Aron Winter was er ook.Bertje schreef:Je vergeet Reiziger. Die speelde toen wel. ;)Monkey Tonk schreef:Toen stonden Stam en Davids ook op het veld. En Kluivert was ook nog wel ergens terug te vinden.
PSV - Ajax 1 tegen fukking 5 mwahahaha
- Monkey Tonk
Omdat het niveau van PSV, zoals ik eerder in dit draadje voorspelde, bedroevend laag is. Een vroege voorsprong brengt een aanvallend magere ploeg als PSV in problemen. Die können das nicht leisten :eusa_dance:Harm schreef:En hoe weet je dat zo zeker?ajaxhome schreef:Ook hadden zei met Alex gespeelt hadden we gewonnen :yes:
Laatst gewijzigd door Thom op zo mar 18, 2007 4:23 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
- martijn401
Hoop... dat heb ik eigenlijk niet meer... maargoed... het kan natuurlijk allemaal nog... tegen NAC en Twente kan PSV het nog best moeilijk krijgen... en dan maar hopen dat Ajax alles blijft winnen...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
ben dr ook bang voor...Thomvak425 schreef:Ja, bovendien laat PSV niets meer liggen, kan ik me althans niet voorstellen. Geen Phyrus/overwinning, daar is hij veel te mooi voor, maar in de strijd om het kampioenscap waardeloos, vrees ik.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
- Monkey Tonk
Ongelooflijk!
...kan me die laatste overwinning in Eindhoven als de dag van gisteren herinneren, ook al is het ongeveer twaalf-en-een-half jaar geleden, ik was 18 toen...(de waslijst aan nederlagen, af en toe onderbroken door een gelijkspelletje kan ik mij daarentegen veel minder goed herinneren ;))
Maar deze lijsten we, ondanks dat ik denk dat de titel al beslist is, in!
Over de spelers die toen op het veld stonden, Menzo stond bij PSV op doel...en Aadsje Afkoopsom was hun trainer. Ja, dat waren nog eens tijden...
...kan me die laatste overwinning in Eindhoven als de dag van gisteren herinneren, ook al is het ongeveer twaalf-en-een-half jaar geleden, ik was 18 toen...(de waslijst aan nederlagen, af en toe onderbroken door een gelijkspelletje kan ik mij daarentegen veel minder goed herinneren ;))
Maar deze lijsten we, ondanks dat ik denk dat de titel al beslist is, in!
Over de spelers die toen op het veld stonden, Menzo stond bij PSV op doel...en Aadsje Afkoopsom was hun trainer. Ja, dat waren nog eens tijden...