Aston Villa - Ajax 23-10-2008
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Gelukkig maar, ik begon me al zorgen te maken....joey schreef:Dat ligt aan de stream hoor. Vraag maar aan goodfella.Rednose schreef:Ongelovelijk...ligt het aan de stream of zie ik nu echt absolute bagger...
Geen bal komt aan gvd
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
- Cluijffert
- Cluijffert
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Monkey Tonk
- Ajaciedjuh
Ja, achteraf had iedereen toen natuurlijk een goed gevoel.Jansma schreef:dat hoopvol gevoel je had na een paar weken bij andere 'rookie' coaches als Van Gaal bijv. ik heb dat nog helemaal niet bij MvB....
Ik heb bij MVB nog steeds een prima gevoel. In de eerste helft zag ik weer dingetjes die ik sinds Blind niet meer bij Ajax gezien heb. We komen van ver.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Nee echt niet, Villa scoort omdat Olequer niet in de gaten heeft dat Lindgren achter hem staat en zo maar de bal hoeft onderscheppen, in zijn paniek doet ie nog een uiterste poging en raakt de bal met z'n teen, en brengt daarmee Lindgren uit positie, Barry zegt dankjewel .. gewoon als verdediger eens wat meer uit je doppen kijken zou al veel verschil maken ..Monkey Tonk schreef:Huntelaar maakte geen aanvallersfout. Hij wilde een goedkope vrije trap op slag van rust. Maar de scheidsrechter trapte er niet in. Villa scoorde uit de counter.Voetske schreef:Dat is onzin MT.In elke wedstrijd zullen voorhoede spelers IN DE VOORHOEDE, halverwege de helft van de tegenstander fouten maken.Dat kan niet anders, ze moeten risico;s nemen, of net als Suarez " iets proberen af te dwingen ".En dan mag balverlies halverwege de helft van een tegenstander niet voor de zoveelste keer deze verdediging te kijk zetten .. dat kan niet .. dat heeft dus met kwaliteit te maken ..Monkey Tonk schreef: Nee, vlak voor rust mag dat inderdaad niet. Niet als je overduidelijk de wedstrijd de rust intikt.
Ajax probeerde een aantal keren een Villa aanvaller bij de zijlijn vast te zetten; met drie spelers! Dat lukte twee keer niet. Twee keer een gevaarlijke voorzet omdat er dan mensen in het midden vrij staan. Een keer een goal. Dat komt dus omdat de rest van het elftal niet goed inspeelt op het vastzetten van een tegenstander tegen de zijlijn.
Laatst gewijzigd door 999 op do okt 23, 2008 10:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...