ADO Den Haag - Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Arwin

Bericht door Arwin » zo feb 11, 2007 2:38 pm

Bertje schreef:
Jesse schreef:
brigade zuid schreef: Twente - F'noord 3-0
Zou je dat in een andere topic kunnen posten.

:hypocrite:
Een paar maandjes geleden had Mr. Ajax er nog zo'n last van dat ik de uitslagen van andere wedstrijden in de wedstrijdtopic van Ajax postte. :hypocrite:
Ach, ik wist de uitslag van Feyenoord al lang, maar er zijn genoeg wedstrijden waarvan ik de uitslag nog niet wil weten. Heeft ook niets met de wedstrijd van Ajax op zich te maken.

Het geeft alleen aan hoe triest sommige mensen zijn om het dan helemaal te gaan quoten en de tussenstanden erbij te zetten.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo feb 11, 2007 2:38 pm

Voetske schreef: Nee, jij vondt Babel goed voetballen .. ik niet .. hee Henkie drukt het nog voorzichtig uit zie ik ..
Hij vond Babel niet gelukkig spelen.
Oh, nu ben je het opeens wel eens met HtC? :aai:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 11, 2007 2:39 pm

Arwin schreef:
Bertje schreef:
Jesse schreef: Zou je dat in een andere topic kunnen posten.

:hypocrite:
Een paar maandjes geleden had Mr. Ajax er nog zo'n last van dat ik de uitslagen van andere wedstrijden in de wedstrijdtopic van Ajax postte. :hypocrite:
Ach, ik wist de uitslag van Feyenoord al lang, maar er zijn genoeg wedstrijden waarvan ik de uitslag nog niet wil weten. Heeft ook niets met de wedstrijd van Ajax op zich te maken.

Het geeft alleen aan hoe triest sommige mensen zijn om het dan helemaal te gaan quoten en de tussenstanden erbij te zetten.
Noem je mij nou triest? ;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » zo feb 11, 2007 2:39 pm

WP_LeGeNd schreef:
Voetske schreef:
Oja, Die Steek gaat weer eens lekker in de fout, werd weer eens tijd zullen we maar zeggen ... al had dat en het gemis aan scorend vermogen je dat vandaag flink kunnen opbreken ...
mwah ik ben ook geen fan van hem, maar hij heeft ons vandaag ook 2 of 3 keer gered met een prima save!
Dus dan mag je blunderen ?. :nooo:
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 11, 2007 2:39 pm

Die keeper van ADO is echt knetterstoned. Die vond dat ADO drie punten had verdiend. :D

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 11, 2007 2:40 pm

Raymon schreef:
Voetske schreef: Nee, jij vondt Babel goed voetballen .. ik niet .. hee Henkie drukt het nog voorzichtig uit zie ik ..
Geen schande, toch?

Net zoals je HtC een goede trainer kunt vinden, maar het toch belachelijk kunt vinden dat hij Leo zo lang laat staan, kun je hem ook geen goede trainer vinden en het toch met hem eens zijn.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » zo feb 11, 2007 2:40 pm

Raymon schreef:
dag Raymon ..... :sad:
Blij met de punten ...

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » zo feb 11, 2007 2:42 pm

Ik vind trouwens Oguraru de laatste weken erg sterk spelen op die rechtsback plaats :yes:

Zou het toch een goeie aankoop zijn?

Davids was erg matig, samen met Perez, Sneijder, de Mul en Leonardo. Moet wel zeggen dat Braamhaar tot 20 minuten voor tijd een hoop toeliet en daar bevoordeelde hij vooral Den Haag mee dat af en toe als een bezetene kwam inglijden.

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 11, 2007 2:43 pm

Lekkere opstelling stuurde die man het veld in.

Pas met KJH en Perez werd het enigszins doelgericht. Die 2 horen gewoon in de basis, dat ziet iedere idioot. Nou ja, bijna iedere idioot.

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » zo feb 11, 2007 2:43 pm

Bertje schreef:
Raymon schreef:
Geen schande, toch?

Net zoals je HtC een goede trainer kunt vinden, maar het toch belachelijk kunt vinden dat hij Leo zo lang laat staan, kun je hem ook geen goede trainer vinden en het toch met hem eens zijn.
Natuurlijk geen schande, maar om nou je punt kracht bij te zetten door HtC te quoten terwijl je 'm nog een paar posts geleden kwalijk neemt een bepaalde stelling over dezelfde speler in te nemen is een beetje dubieus.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 11, 2007 2:44 pm

Voetske schreef:Huntelaar voetbal net zo goed mee als Babel, maar ja Henkie zegt van niet hé en dan is het zo :eusa_liar:
Blijkbaar wil je graag je 'Henk ten Cate maakt Huntelaar kapot' theorietje in stand houden. Babel en Huntelaar doen dit seizoen weinig voor elkaar onder dus dan is het volledig legitiem om Huntelaar een keer aan de kant te houden zoals ook Babel wel eens op de bank heeft gezeten.

Omdat Huntelaar dit seizoen in wedstrijden zo vaak met zichzelf worstelt was het bovendien niet gek om hem eens een week rust te geven. Even het hoofd fris maken en hoppa KJH is weer scherp en getergd tegen Bremen. Gewoon een sterke zet van onze toptrainer ;)
Ajax!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo feb 11, 2007 2:45 pm

Ik vind dat HTC maar vreemde dingen ziet. Vond Babel vandaag wederom niet geweldig, maar wel een stuk beter dan tegen Feyenoord. Toen betekende bijna elke pass op Babel balverlies.

Onzin wat je zegt, GP. KJH loopt 21 uit 34. Daar kan Babel alleen maar van dromen.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo feb 11, 2007 2:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » zo feb 11, 2007 2:45 pm

wimpey schreef:Lekkere opstelling stuurde die man het veld in.

Pas met KJH en Perez werd het enigszins doelgericht. Die 2 horen gewoon in de basis, dat ziet iedere idioot. Nou ja, bijna iedere idioot.
Wat heeft Perez gedaan behalve buitenspel staan? En wat heeft Huntelaar gedaan behalve scoren?

Ajax creeerde meer kansen de eerste helft dan de tweede helft en speelde ook nog eens beter. En dat terwijl ze toch een stuk minder de ruimte kregen. De laatste 20 minuten speelde Den Haag 1 op 1 en had Ajax het gewoon af moeten maken.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo feb 11, 2007 2:45 pm

Nihad schreef: Maar wat een aso's zitten er bij Ado op de tribune. Gadverdamme zeg.
Wat is er precies gebeurd?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 11, 2007 2:46 pm

Jöhnk schreef:Ik vind dat HTC maar vreemde dingen ziet. Vond Babel vandaag wederom niet geweldig, maar wel een stuk beter dan tegen Feyenoord. Toen betekende bijna elke pass op Babel balverlies.
De tweede halft pas, naar mijn mening. In de eerste helft hield Babel de bal wel bij zich. Al kreeg hij daar ook de gelegenheid voor.

Vandaag heb ik Babel niet of nauwelijks gezien. Tegen Feyenoord was hij heel actief. Hij was altijd aanspeelbaar.

M..

Bericht door M.. » zo feb 11, 2007 2:46 pm

brigade zuid schreef:
Nihad schreef: Maar wat een aso's zitten er bij Ado op de tribune. Gadverdamme zeg.
Wat is er precies gebeurd?
Weinig... niet meer dan anders

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 11, 2007 2:50 pm

Giacomo Puccini schreef: Even het hoofd fris maken en hoppa KJH is weer scherp en getergd tegen Bremen.
Wedden dat KJH op de bank zit. Statische verdediging he. :pukey:
Gewoon een sterke zet van onze toptrainer ;)
Toptrainer m'n hol.

999

Bericht door 999 » zo feb 11, 2007 2:52 pm

wimpey schreef:
Giacomo Puccini schreef: Even het hoofd fris maken en hoppa KJH is weer scherp en getergd tegen Bremen.
Wedden dat KJH op de bank zit. Statische verdediging he. :pukey:
Gewoon een sterke zet van onze toptrainer ;)
Toptrainer m'n hol.
:D
Blij met de punten ...

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 11, 2007 3:11 pm

Ik zou tegen Bremen met Babel op links en Huntelaar in de spits beginnen. Graag wat meer power in de voorhoede dan vandaag het geval was, De Mul én Leonardo is te veel van het goede tegen een kwalitatief sterke ploeg als Bremen. We zullen zien hoe Ten Cate daar over denkt. Beetje voorbarig om Ten Cate nu al aan te vallen op een beslissing die hij nog moet maken. Al past het wel goed in jullie hetze tegen de man die het aangedurft heeft Klaas Jan 'God' Huntelaar twee (2!) keer te passeren.
Ajax!

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 11, 2007 3:20 pm

Giacomo Puccini schreef: Al past het wel goed in jullie hetze tegen de man die het aangedurft heeft Klaas Jan 'God' Huntelaar twee (2!) keer te passeren.
HtC heeft geen God nodig, GP. Hij heeft zijn eigen God: Ryan 'Pattex' Babel, de o zo goed meevoetballende spits, die geen bal van de voet laat stuiteren. ;)

Arthur

Bericht door Arthur » zo feb 11, 2007 3:21 pm

Je bedoelt die God die gewoon gewisseld werd omdat hij in de 2e helft ongelukkig speelde?

M..

Bericht door M.. » zo feb 11, 2007 3:30 pm

Arthur schreef:Je bedoelt die God die gewoon gewisseld werd omdat hij in de 2e helft ongelukkig speelde?
Ach je begrijpt toch ook dat dat maar show was? htc is dood en dood ziek dat kjh de 2-1 maakte. Hij had veel liever gezien dat het 1-1 bleef zodat er niet meer om kjh geroepen zou worden.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo feb 11, 2007 3:43 pm

Mee eens. KJH is een betere afmaker én heeft een betere balcontrole dan Babel. Die moet gewoon opportunistisch van links komen en schieten. Perez verdient volgens mij ook de voorkeur boven Leo; da's de ideale pinchhitter (al zal ie dat zelf anders zien).
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 11, 2007 3:44 pm

Maarten127 schreef:
Arthur schreef:Je bedoelt die God die gewoon gewisseld werd omdat hij in de 2e helft ongelukkig speelde?
Ach je begrijpt toch ook dat dat maar show was? htc is dood en dood ziek dat kjh de 2-1 maakte. Hij had veel liever gezien dat het 1-1 bleef zodat er niet meer om kjh geroepen zou worden.
Zieke post, of lees ik een smiley over het hoofd?
wimpey schreef:
Giacomo Puccini schreef: Al past het wel goed in jullie hetze tegen de man die het aangedurft heeft Klaas Jan 'God' Huntelaar twee (2!) keer te passeren.
HtC heeft geen God nodig, GP. Hij heeft zijn eigen God: Ryan 'Pattex' Babel, de o zo goed meevoetballende spits, die geen bal van de voet laat stuiteren. ;)
Vandaag heb ik weinig slechte aannames gezien. Wat niet weg neemt dat Babel te weinig bracht, ongevaarlijk was en een kans om zeep hielp. Een goede wedstrijd was het dus zeker niet van hem. Terechte wissel. Ook Babel heeft op dit moment niet de vorm die hij dit seizoen wel degelijk veelvuldig heeft laten zien aan de linkerkant.
Ajax!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 11, 2007 3:45 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:

Mee eens. KJH is een betere afmaker én heeft een betere balcontrole dan Babel. Die moet gewoon opportunistisch van links komen en schieten. Perez verdient volgens mij ook de voorkeur boven Leo; da's de ideale pinchhitter (al zal ie dat zelf anders zien).
De vraag is alleen of een aanval met Perez, Huntelaar en Babel wel rendeert. Zeker nu we Urby missen zijn er dan wel erg weinig spelers met een fatsoenlijke voorzet. Sneijder komt toch ook voornamelijk door het midden.

En met niemand anders!

Plaats reactie