Fiorentina - Ajax 19-02-2009
- SylvievdVaart
- Fenerbahce
- Ajaciedjuh
Hoi hoi, zo goed ..Daniel_vT schreef:Natuurlijk mag dat, alleen jij zegt alleen maar dat het WEER klote is. Dat je blij bent omdat je club, waar je fan van bent en die je zo nauw volgt en aanhangt, voorstaat in een lastige uitwedstrijd valt bij jou niet of nauwelijks te bespeuren.999 schreef:O, en dan mag ik dus niet zeggen dat het WEER klote is.Vergeet het maar .. dat gaat jullie niet lukken ..Starring schreef:Hij heeft wel gelijk, 999...
Een (klein) beetje positieve emotie valt bij jou niet te bespeuren. Raar, want Ajax speelt al lichtjaren foeillelijk voetbal...Het lijkt wel of je keer op keer verast wordt door het 'prachtige veldspel' van Ajax, Voetske...
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
Waar haal jij de arrogantie vandaan om te bepalen wie ik ben, hoe ik ben, en hoe ik Ajax support? Waar haal je vandaan dat ik "zo'n korte termijn" supporter ben? Blijkbaar kun je nog in de toekomst kijken ook, want meneer weet nu al dat ik op korte termijn stop met supporter zijn. Joe, je geloofwaardigheid daalt echt naar een vriespunt.999 schreef:Tja, jij maakt toch niet uit hoe ik naar dat AJAX kijk.Ik ben niet zo'n korte termijn supporter net als jij ..
Naja, ik ben der klaar mee.
OT: Nette overwinning! Geen geweldig spel, maar een mooi resultaat om mee naar huis te nemen voor de return.

Laatst gewijzigd door Daniel op do feb 19, 2009 10:41 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Iets van langetermijn reacties kan ik bij jou niet bespeuren .. dan blijft korte termijn over ..Daniel_vT schreef:Waar haal jij de arrogantie vandaan om te bepalen wie ik ben, hoe ik ben, en hoe ik Ajax support? Waar haal je vandaan dat ik "zo'n korte termijn" supporter ben? Blijkbaar kun je nog in de toekomst kijken ook, want meneer weet nu al dat ik op korte termijn stop met supporter zijn. Joe, je geloofwaardigheid daalt echt naar een vriespunt.999 schreef:Tja, jij maakt toch niet uit hoe ik naar dat AJAX kijk.Ik ben niet zo'n korte termijn supporter net als jij ..
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
- Ajaciedjuh
[quote="999]"Iets van langetermijn reacties kan ik bij jou niet bespeuren .. dan blijft korte termijn over ..[/quote]
Ja natuurlijk, lange termijn reacties heb je nu ook al. En wat moge dat dan voorstellen? Of weet alleen jij dat?
Ja natuurlijk, lange termijn reacties heb je nu ook al. En wat moge dat dan voorstellen? Of weet alleen jij dat?
Laatst gewijzigd door Daniel op do feb 19, 2009 10:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Inderdaad voor vanavond trek ik al mijn negatieve reaktie's inZuidema schreef:Hoe is het mogelijk, hoe is het mogelijk???![]()
Hopeloos spel in balbezit, 1 redelijk vloeiende aanval en een zondagsschot en je loopt met 1-0 weg uit Florence.
Oh ja... Zeker mooi, de verliezers in een erehaag...

Weer op zoek naar een Interim coach..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Voetske bedoelt dat je met dit voetbal geen lange termijn hebt, want dan loop je na verloop van tijd weer tegen een domper aan. Is helemaal waar, maar daar denk ik nu eventjes niet aan.Daniel_vT schreef:Ja natuurlijk, lange termijn reacties heb je nu ook al. En wat moge dat dan voorstellen? Of weet alleen jij dat?999 schreef:Iets van langetermijn reacties kan ik bij jou niet bespeuren .. dan blijft korte termijn over ..
Thuisduel wordt heel erg leuk zo!
Laatst gewijzigd door peter op do feb 19, 2009 10:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat ik met dit bagger voetbal nog steeds Ajax supporter ben zou er dan toch alleen maar op wijzen dat ik er ook op lange termijn ben? Mij hoor je niet zeggen dat het goed is hoor.Peter schreef:Voetske bedoelt dat je met dit voetbal geen lange termijn hebt, want dan loop je na verloop van tijd weer tegen een domper aan. Is helemaal waar, maar daar denk ik nu eventjes niet aan.
Thuisduel wordt heel erg leuk zo!
Ik ben als Ajacied de laatste jaren tegen genoeg dompers aangelopen, maar net als de rest hier kon me dat niet zoveel schelen of ik nou Ajacied bleef of niet. Vind ik eigenlijk vanzelfsprekend.
Alleen snap ik dan nog steeds niet wat "lange termijn reacties van iemand" te maken zou hebben met het huidige voetbal van Ajax.
Laatst gewijzigd door Daniel op do feb 19, 2009 10:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.