FC Twente - AFC Ajax 01-11-2008
De blessures zijn dus wel een excuus, want Twente speelt in een elftal en samenstelling die al een tijdje vrijwel hetzelfde speelt. Dat terwijl de spelers van AJAX elke wedstrijd weer met andere spelers om zich heen spelen, elke keer weer in een andere formatie. Alleen maar logisch dat de organisatie bij hun misschien iets beter is. Al is dat blijkbaar helemaal niet zo, want we geven niet veel weg terwijl we met 1-0 voorstaan.joey schreef:Ajax speelt dramatisch, Luuk. Ook in verdedigend opzicht. Het lijkt werkelijk nergens op. Er is geen positiespel, niets. En aangezien alle spelers in de selectie van Ajax duurder zijn en meer verdienen dan de spelers die ze tegenover zich vinden, zijn die blessures ook geen excuus.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik kan me best vinden in het verhaal van Joey. Het lijkt nergens op.
Het feit dat we zoveel spelers missen heeft natuurlijk wel degelijk een effect maar ook dan moet Ajax toch in staat zijn om af en toe een balletje rond te spelen?
Ik hoop dat we drie punten over de streep trekken hoor. Die hebben we gewoon nodig. Maar ik heb moeite om echt blij te zijn met een goed resultaat als het zo slecht is.
Het feit dat we zoveel spelers missen heeft natuurlijk wel degelijk een effect maar ook dan moet Ajax toch in staat zijn om af en toe een balletje rond te spelen?
Ik hoop dat we drie punten over de streep trekken hoor. Die hebben we gewoon nodig. Maar ik heb moeite om echt blij te zijn met een goed resultaat als het zo slecht is.
Nil volentibus arduum
Laudrup schreef:Heb je zo'n verzuurd leven Joey? Jezus hou eens op man.

Nee man, ik kijk objectief naar het spel van Ajax. Als je niet beter wist, zou je denken dat Twente tegen Sparta speelde.
Als Ajax 6 punten pakt tegen Heracles en Twente, is het wonder wel geschied, hoor. Echt, we verdienen niets.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik vind het ook niet al te best..maar als ze die stand vast weten te houden vind ik het niet zo erg... had het niet echt beter verwacht. Maar dat komt omdat ik vind dat er nogal wat spelers niet mee kunnen doen bij Ajax. Tot die ziekenboeg een beetje leger is vind ik 3 punten belangrijker dan het spel.
Hoewel ze het van mij niet wekelijks zo spannend hoeft te zijn.
Hoewel ze het van mij niet wekelijks zo spannend hoeft te zijn.
Laatst gewijzigd door M.. op za nov 01, 2008 8:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh
-
- AT Toto winner 15/16
Doet deze wedstrijd je niet denken aan de 0-2 in 2001-2002 onder Co? Mij wel namelijk.LucaS schreef:Het geweldige twente creeert anders helemaal niet tegen ons waardeloze kutelftal. En dat is een goede prestatie. En natuurlijk speelt Ajax niet geweldig, maar verdedigend staat het gewoon uitstekend. Maar goed, we zeiken liever dat onze verdedigers prutsers zijn
Lindgren :hupajax.gif: :hupajax.gif: :hupajax.gif:

- Ajaciedjuh