeeld ?. :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
Blij met de punten ...

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo mar 23, 2008 5:15 pm

Hoe deed Douglas (Twente) het?

peter

Bericht door peter » zo mar 23, 2008 5:16 pm

Uitstekend. Samen met Braafheid had hij onze voorhoede onder controle. Verdedigend vind ik Douglas nog net even wat beter, maar Braafheid is beter met bal.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo mar 23, 2008 5:19 pm

Voetske schreef:
Ook John Heitinga was die mening toegedaan. 'We hebben vandaag het kampioenschap verspeeld.'
We hebben vandaag een kampioenschap verspeeld ?. :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
:)... deze vind ik dan ook nog wel grappig.. :)

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » zo mar 23, 2008 5:30 pm

Voetske schreef:
Ja, die is inderdaad om te gillen...

'Het kampioenschap verspeeld'... Ga toch weg... (dat laatste is niet letterlijk bedoeld, Johnny!)

K.
Still alive...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 23, 2008 5:31 pm

Nou, als je hem vandaag zag stuntelen...

Wat is Heitinga toch een domme en vooral lompe speler.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » zo mar 23, 2008 5:48 pm

Peter schreef:Uitstekend. Samen met Braafheid had hij onze voorhoede onder controle. Verdedigend vind ik Douglas nog net even wat beter, maar Braafheid is beter met bal.
Sterk met het hoofd :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo mar 23, 2008 6:08 pm

Koster: "Een duidelijke strafschop"
Ajax verloor zondag zijn laatste hoop op de landstitel door een 2-1 nederlaag tegen FC Twente. Trainer Adrie Koster was na afloop zeer teleurgesteld en legde de schuld deels bij de arbitrage.

De woede van Koster richtte zich vooral op een incident in de 84ste minuut. Luis Súarez werd in het strafschopgebied getorpedeerd door Sander Boschker, maar de scheidsrechter verzuimde om de bal op de stip te leggen.

"Echt ongelooflijk", stelde Koster na afloop. "Het is een duidelijke strafschop. Hij moet gewoon een penalty geven. Het verleden van Súarez is totaal niet interessant. Een penalty is een penalty."

Toch stak Koster ook de hand in eigen boezem. "We begonnen weer veel te slap aan de wedstrijd. Het was apathisch en we durfden niet te voetballen."

FC Twente-trainer Fred Rutten zag zijn ploeg verdiend winnen. "Dit is zeker loon naar werken. Het was een heel tactische wedstrijd en we kwamen ongelukkig op achterstand. Toch denk ik dat we verdiend gewonnen hebben."
voetbalprimeur.nl

Arthur

Bericht door Arthur » zo mar 23, 2008 6:14 pm

Het lijkt me duidelijk dat Van Hulten Psv kampioen heeft gemaakt.

Frank

Bericht door Frank » zo mar 23, 2008 6:20 pm

Ik kan het toch niet laten om te reageren (sorry Goodfella :blush.gif: ):

Tuurlijk heeft van Hulten PSV kampioen gemaakt. Hij heeft Ajax in alle wedstrijden gefloten en hij heeft in al die wedstrijden in het nadeel van Ajax gefloten.... :hypocrite.gif:

Natuurlijk had Van Hulten een penalty moeten geven aan Ajax, maar als je naar de eerste helft kijkt had Twente gewoon met minimaal 2 - 0 voor kunnen staan. Wat dat betreft is de uitslag echt niet geflateerd.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

peter

Bericht door peter » zo mar 23, 2008 6:24 pm

Twente scoorde toch niet? Twente had moeten scoren met die kans van Hersi en NKufo, maar vergat dat. De kans was echter vrij groot dat Ajax uit die penalty op voorsprong was gekomen. Dan was ik er wel vrij van overtuigd dat we hier tenminste een puntje aan over zouden houden.

Plaats reactie