Hoe ging 'ie erin?
En we halen een coach binnen met een gigantisch AJAX-verleden, onder het mom van 'hij kent AJAX als geen ander etc etc'. Ik heb het wel gezien met al die rookies die AJAX als geen ander kennen.Peter schreef:Sno voor Siem? Vertonghen-Lindgren-Sno-Gabri dus? Dat is wel verschrikkelijk erg. Ajaxonwaardig middenveld.
Gele kaart kun je helaas niet aanvechten.Thijs schreef:Snap ik ook niet. Protesteren en dan mag ie tegen Twente meespelen. Mist ie misschien Sparta thuis.Columbus schreef:Belachelijke gele kaart in mijn ogen. vd Bergh moet met zijn jatten van hem afblijven... Waarom Suarez nu geel krijgt...
HUNTERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR1-3
Absoluut, Klaas en Suarez moeten ook gewoon normaal doen. Maar ze liepen al terug volgens mij. Pieckenhagen liep ook al naar voren...Ajaciedjuh schreef:Heeft natuurlijk altijd de schijn tegen. Huntelaar/Suarez hadden de bal ook niet vast moeten houden. Nergens voor nodig.Columbus schreef:Belachelijke gele kaart in mijn ogen. vd Bergh moet met zijn jatten van hem afblijven... Waarom Suarez nu geel krijgt...