Roda JC-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Verspeelt Ajax z'n kansen op de plee-offs?

Roda neemt wraak & maakt gehakt van Ajax
14
36%
Roda wint nipt door een omhaal in blessuretijd
7
18%
Tegen de verhouding in verliest Ajax niet
11
28%
Dankzij toptrainer Blind laat Ajax Roda alle hoeken van het veld zien
7
18%

Totaal aantal stemmen: 39

mtrules

Bericht door mtrules » zo apr 02, 2006 5:06 pm

Demosthenes schreef:Is Ajax niveau Boakye geworden?
Misschien heeft hij wél veel potentie...:eusa_pray:
Bij Urby dachten we ook eerst dat ie er niks van kon...

Arthur

Bericht door Arthur » zo apr 02, 2006 5:06 pm

joey schreef:
Arthur schreef:Dat is nou juist waarom Luinge niet had moeten affluiten toen Ajax ineens doorkon.
Luinge zei dat hij het lullig voor Ajax vond, maar dat hij gewoon de regels had toegepast. Blijkbaar werkt het zo. Om die reden liep heel Roda naar voren, neem ik aan.
Dus in feite kun je in de laatste minuut van elke helft 'gratis' alles of niets spelen? Typisch dat je dat niet veel vaker ziet dan.

mtrules

Bericht door mtrules » zo apr 02, 2006 5:09 pm

Arthur schreef:
joey schreef:
Arthur schreef:Dat is nou juist waarom Luinge niet had moeten affluiten toen Ajax ineens doorkon.
Luinge zei dat hij het lullig voor Ajax vond, maar dat hij gewoon de regels had toegepast. Blijkbaar werkt het zo. Om die reden liep heel Roda naar voren, neem ik aan.
Dus in feite kun je in de laatste minuut van elke helft 'gratis' alles of niets spelen? Typisch dat je dat niet veel vaker ziet dan.
Ja inderdaad vreemd...
Hij zei ook dat hij affloot omdat hij anders heel Roda op z'n dak zou krijgen en zou duperen...maar dat heeft ie nou met Ajax gedaan! Het lijkt haast een bewuste keuze: "Welke club zal ik eens duperen als ik affluit: Ajax of Roda? Ajax maar"

Feest

Bericht door Feest » zo apr 02, 2006 5:11 pm

Ajax had nog 45 minuten om een doelpunt te maken.

Maar wat ze in de tweede helft lieten zien was be-droe-vend.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » zo apr 02, 2006 5:12 pm

Zo, Louiske is ook weer terug uit het verre Kerkrade. Wat een baggerpot weer. Wat mij betreft verliezen we nu gewoon de rest van de wedstrijden ook, en gaan we héél snel op zoek naar een échte coach. Met visie!

Gelukkig wel een avondje stappen in Maastricht aan deze uitwedstrijd vastgeplakt, waardoor het tripje toch nog de moeite waard was. (En waardoor ik nu megabrak en kapot ben...pfff)
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 02, 2006 5:14 pm

Zo zei hij het niet, hij bedoelde dat er altijd één ploeg boos was geweest.

Waarschijnlijk kent Luinge de regels beter dan Blind. Hij floot slecht? Dat kan. Daarmee is hij nog niet partijdig.

Blind is een slechte verliezer, bah.
Het stinkt aan alle kanten!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo apr 02, 2006 5:22 pm

Demosthenes schreef: Ik blijf wel bij mijn (door niemand gedeelde???) opmerking dat dit Ajax niet in de play-offs hoort.
Zoals Ajax nu speelt hebben we daar inderdaad niets te zoeken. Dat hoeft niet per sé te gelden voor een Ajax met Grygera, Emanuelson, Sneijder. Maar tegen Feyenoord en AZ zou ik het zwaar inzien in de huidige vorm. X'C
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

mtrules

Bericht door mtrules » zo apr 02, 2006 5:32 pm

Duke schreef:
Demosthenes schreef: Ik blijf wel bij mijn (door niemand gedeelde???) opmerking dat dit Ajax niet in de play-offs hoort.
Zoals Ajax nu speelt hebben we daar inderdaad niets te zoeken. Dat hoeft niet per sé te gelden voor een Ajax met Grygera, Emanuelson, Sneijder. Maar tegen Feyenoord en AZ zou ik het zwaar inzien in de huidige vorm. X'C
Jawel...Ajax is dan wel kak, maar dat is ook het niveau van de plee-offs. Tis en blijft de Nederlandse competitie, vandaar!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 02, 2006 5:34 pm

LouisXIV & co schreef:Zo, Louiske is ook weer terug uit het verre Kerkrade. Wat een baggerpot weer. Wat mij betreft verliezen we nu gewoon de rest van de wedstrijden ook, en gaan we héél snel op zoek naar een échte coach. Met visie!

Gelukkig wel een avondje stappen in Maastricht aan deze uitwedstrijd vastgeplakt, waardoor het tripje toch nog de moeite waard was. (En waardoor ik nu megabrak en kapot ben...pfff)
Hopelijk heb je weinig meegekregen van de wedstrijd... :aai:

Natuurlijk heeft Ajax in deze vorm niets in de plee-offs te zoeken, Demo.
Het stinkt aan alle kanten!

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » zo apr 02, 2006 5:38 pm

joey schreef:Hopelijk heb je weinig meegekregen van de wedstrijd... :aai:
Genoeg om te zien dat het weer helemaal k*t was! Niet alleen omdat we verloren, maar omdat ik geen enkele lijn in het spel van Ajax kan ontdekken. Het is toevalsvoetbal, met een goede spits. Meer niet.

Grrrrr...
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 02, 2006 5:40 pm

Bertje schreef:Waarom zouden we ons überhaupt willen plaatsen? Ik ben bang dat de afgang in de play-offs groter zou zijn dan de afgang van het niet spelen van de play-offs. :sad:
Ik wil ook niet meer. Dankzij Danny Blind en een groot deel van deze ploeg is er een soort afweer ontstaan tegen dagen dat Ajax speelt. Bah. Laat het alsjeblieft zo snel mogelijk afgelopen zijn.

sudesh

Bericht door sudesh » zo apr 02, 2006 5:41 pm

Maar door Luinge waren we toch veroordeeld tot toevalsvoetbal ;)

Ik wil er niet eens aan denken hoe de tweede helft van het seizoen zou zijn verlopen zonder KJH.

Bij veel trainers zie je de hand van een trainer, bepaalde kenmerken. Maar wat is de visie en hand van Danny Blind? Hoe heeft hij dit Ajax beter gemaakt of boven zichzelf laten uitstijgen? Vaste patronen etc.

sudesh

Bericht door sudesh » zo apr 02, 2006 5:42 pm

Thomas schreef:
Bertje schreef:Waarom zouden we ons überhaupt willen plaatsen? Ik ben bang dat de afgang in de play-offs groter zou zijn dan de afgang van het niet spelen van de play-offs. :sad:
Ik wil ook niet meer. Dankzij Danny Blind en een groot deel van deze ploeg is er een soort afweer ontstaan tegen dagen dat Ajax speelt. Bah. Laat het alsjeblieft zo snel mogelijk afgelopen zijn.
Klopt ik hou me vast aan de gedachte dat we hopelijk nog maar vier wedstrijden te gaan hebben met dit zooitje ongeregelheden. Nog even doorbijten en dan breken hopelijk betere tijden aan.

MHF

Bericht door MHF » zo apr 02, 2006 5:52 pm

sudesh schreef:
Thomas schreef:
Klopt ik hou me vast aan de gedachte dat we hopelijk nog maar vier wedstrijden te gaan hebben met dit zooitje ongeregelheden. Nog even doorbijten en dan breken hopelijk betere tijden aan.
Dat dacht ik bij aanvang van dit seizoen ook... :sad:
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

sudesh

Bericht door sudesh » zo apr 02, 2006 5:55 pm

MHF, je gaat me toch niet een depressie aanpraten he :D

Ik klamp me aan de gedachte vast , dat we volgend jaar een nieuwe technische staf hebben met een uitgebalanceerde selectie. Dan kunnen we ook direct een standbeeld voor Martin van Geel maken en een tribune naar hem vernoemen ;)

999

Bericht door 999 » zo apr 02, 2006 6:06 pm

De Mul komt terug, dat is tenminste een stap in de ..
Blij met de punten ...

Harm

Bericht door Harm » zo apr 02, 2006 6:18 pm

En Crohn Deli

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 02, 2006 6:20 pm

Maar Blind (doe me een plezier en spreek me maar gewoon even niet tegen ;) ) , Boukhari, Juanfran, Galasek en Rosales gaan weg. :cheer:

MHF

Bericht door MHF » zo apr 02, 2006 6:24 pm

sudesh schreef:MHF, je gaat me toch niet een depressie aanpraten he :D

Ik klamp me aan de gedachte vast , dat we volgend jaar een nieuwe technische staf hebben met een uitgebalanceerde selectie. Dan kunnen we ook direct een standbeeld voor Martin van Geel maken en een tribune naar hem vernoemen ;)
Nee hoor, aangezien we het over 'ons' Ajax hebben krijg ik in dat geval last van dezelfde klachten. Dat je maar een hoop plezier mag beleven aan Ajax volgend seizoen! ;)

Jammer genoeg is het wel waar trouwens. Vorig seizoen kon reeds de conclusie getrokken worden dat de selectie 'ziek' was en er van enige balans geen sprake was. Maar met Rosenberg en Lindenbergh zouden we er wel wat van maken dit seizoen...

Ik mag toch hopen dat we aanstaande zomer het e.e.a. kunnen verwachten en dan niet van het niveautje De Mul. Bovenal hoop ik dat we ook weer eens wat lijn kunnen gaan ontdekken in het spel van Ajax. Ik vraag mij af of Blind hier iets in kan betekenen. Voorlopig heeft hij er dit seizoen nauwelijks blijk van gegeven. Het zal best in z'n kop zitten maar in dat geval kan hij het in ieder geval verdomd slecht overbrengen. Natuurlijk, we hebben structurele problemen met de bezetting dankzij blessures en mede daardoor vallen we dikwijls terug op de mindere goden in de selectie. Maar juist dan zou je moeten kunnen terugvallen op je systeem, op afspraken, patronen, etc. om dat beter te ondervangen. Dat het dan alsnog af en toe minder gaat is verklaarbaar. Dat je er zoals nu helemaal niks meer van bakt is echter onacceptabel. We gaan finaal kopje onder en teren op de individuele kwaliteiten van spelers als Huntelaar waarmee we alsnog zo nu en dan wat punten pakken. :nooo:
Laatst gewijzigd door MHF op zo apr 02, 2006 6:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

MHF

Bericht door MHF » zo apr 02, 2006 6:46 pm

Demosthenes schreef:
Neefkens schreef:AJAX-onwaardig, een Ajacied heeft dat niet nodig :sad:

Bezwijkt ie onder de druk ?
Hij is inderdaad bezweken. we hebben de gelaten Danny gezien, de blije Danny (kan me zo snel niet herinneren hoe lang geleden) en nu de gefrustreerde Danny.

Ik blijf wel bij mijn (door niemand gedeelde???) opmerking dat dit Ajax niet in de play-offs hoort. We winnen van niet één subtopper! We willen in de cl omdat we Ajax zijn, dat we supporters zijn, maar in welke wedstrijd waren we echt de betere ploeg? Tegen tegenstanders als Sparta en RBC, late we maar hopen op weer een wonder/omhaal in de laatste minuut :eusa_pray:
MHF schreef:
mtrules schreef:
Peter schreef:Als we 6e worden is er van een play-off geen sprake, of wel?
Ja, maar dan kunnen we alleen nog Uefa Cup halen!
Alsof we op basis van de prestaties van dit seizoen meer verdienen. Er kan zo maar een leuk team staan volgend seizoen dus ben ik blij met Europees voetbal maar ballen in de CL is gelukkig niet voor ons weggelegd.
MHF schreef:Wat mij betreft kan de pleuris die hopelijk uitbreekt bij het niet behalen van de play-offs niet groot genoeg zijn. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Laat het maar lekker ontsporen zodat iedereen er daar van doordrongen raakt dat het anders moet. Dat hebben wij al een tijdje door, nu Ajax zelf nog...
MHF schreef:...Hoe dan ook moet Ajax gewoon de hand in eigen boezem steken en concluderen dat we een matige middenmoter zijn dit seizoen. We mogen ons in de handen knijpen dat we via de beker op Willem II wijze Europees voetbal hebben gehaald want via de play-offs geef ik Ajax geen enkele kans. Jammer genoeg heb ik het idee dat de meeste selectie spelers hier op dezelfde manier over denken...
Volgens mij blijkt hieruit dat ik het met je eens ben Demo...
Laatst gewijzigd door MHF op ma apr 03, 2006 1:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 02, 2006 6:49 pm

Wat moet je nu nog zeggen?

Ver-schrik-ke-lijk. X'C
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 02, 2006 6:57 pm

Oh, jawel, toch nog iets: Luinge? :redcard:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

999

Bericht door 999 » zo apr 02, 2006 7:05 pm

Jesse schreef:Oh, jawel, toch nog iets: Luinge? :redcard:
Eerder Danny :redcard:
Blij met de punten ...

Jesse

Bericht door Jesse » zo apr 02, 2006 7:07 pm

Daar heb ik m'n mening allang over gegeven, maar Luinge is een zielige stakker.

Ik heb het helemaal gehad, ik ga lekker de kroeg in. Adios.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo apr 02, 2006 7:10 pm

Ongelofelijk, wat laat die Luinge zich kennen. Wat een onvoorstelbaar zielige man. Net een klein kind dat zijn zin niet krijgt.

Plaats reactie