Excelsior - Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do dec 21, 2006 7:29 pm

:D

Het happen kan beginnen. Maar ik zie gewoon een bepaalde tendens. De beeldbuisbengels vonden het vorig seizoen beter, terwijl de mensen die vorig seizoen op de tribune zaten het dit seizoen beter vinden.

Maakt verder niet uit hoor, maar het is gewoon een constatering van mijn kant.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do dec 21, 2006 7:37 pm

En wie zegt dat Voetske het bij het rechte eind heeft. In mijn ogen speelde Ajax goed (en dan maakt het even geen donder uit of de tegenstander slecht speelde, want je komt er toch nooit achter in hoeverre dat vanwege het spel van Ajax was) tegen Kopenhagen, Vitesse, RKC, Heerenveen, Utrecht, Feyenoord, Willem II en AZ en slecht tegen Sparta, Excelsior, Sparta Praag, Twente, Roda en Espanyol. De wedstrijden tegen PSV, Austria Wien, Groningen, NAC, ADO (2x), Heracles, Start (2x), Kopenhagen (uit), Zulte Waregem en NEC zitten allemaal in het grote grijze gedeelte daar tussenin. Van goed spelen maar weinig kansen creëren tot redelijk spelen tegen een matige tegenstander.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do dec 21, 2006 7:40 pm

goodfella schreef::D

Het happen kan beginnen. Maar ik zie gewoon een bepaalde tendens. De beeldbuisbengels vonden het vorig seizoen beter, terwijl de mensen die vorig seizoen op de tribune zaten het dit seizoen beter vinden.

Maakt verder niet uit hoor, maar het is gewoon een constatering van mijn kant.
Dus ik zie het wel goed, omdat ik het via de pc kijk in plaats van via de tv? ;)

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr dec 22, 2006 10:17 am

Ik had tot vorig seizoen een seizoenkaart en ben dus ook niet echt een beeldbuisbengel. Iig niet in beide seizoenen! :bis:

Maar goed, een mogelijke verklaring voor het feit dat de Echten zo over Blind denken is natuurlijk dat hij het heeft gewaagd aan de kaak te stellen dat onze echten vrijwel alleen maar geluid maken als het gaat om het in de grond boren van eigen spelers. Positieve steun is er zelden, het is over het algemeen op Zuid doodstil. Bij Europacup is het vaak sfeervoller, waarschijnlijk omdat er dan zoveel koekenbakkers en teletekstsupporters een kaartje kunnen bemachtigen.
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » vr dec 22, 2006 12:26 pm

goodfella schreef:Maar ik zie gewoon een bepaalde tendens. De beeldbuisbengels vonden het vorig seizoen beter, terwijl de mensen die vorig seizoen op de tribune zaten het dit seizoen beter vinden.
Ik vond het vorig jaar slecht en nu iets minder slecht.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr dec 22, 2006 12:31 pm

brigade zuid schreef:
goodfella schreef:Maar ik zie gewoon een bepaalde tendens. De beeldbuisbengels vonden het vorig seizoen beter, terwijl de mensen die vorig seizoen op de tribune zaten het dit seizoen beter vinden.
Ik vond het vorig jaar slecht en nu iets minder slecht.
Defineer " iets minder " :D

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » vr dec 22, 2006 12:48 pm

Lucas schreef: Maar goed, een mogelijke verklaring voor het feit dat de Echten zo over Blind denken is natuurlijk dat hij het heeft gewaagd aan de kaak te stellen dat onze echten vrijwel alleen maar geluid maken als het gaat om het in de grond boren van eigen spelers. Positieve steun is er zelden, het is over het algemeen op Zuid doodstil. Bij Europacup is het vaak sfeervoller, waarschijnlijk omdat er dan zoveel koekenbakkers en teletekstsupporters een kaartje kunnen bemachtigen.
ik merk hier bij jou anders ook weinig positieve steun...

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34436
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr dec 22, 2006 12:50 pm

Maarten127 schreef:
Lucas schreef: Maar goed, een mogelijke verklaring voor het feit dat de Echten zo over Blind denken is natuurlijk dat hij het heeft gewaagd aan de kaak te stellen dat onze echten vrijwel alleen maar geluid maken als het gaat om het in de grond boren van eigen spelers. Positieve steun is er zelden, het is over het algemeen op Zuid doodstil. Bij Europacup is het vaak sfeervoller, waarschijnlijk omdat er dan zoveel koekenbakkers en teletekstsupporters een kaartje kunnen bemachtigen.
ik merk hier bij jou anders ook weinig positieve steun...
Ik vind die stilte op Zuid wel meevallen de laatste tijd...iig bij de wedstrijden dat ik er ben en dat is niet enkel Europees...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr dec 22, 2006 12:54 pm

brigade zuid schreef:Ik vond het vorig jaar slecht en nu iets minder slecht.
Het zijn twee discussies op zich. Ik kan er nog best inkomen dat Blind is ontslagen, maar beter dan vorig jaar gaat het helaas niet. En dat was wel de bedoeling van de trainerswissel.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr dec 22, 2006 1:20 pm

brigade zuid schreef:
goodfella schreef:Maar ik zie gewoon een bepaalde tendens. De beeldbuisbengels vonden het vorig seizoen beter, terwijl de mensen die vorig seizoen op de tribune zaten het dit seizoen beter vinden.
Ik vond het vorig jaar slecht en nu iets minder slecht.
In het stadion heb je me ook nog nooit meegemaakt (neem ik aan). Ik heb iig nog nooit een eigen (of ex-) speler uitgefloten
I think I lost my fucking headache

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr dec 22, 2006 1:53 pm

Jöhnk schreef:
brigade zuid schreef:Ik vond het vorig jaar slecht en nu iets minder slecht.
Het zijn twee discussies op zich. Ik kan er nog best inkomen dat Blind is ontslagen, maar beter dan vorig jaar gaat het helaas niet. En dat was wel de bedoeling van de trainerswissel.
Het gaat wel beter. Kijk maar naar het aantal overwinningen (en aantal goede wedstrijden, maar dan krijgen we die discussie weer).

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr dec 22, 2006 2:13 pm

Kowalczyk schreef:Het gaat om de doelstellingen van de club. Niet om twee trainers te vergelijken aan de hand van een checklijstje (want de trainer Blind is een trainer uit het verleden - en dus irrelevant vanaf het moment dat er afscheid van hem genomen is). Het gaat niet om personen. Die hele Danny Blind kan me geen lor schelen en die hele Henk ten Cate feitelijk ook niet. Het gaat om Ajax - en ik heb eindelijk, éindelijk weer eens het gevoel dat die club de goede kant op gaat en weer als Ajax 'aanvoelt'.
Vind ik ook. Dat zit in kleine dingen. Frank de Boer die Urby het vak leert, de jeugdtrainers die meelopen met het eerste elftal, Ten Cate die zich op de Toekomst laat zien...Er ontstaat een eenheid die er lang niet is geweest. Het ging lang over mensen, niet over Ajax.
Martin van Geel heeft een bepaalde visie; hij zoekt de mensen bij die visie. Danny Blind was met zichzelf bezig, hij kon de kar niet trekken. Dat mag je hem niet kwalijk nemen, hij was nu eenmaal een beginneling. Misschien is hij er over vijf jaar aan toe, maar op dit moment doet hij er goed aan om eerst elders het vak te leren.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 52087
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr dec 22, 2006 6:25 pm

brigade zuid schreef: Ik vond het vorig jaar slecht en nu iets minder slecht.
Deze beeldbuisbengel is het met je eens. Het verschil luistert naar de naam Jaap Stam. Vriend Ten Cate kan de hooggespannen verwachtingen i.m.o. nog niet waarmaken. Hij heeft vooral een grote mond, zoekt de fout steevast bij anderen en probeert zijn eigen fouten krampachtig te maskeren. De man is hypergevoelig voor kritiek, hij doet me erg denken aan de trainer van Metallurg Donetsk.

Plaats reactie