NEC-AJAX
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vandaag zo af en toe gekeken op TT, aangezien ik aan het werk was. Uurlang nagelbijten en toen viel er dus een goal. Toen ik daarna weer keek was het 2-1 voor NEC. Absoluut dramatisch. Die goal van Gabri bezorgt je dan nog een punt, maar dit is echt ongelooflijk. Was het veldspel net zo dramatisch als tegen Roda, trouwens?
Na een minuut of tien leek het met tijden op de wedstrijd tegen Roda Jc.Balverlies, veel verkeerde passes, geen buitenspelers ( Perez had blijkbaar op de rechterkant een vrije rol, Babel speelt elke keer weer z'n eigen wedstrijdje ) Heitinga, Sneijder enz. slecht.
Dan liet Nec AJAX de bal maar rondtikken, als je het dan toch een naam moet geven.Geen uitgespeelde kans gezien.Al wist Perez zich mooi vrij te draaien en kwam een voorzet van de Mul, die één keer de achterlijn haalde, achterin bij de tweede paal waar Gabri in kon koppen.
Gentenaar had nog een paar reddinkjes en dat, en onze Henk in de tactische hoofdrol, was het wel zo'n beetje ..
Oja, Sneijder kreeg nog een scheldkannonade te verduren van HtC toen ie gewisseld werd, terecht, maar zoiets doe je niet in het openbaar lijkt mij, daar wordt de hoop shit alleen maar groter van ...
Dan liet Nec AJAX de bal maar rondtikken, als je het dan toch een naam moet geven.Geen uitgespeelde kans gezien.Al wist Perez zich mooi vrij te draaien en kwam een voorzet van de Mul, die één keer de achterlijn haalde, achterin bij de tweede paal waar Gabri in kon koppen.
Gentenaar had nog een paar reddinkjes en dat, en onze Henk in de tactische hoofdrol, was het wel zo'n beetje ..
Oja, Sneijder kreeg nog een scheldkannonade te verduren van HtC toen ie gewisseld werd, terecht, maar zoiets doe je niet in het openbaar lijkt mij, daar wordt de hoop shit alleen maar groter van ...
Laatst gewijzigd door 999 op za dec 30, 2006 7:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Zo als ik het kon zien ( gebaren ) ging het erover dat ie de bal naar de vrijstaande man had moeten spelen ... eigenlijk hoor je helemaal niks ..Jöhnk schreef:Ten Cate schijnt Sneijder uitgemaakt te hebben voor luie prutsende smurf.
Straks eens goed luisteren.
Maar als het waar is gaan we de goeie kant op na KKN En VTH ... ;)
Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Zo, nu even mijn kijk op de zaken vanuit het stadion.
Slechte eerste helft, twee mogelijkheden voor Ajax...NEC speelde niets klaar. Heitinga had héél veel ruimte, maar deed daar weer te weinig mee.
Na rust een heel andere wedstrijd..De Mul erin (goede invalbeurt!) voor Huntelaar. Huntelaar speelde weliswaar niet goed, maar wie moet nu de voorzetten van de Mul erin koppen?
Toen toch Perez 0-1, goede goal van 'm. Daarna had Perez de 0-2 MOETEN maken, na een mooie actie van Sneijder aan de achterlijn. Die kwam niet, en Rosenberg ( X'C ) kwam erin voor Babel. NEC profiteerde van dat stelletje slappe wijven achterin (lees: De Ajax-defensie) en binnen een paar minuten stond het ipv 0-1 2-1. Daar sta je dan met De Mul-Perez-Rosenberg. Enkele minuten later kopte Gabri dan de 2-2 binnen, en toen kwam DE kans op 2-3 van Rosenberg. Maar hij schoot als een zacht ei...
Ajax had de mogelijkheid om door te drukken, had de ruimte, maar 't kwam niet meer tot grote kansen.
Toen ook Lindenbergh voor Sneijder...Sneijder speelde niet goed, maar met Olaf win je de oorlog al helemaal niet. Hij 'begreep' het steekpassje van Perez niet, was ook een mogelijkheid tot een kans. Ik denk dat we mét Babel en Sneijder alsnog de overwinning uit het voer hadden gesleept.
Verder mooie actie van Nijmeegse kant voor Gentenaar, Luinge die erg geilde op de aandacht van het Ajaxpubliek voor de wedstrijd en eh...ja dat was het dan weer voor 2006!
Ik heb geen zin in de tweede seizoenshelft. Het blijven toch een stelletje lapzwansen, die eerste elftalspelers. Sukkels.
Slechte eerste helft, twee mogelijkheden voor Ajax...NEC speelde niets klaar. Heitinga had héél veel ruimte, maar deed daar weer te weinig mee.
Na rust een heel andere wedstrijd..De Mul erin (goede invalbeurt!) voor Huntelaar. Huntelaar speelde weliswaar niet goed, maar wie moet nu de voorzetten van de Mul erin koppen?
Toen toch Perez 0-1, goede goal van 'm. Daarna had Perez de 0-2 MOETEN maken, na een mooie actie van Sneijder aan de achterlijn. Die kwam niet, en Rosenberg ( X'C ) kwam erin voor Babel. NEC profiteerde van dat stelletje slappe wijven achterin (lees: De Ajax-defensie) en binnen een paar minuten stond het ipv 0-1 2-1. Daar sta je dan met De Mul-Perez-Rosenberg. Enkele minuten later kopte Gabri dan de 2-2 binnen, en toen kwam DE kans op 2-3 van Rosenberg. Maar hij schoot als een zacht ei...
Ajax had de mogelijkheid om door te drukken, had de ruimte, maar 't kwam niet meer tot grote kansen.
Toen ook Lindenbergh voor Sneijder...Sneijder speelde niet goed, maar met Olaf win je de oorlog al helemaal niet. Hij 'begreep' het steekpassje van Perez niet, was ook een mogelijkheid tot een kans. Ik denk dat we mét Babel en Sneijder alsnog de overwinning uit het voer hadden gesleept.
Verder mooie actie van Nijmeegse kant voor Gentenaar, Luinge die erg geilde op de aandacht van het Ajaxpubliek voor de wedstrijd en eh...ja dat was het dan weer voor 2006!
Ik heb geen zin in de tweede seizoenshelft. Het blijven toch een stelletje lapzwansen, die eerste elftalspelers. Sukkels.
-
- AT Toto winner 15/16
Behoudens het eerste half uur heb ik de rest van de wedstrijd wel gezien maar als ik het mag geloven heb ik het eerste half uur niks gemist. Ik vond NEC veel verzorgder spelen als AJAX, af en toe werd er leuk gecombineerd, beide teams creeerden niet al teveel kansen, een gelijkspel is imo verdiend.
KJH was weer helemaal niks, oke hij krijgt niet al teveel goede ballen maar hij speelt ook gewoon slecht.
Ik weet niet wat het met AJAX moet worden maar de laatste jaren zien er steeds hetzelfde uit, een aardig begin, en daarna komt de klad erin. Ik zie de nabije toekomst somber in voor AJAX aangezien het geld op is en als er gekocht wordt is het nog vaak een miskoop ook, ergens klopt de scouting dan blijkbaar ook niet.
Zal me verder ook benieuwen hoe vriend Sneijder dit geintje van Henkie oppikt.
KJH was weer helemaal niks, oke hij krijgt niet al teveel goede ballen maar hij speelt ook gewoon slecht.
Ik weet niet wat het met AJAX moet worden maar de laatste jaren zien er steeds hetzelfde uit, een aardig begin, en daarna komt de klad erin. Ik zie de nabije toekomst somber in voor AJAX aangezien het geld op is en als er gekocht wordt is het nog vaak een miskoop ook, ergens klopt de scouting dan blijkbaar ook niet.
Zal me verder ook benieuwen hoe vriend Sneijder dit geintje van Henkie oppikt.
-
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- SylvievdVaart
Volgens mij heeft niemand gezegd dat Rosenberg goed inviel. Er werd gezegd dat het in principe geen slechte wissel hoefde te zijn. Het idee erachter was waarschijnlijk dat Rosenberg ruimte zou krijgen en daar wat mee zou doen.Alexander schreef:Heb de hele wedstrijd gezien, het was dramatisch, met als dieptepunt de wissel van Sneijder voor Lindenbergh. Ook lees ik hier mensen die vinden dat Rosenberg goed inviel. De man kreeg 2 opgelegde kansen, schoot ze dramatisch in en deed verder ook niks goed. Babel was dreigend, bood zich als enige veel aan en werkte hard. Perez speelde op die ene goal na werkelijk dramatisch. Als hij niet die ene goal maakt krijgt hij misschien een 4, nu een 6,5 van de mensen hier. Hij was echt bedroevend. Wat mij betreft hoeft Ogararu geen rechtsback meer te staan, want zodra hij moet verdedigen faalt hij. Tot slot nog even over Gentenaar. Hij is echt 3 klasses minder dan Stekelenburg. Wie dat niet wilt zien is echt blind. Die eerste goal mag er toch nooit in. Daarnaast is hij bij voorzetten zo angstig. Al met al weer een dramatische wedstrijd, met een trainer waar ik het niet meer in zie zitten. Wat een achterlijke man is het.
Ik vond Perez prima spelen vanaf het moment dat hij in de spits kwam te staan. Hij bewoog meer, nam de bal wel goed aan en was drie keer gevaarlijk.
Verder vond ik Gentenaar helemaal niet slecht keepen. Hij heeft Ajax zelfs een aantal keer gered. Stam, Gentenaar en Emanuelson zijn de enige die van mij (op basis van de tweede helft) vandaag een voldoende zouden krijgen.
- Fenerbahce
Dit geldt alleen voor ons Thomas .. Even de bloeddruk weer laten zakken ... ;)Thomas schreef:
Lekker drie weekjes om (mentaal) tot rust te komen. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of dat meer voor mij/ons of voor de spelers geldt. ;)
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.