Fiorentina - Ajax 19-02-2009
Klein kind, flikker toch op lul.Elke keer als ik commentaar heb op AJAX, en dik terecht, kom jij aan zeiken met je slap gelul.En nu draai je het zaakje weer om .. jij reageerde op mijn .. ventje .. ik niet op jouw ..Daniel_vT schreef:Waar haal jij godverdomme vandaan dat ik hier opgewonden van wordt? Wat een klein kind ben jij soms toch, als iemand het niet met jou eens is, dan zal ie wel het andere uiterste bedoelen. Nee, absoluut niet, wat ik zie is een billenknijpend Ajax, dat ook een hoop geluk heeft. Dat een goede kans kreeg wat in een goal resulteerde. Maar het is godverdomme dan toch niet vreemd dat ik blij ben met een 0-1 voorsprong? Jezus.999 schreef:Maak jij toch niet uit.Dat jij hier een stijve lul van opwinding van krijgt moet jij weten .. ik ga mezelf toch niet voor de gek zitten houden als jij doet v.b. dit AJAX ...Daniel_vT schreef: Achjoh, jij loopt nog te zeiken als Ajax in de CL finale voetbalt, met 3-0 voorstaat en prachtig one-touch voetbal speelt.
Je kunt stiekem wel een beetje positieve emotie tonen omdat je club voorstaat terwijl het vooraf gezien vrij kansloos was.
Blij met de punten ...
Die wordt me helemaal niet te veel, maar die Daniel_vT zit g.v.d. altijd steeds te zeiken al ik of een ander commentaar heb op dit zoitje ongeregeld wat AJAX betreft.Duke schreef:Rustig maar, jongens. Tja, de opwinding wordt je teveel, ik snap dat wel. Vloeken is alleen nergens voor nodig.
Blij met de punten ...
Elke keer? Als ik daaraan begin blijf ik bezig. Jij doet niks anders dan zeiken op Ajax, zelfs op momenten dat je wel blij mag zijn. Waar ben je bang voor? Dat als je wat positievere emotie laat zien dat je dan smelt ofzo? Zie je dat als zwakte? Een verbitterd kereltje moet je dan ook zijn, is dat niet kut? Heel de tijd zo boos en gefrustreerd doen?999 schreef:Klein kind, flikker toch op lul.Elke keer als ik commentaar heb op AJAX, en dik terecht, kom jij aan zeiken met je slap gelul.En nu draai je het zaakje weer om .. jij reageerde op mijn .. ventje .. ik niet op jouw ..Daniel_vT schreef:Waar haal jij godverdomme vandaan dat ik hier opgewonden van wordt? Wat een klein kind ben jij soms toch, als iemand het niet met jou eens is, dan zal ie wel het andere uiterste bedoelen. Nee, absoluut niet, wat ik zie is een billenknijpend Ajax, dat ook een hoop geluk heeft. Dat een goede kans kreeg wat in een goal resulteerde. Maar het is godverdomme dan toch niet vreemd dat ik blij ben met een 0-1 voorsprong? Jezus.999 schreef: Maak jij toch niet uit.Dat jij hier een stijve lul van opwinding van krijgt moet jij weten .. ik ga mezelf toch niet voor de gek zitten houden als jij doet v.b. dit AJAX ...
O, en dan mag ik dus niet zeggen dat het WEER klote is.Vergeet het maar .. dat gaat jullie niet lukken ..Starring schreef:Hij heeft wel gelijk, 999...
Een (klein) beetje positieve emotie valt bij jou niet te bespeuren. Raar, want Ajax speelt al lichtjaren foeillelijk voetbal...Het lijkt wel of je keer op keer verast wordt door het 'prachtige veldspel' van Ajax, Voetske...
Blij met de punten ...
Tuurlijk mag dat wel. Maar het resultaat is wél goed.999 schreef:O, en dan mag ik dus niet zeggen dat het WEER klote is.Vergeet het maar .. dat gaat jullie niet lukken ..Starring schreef:Hij heeft wel gelijk, 999...
Een (klein) beetje positieve emotie valt bij jou niet te bespeuren. Raar, want Ajax speelt al lichtjaren foeillelijk voetbal...Het lijkt wel of je keer op keer verast wordt door het 'prachtige veldspel' van Ajax, Voetske...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Voel je je zo belangrijk? Kom op man, jij noemt mijn commentaar op jou zeiken, ik noem wat jij commentaar van jezelf noemt zeiken. Wat is het nou? Ik loop niet heel de tijd commentaar te geven op jou commentaar, ik ben niet zo triest om elke keer af te wachten tot je weer iets te baggeren hebt om toe te slaan. Voel je je zo bedreigd door mij?999 schreef:Die wordt me helemaal niet te veel, maar die Daniel_vT zit g.v.d. altijd steeds te zeiken al ik of een ander commentaar heb op dit zoitje ongeregeld wat AJAX betreft.Duke schreef:Rustig maar, jongens. Tja, de opwinding wordt je teveel, ik snap dat wel. Vloeken is alleen nergens voor nodig.

- SylvievdVaart
HELL YEAH!

Laatst gewijzigd door SylvievdVaart op do feb 19, 2009 10:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Tja, jij maakt toch niet uit hoe ik naar dat AJAX kijk.Ik ben niet zo'n korte termijn supporter net als jij ..Daniel_vT schreef:Elke keer? Als ik daaraan begin blijf ik bezig. Jij doet niks anders dan zeiken op Ajax, zelfs op momenten dat je wel blij mag zijn. Waar ben je bang voor? Dat als je wat positievere emotie laat zien dat je dan smelt ofzo? Zie je dat als zwakte? Een verbitterd kereltje moet je dan ook zijn, is dat niet kut? Heel de tijd zo boos en gefrustreerd doen?999 schreef:Klein kind, flikker toch op lul.Elke keer als ik commentaar heb op AJAX, en dik terecht, kom jij aan zeiken met je slap gelul.En nu draai je het zaakje weer om .. jij reageerde op mijn .. ventje .. ik niet op jouw ..Daniel_vT schreef: Waar haal jij godverdomme vandaan dat ik hier opgewonden van wordt? Wat een klein kind ben jij soms toch, als iemand het niet met jou eens is, dan zal ie wel het andere uiterste bedoelen. Nee, absoluut niet, wat ik zie is een billenknijpend Ajax, dat ook een hoop geluk heeft. Dat een goede kans kreeg wat in een goal resulteerde. Maar het is godverdomme dan toch niet vreemd dat ik blij ben met een 0-1 voorsprong? Jezus.
Laatst gewijzigd door 999 op do feb 19, 2009 10:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
Natuurlijk mag dat, alleen jij zegt alleen maar dat het WEER klote is. Dat je blij bent omdat je club, waar je fan van bent en die je zo nauw volgt en aanhangt, voorstaat in een lastige uitwedstrijd valt bij jou niet of nauwelijks te bespeuren.999 schreef:O, en dan mag ik dus niet zeggen dat het WEER klote is.Vergeet het maar .. dat gaat jullie niet lukken ..Starring schreef:Hij heeft wel gelijk, 999...