Roda JC - Ajax (17-9-'06)
Ach, van die emailtje(s) daar geloof ik toch geen bal van.Of wacht is, mocht die strafpleiter toch nog besluiten om KJH op het matje te roepen dan komt dat natuurlijk door het niet verstuurde emailtje van jou, gebeurdt er niks zal er wel weer een posting of 8 komen waarin je schrijft dat KJH een streepje voor heeft ..Steef schreef:Ik schop mensen niet in hun ballen, probeer geen enkels af te zagen, geef geen elleboogstoten en onderarmklappen en ik trap niet na.
Je hebt het nu over Kah :yes:Steef schreef:Ik schop mensen niet in hun ballen, probeer geen enkels af te zagen, geef geen elleboogstoten en onderarmklappen en ik trap niet na.
Laatst gewijzigd door 999 op vr sep 22, 2006 4:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
En nu zeg jij dingen die niet door mij geschreven zijn.Maar het staat er toch duidelijkSteef schreef:Nee hoor. Jij leest en ziet graag dingen die er niet zijn.
En nu ben ik wel weer klaar met je.
Iedereen vindt dit een belachelijke en smerige actie, behalve een iemand natuurlijk.
Dus vroeg ik me af over welke zaken jij binnen de Knvb wel iets te zeggen hebt .. was zomaar een vraagje ... maar goed geen antwoord is ook een antwoord.Schorsingen ga ik niet over en boeien me ook niet.
Vraagje, je stuurt alleen een mailtje naar " Hugo " als KJH ( en andere AJAX spelers ) iets doet wat niet door de beugel kan, want anders heb je er weer een dagtaak bij ...
Ach, deze actie van KJH kan natuurlijk niet, maar het gewicht wat jij ( en bij andere akties van AJAX spelers ) er aan geeft deel ik niet.Zeker, eigen rechter spelen mag niet, maar zo'n Kah die je constant zit te schoppen, vasthouden en al wat verboden is op je nek en dat een scheidsrechter daar blind voor is ..
Blij met de punten ...