Utrecht-AJAX
Klote Van Egmond, dieje l!l zorgt er voor dat de wedstrijd kantelt en bijna gaat verliezen.
2e helft was minder aan AJAX kant, en ondanks zijn gemiste kansen is Babel m.o.t.m.Duidelijk is ook dat Urby een middenvelder is.Stam van extra klasse maar dat wisten we al.
Duidelijk is ook dat we echte buitenspelers missen.De ruites die daar lagen moeten veel beter benut worden ...
2e helft was minder aan AJAX kant, en ondanks zijn gemiste kansen is Babel m.o.t.m.Duidelijk is ook dat Urby een middenvelder is.Stam van extra klasse maar dat wisten we al.
Duidelijk is ook dat we echte buitenspelers missen.De ruites die daar lagen moeten veel beter benut worden ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo okt 01, 2006 1:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Volgens mij was het de assistent die ineens naar de achterlijn liep en een penalty aangaf.Voetske schreef:Klote Van Egmond, dieje l!l zorgt er voor dat de wedstrijd kantelt en bijna gaat verliezen.
Duidelijk is ook dat we echte buitenspelers missen.
- Fenerbahce
Volgens mij niet, van Egmond staat op 10 meter !!!Steef schreef:Volgens mij was het de assistent die ineens naar de achterlijn liep en een penalty aangaf.Voetske schreef:Klote Van Egmond, dieje l!l zorgt er voor dat de wedstrijd kantelt en bijna gaat verliezen.
Laatst gewijzigd door 999 op zo okt 01, 2006 1:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Ik kon in ieder geval liplezen dat de assistent zei "het was erbinnen", maar ik weet niet of Van Egmond niet zelf al besloten had.Steef schreef:Volgens mij was het de assistent die ineens naar de achterlijn liep en een penalty aangaf.Voetske schreef:Klote Van Egmond, dieje l!l zorgt er voor dat de wedstrijd kantelt en bijna gaat verliezen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Verder had de grensrechter natuurlijk ook niets gezien.
Grygera viel weer eens tegen. Fortuné kon 2x simpel bij hem wegdraaien wat 1x leidde tot een goal, dus.
Al met al een nette overwinning, die eigenlijk niet goed de krachtsverhoudingen weergaf. Ajax had die wedstrijd al veel eerder in het slot moeten gooien, want er waren genoeg grote kansen.
Grygera viel weer eens tegen. Fortuné kon 2x simpel bij hem wegdraaien wat 1x leidde tot een goal, dus.
Al met al een nette overwinning, die eigenlijk niet goed de krachtsverhoudingen weergaf. Ajax had die wedstrijd al veel eerder in het slot moeten gooien, want er waren genoeg grote kansen.