Inderdaad. Een verademing tov Sulejmani. Leo snapt iig waar het om gaat. Ik vind het namelijk voor de rest veel te matjes.Duke schreef:Leo valt trouwens lekker fel in.
AJAX - Feyenoord 15-02-2009
- Ajaciedjuh
Met een lange bal Peter, bedoel ik uiteraard een blinde hoge bal (een duelbal) naar voren, met een nog onbekende eindbestemming. Een crosspass is op zijn beurt een gerichte diagonaal (halfhoge) pass op je teamgenoot, op maat gegeven en met de juiste snelheid. De meest favoriete aanvalswapen van Johan Cruijff trouwens...Peter schreef:Dat is toch een lange bal.Starring schreef:Ik heb er ook wel vertrouwen in, hoewel de doelpunten van Feyenoord normaal gesproken altijd letterlijk en figuurlijk uit de lucht vallen, want Ajax is immers altijd de betere (voetballende) ploeg geweest.
Misschien let ik niet goed op, maar ik wist niet dat Wielaert van zulke zuivere crosspasses kon geven op de wingers. Misschien moeten we dat wapen eens beter gaan inzetten ipv een lange bal ofzo...![]()
We spelen niet secuur en missen de vorm, maar dit moeten we kunnen winnen. Feyenoord laat namelijk helemaal niets zien.

AFCA!
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Trab, ik erger mij altijd dood aan Kennedy zijn beperkte voetbalkwaliteiten en onhandige motoriek. Maar je hebt een hele goede punt wat betreft zijn voetbalintelligentie, die ligt beduidend hoger dan het teamgemiddelde.
Kennedy gaat pas (beter) renderen, wanneer de afstemming binnen het team beter is. Maar wie zorg gaat of kan dragen voor die betere fine-tuning....
Kennedy gaat pas (beter) renderen, wanneer de afstemming binnen het team beter is. Maar wie zorg gaat of kan dragen voor die betere fine-tuning....
AFCA!
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Rood voor Tiendali. Het was wachten wie rood zou krijgen bij feyenooit.
Nu die 2-0 er overheen. Geweldige redding Timmer.
Nu die 2-0 er overheen. Geweldige redding Timmer.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo feb 15, 2009 2:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.