Roda JC-Ajax
Blind: 'We begonnen goed, maakten een goede goal, maar dan komen we gelijk op een manier die je niet kunt verzinnen, dat past wel bij dit seizoen, blaba...als wij dan scoren loopt het heel anders...blabla....'.
Hij zegt nu dat hij nooit eerder heeft benoemd dat Ajax werd benadeeld door de arbitrage, hij heeft het hooguit opgemerkt.... :eusa_liar:
Hij beschuldigt Luinge ervan dat die bewust liet doorspelen om Roda te laten scoren....nou, nou...
Wat een slap gezeik weer, laat je team eens beter voetballen, man. :sad:
Hij zegt nu dat hij nooit eerder heeft benoemd dat Ajax werd benadeeld door de arbitrage, hij heeft het hooguit opgemerkt.... :eusa_liar:
Hij beschuldigt Luinge ervan dat die bewust liet doorspelen om Roda te laten scoren....nou, nou...
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Een stukje uit de nabeschouwing van Tele2 dat ik van PSVnetwerk heb gekopieerd.
http://www.keepmyfile.com/download/3cff06652154
Hij doelt op de eerste helft.brigade zuid schreef:Wat bedoeld ie daarmee? Roda scoorde toch in de 89e minuut, waar gaat dit dan weer over?joey schreef: Hij beschuldigt Luinge ervan dat die bewust liet doorspelen om Roda te laten scoren....nou, nou...
-
- AT Toto winner 15/16
Dat zal van Gaal ZIJN club toch niet aandoen zeker...joey schreef:AZ zal op zeker de laatste wedstrijd weggeven als Heerenveen daarmee CL speelt en niet Ajax, om iets te noemen.
De situatie is nu echter inderdaad wel zodanig dat AZ en Feijenoord in de gelegenheid zijn om Ajax uit de play-offs te houden.
Als AZ zondag in Amsterdam wint en net als Feijenoord de punten in Heerenveen achterlaat kan Ajax de play-offs namelijk hoogstwaarschijnlijk vergeten. Heerenveen hoeft daarvoor dan alleen nog maar in Tilburg te winnen tegen Willem II waarvoor niets meer dan de eer en de wedstrijdpremie op het spel staat.
Hopelijk voltrekt dit scenario zich niet, en ik verwacht nog altijd dat Ajax zich uiteindelijk wel zal plaatsen, maar het gegeven dat Ajax zichzelf in een dusdanig precaire situatie, waarin directe concurrenten voor een belangrijk deel over haar lot kunnen beslissen, heeft gemanoeuvreerd, zegt meer dan genoeg.
Tot twee weken geleden had ik echt verwacht dat Ajax zich zou plaatsen voor de :kloguck: offs en dat ze daarin Feyenoord een hak zouden zetten.
Maar nu is het ineens de omgekeerde wereld. En ik denk dat de Feyenoordleiding dan misschien ook wel een DVD'tje van de wedstrijd tegen Heerenveen uit zal brengen.
Maar nu is het ineens de omgekeerde wereld. En ik denk dat de Feyenoordleiding dan misschien ook wel een DVD'tje van de wedstrijd tegen Heerenveen uit zal brengen.
Alleen een Ajacied mag zich op dit forum (niet!) beklagen over de dubieuze scheids, Steef! :DSteef schreef:Ik vond trouwens dat Ajax een strafschop had moeten hebben en, minstens, een gelijk spel verdiende.
Verder vraagt die Luinge om een oorwassing door Blind. Een counter met overtal op slag van rust affluiten. Wat moet Blind dan zeggen: goed gezien, Roelof?!
Stuur die boerenlul met drankprobleem de VUT in!!
-
- AT Toto winner 15/16
Dat Luinge bewust langer door zou laten spelen zodat Roda nog even kan scoren, dat vind ik idd gezeik, daar hoef ik het geen eens voor te zien.Bertje schreef:Hoe kun je nu weten dat het gezeik is als je het nog niet hebt gezien? Of heb je het wel al gezien?brigade zuid schreef:Oke, nou ik zie het straks allemaal wel op Talpa, wat een gezeik zeg.
:xyxthumbs:Harm schreef:Een stukje uit de nabeschouwing van Tele2 dat ik van PSVnetwerk heb gekopieerd.
brigade zuid schreef:Dat Luinge bewust langer door zou laten spelen zodat Roda nog even kan scoren, dat vind ik idd gezeik, daar hoef ik het geen eens voor te zien.
'Ik kan er niet mee leven dat iemand dan BEWUST de wedstrijd door laat gaan in de hoop dat er nog een balletje goed valt voor Roda.' Dat zei Blind, ik hoor het net opnieuw op de radio. Hij benadrukte daarbij het woord 'bewust'.
Ik geloof er geen reet van, Danny. :nooo:
Het stinkt aan alle kanten!
Hij had eerder dit seizoen toch ook al een opvallende uitspraak waar hij de integriteit van de scheidsrechter in twijfel trok?
Dat moet Danny inderdaad niet doen. Nergens voor nodig en het is gebruikelijk dat de scheidsrechter de blessuretijd iets verlengt als er een gevaarlijke situatie is. Dat is nou juist waarom Luinge niet had moeten affluiten toen Ajax ineens doorkon.
Edit: ik herinner me trouwens ineens dat er zo'n 10 jaar geleden precies hetzelfde gebeurde tegen Roda in Kerkrade. Toen kon Overmars ineens alleen op een leeg doel(!) af en floot de scheidsrechter nog tijdens zijn schot af zodat hij niet telde. Verschil met vandaag was dat Ajax al met 1-2 voorstond en het dus niet zo belangrijk was, maar lullig was het in ieder geval wel.
Dat moet Danny inderdaad niet doen. Nergens voor nodig en het is gebruikelijk dat de scheidsrechter de blessuretijd iets verlengt als er een gevaarlijke situatie is. Dat is nou juist waarom Luinge niet had moeten affluiten toen Ajax ineens doorkon.
Edit: ik herinner me trouwens ineens dat er zo'n 10 jaar geleden precies hetzelfde gebeurde tegen Roda in Kerkrade. Toen kon Overmars ineens alleen op een leeg doel(!) af en floot de scheidsrechter nog tijdens zijn schot af zodat hij niet telde. Verschil met vandaag was dat Ajax al met 1-2 voorstond en het dus niet zo belangrijk was, maar lullig was het in ieder geval wel.
Hij is inderdaad bezweken. we hebben de gelaten Danny gezien, de blije Danny (kan me zo snel niet herinneren hoe lang geleden) en nu de gefrustreerde Danny.Neefkens schreef:AJAX-onwaardig, een Ajacied heeft dat niet nodig :sad:
Bezwijkt ie onder de druk ?
Ik blijf wel bij mijn (door niemand gedeelde???) opmerking dat dit Ajax niet in de play-offs hoort. We winnen van niet één subtopper! We willen in de cl omdat we Ajax zijn, dat we supporters zijn, maar in welke wedstrijd waren we echt de betere ploeg? Tegen tegenstanders als Sparta en RBC, late we maar hopen op weer een wonder/omhaal in de laatste minuut :eusa_pray:
Is Ajax niveau Boakye geworden?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!