UEFA Cup 2008-2009
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
BBB is wel eventjes een kalibertje of tig groter.Jabu schreef:Wie weet. Ik hoop dat die rascisten een pak rammel krijgen van de Ajax-aanhang. Voorlopig kreeg alleen de Ajax-aanhang in bv Zagreb een pak rammel van de Bad Blue Boys en konden die vervolgens ongestoord de ArenA bezoeken en daar ook nog eens vocaal overheersen.
Tja, vind je het gek met dat scoreverloop.Jabu schreef:Wie weet. Ik hoop dat die rascisten een pak rammel krijgen van de Ajax-aanhang. Voorlopig kreeg alleen de Ajax-aanhang in bv Zagreb een pak rammel van de Bad Blue Boys en konden die vervolgens ongestoord de ArenA bezoeken en daar ook nog eens vocaal overheersen.

Het stinkt aan alle kanten!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik wil niet al te veel uitwijden, maar er is genoeg gebeurd hoor.Jabu schreef:Wie weet. Ik hoop dat die rascisten een pak rammel krijgen van de Ajax-aanhang. Voorlopig kreeg alleen de Ajax-aanhang in bv Zagreb een pak rammel van de Bad Blue Boys en konden die vervolgens ongestoord de ArenA bezoeken en daar ook nog eens vocaal overheersen.
-
- AT Toto winner 15/16
Idd zo is het maar net, toen gebeurde er van AJAX kant ook niks in Amsterdam.Jabu schreef:Wie weet. Ik hoop dat die rascisten een pak rammel krijgen van de Ajax-aanhang. Voorlopig kreeg alleen de Ajax-aanhang in bv Zagreb een pak rammel van de Bad Blue Boys en konden die vervolgens ongestoord de ArenA bezoeken en daar ook nog eens vocaal overheersen.
-
- AT Toto winner 15/16
Heb toen der tijd niks van gemerkt en niks over gelezen. Misschien zijn er 3 verdwaalde kroaten in elkaar gebeukt ofzo. In de stad en bij het stadion konden ze vrijuit en uitdagend zich gedragen terwijl er toch echt een grote groep van 'ons' bij de arena stond toe te kijken. BBB is gewoon een maatje te groot, lets face it.
Verschrikkelijk.Jabu schreef:Inderdaad. Gelukkig is het maar een klein groepje, maar wat een idioten.Marillion schreef:Mocht dat gebeuren dan stel ik voor dat Ajax als ploeg collectief van het veld stapt. Het moet maar eens afgelopen zijn met dat soort zaken.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha, twee jaar geleden zouden we eerst thuis tegen Sparta Praag spelen herinner ik me nog, maar dat werd toen opeens omgezet naar een uitwedstrijd. (Nét in die week dat ik toch al in Praag was, soms lacht het leven je toe!)MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Ok, maar dat was de afgelopen jaren wel het geval geloof ik.Thijs schreef:Nee, volgens mij wordt dat ook morgen pas geloot.
Ik heb maar eens een excel sheetje gemaakt met de mogelijke tegenstanders zodat ik snel kan boeken....
hahahhahaha. Lijk wel gek!
Maar wie weet leggen ze het zo uit, ik ben zo benieuwd!
Hopelijk is het te bereizen.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Van Ajax? Danny Blind is er.
En van AT ben ik het onder andere, en je kunt het ook via UEFA.com volgen:
http://www.uefa.com/live/competitions/u ... basic.html
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Dat soort links werkt meestal heel erg traag hier, maar ik zal het eens proberen!Thijs schreef:Van Ajax? Danny Blind is er.