Utrecht-AJAX
Dank je, maar zoals ik al dacht willen denk ik wat meer mensen dit downloaden tijdens wedstrijden, het gaat erg langzaam namelijk.Peter schreef:www.ajaxlive.nl, Arwin. Binnen een minuutje gepiept.
Hij heeft nu twee wissels gebruikt.Arthur schreef:Ik ben benieuwd of de veel geprezen Booy in staat is een oplossing te bedenken voor Ten Cates tactische foefje. Ik vermoed van niet.Peter schreef:Ik voorspel overigens dat we er nog wel 1 à 2 inschoppen, hoor.
En dat had 0-3 moeten zijn door Gabri.
De link van Nemesis werkt prima, na installeren van het programma Caifu sports opzoeken bij channels (aan de rechterkant), even bufferen en hij doet het.Arwin schreef:Dank je, maar zoals ik al dacht willen denk ik wat meer mensen dit downloaden tijdens wedstrijden, het gaat erg langzaam namelijk.Peter schreef:www.ajaxlive.nl, Arwin. Binnen een minuutje gepiept.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Omdat ik vorige keer met TV Ants heel veel shit op m'n pc heb binnen gehaald, geloof ik.Peter schreef:Waarom kijk je gewoon niet? Dat Goal TV2 is zo zcherp als wat.Thomas schreef:Hebben ze daar langere radioverslagen?Arwin schreef:Op radio Utrecht kan Van Egmond geen goed meer doen. :D
Ik vind Ajax zeer goed spelen. Het steekt prima inmekaar, hoor.
Is het gewoon radioutrecht.nl?
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo okt 01, 2006 12:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
:aai:Zuidema schreef:Ajax begint nonchalant te spelen. Ga nou verdomme voor die 3-0, dan is de wedstrijd binnen. Nu vraag je om een 1-2 en zijn de poppen aan het dansen.
Zou Rosales eruit halen, die is onzichtbaar ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo okt 01, 2006 12:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Zoek op google even naar radio utrecht. Ik heb die link niet meer aanstaan, weet het niet meer.Thomas schreef:Omdat ik vorige keer met TV Ants heel veel shit op m'n pc heb binnen gehaald, geloof ik.Peter schreef:Waarom kijk je gewoon niet? Dat Goal TV2 is zo zcherp als wat.Thomas schreef: Hebben ze daar langere radioverslagen?
Laatst gewijzigd door Arwin op zo okt 01, 2006 12:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh ok. Was het op de site van RTV Utrecht, ofzo? Ik hoor nu reclame.Arwin schreef:Zoek op google even naar radio utrecht. Ik heb die link niet meer aanstaan, weet het niet meer.Thomas schreef:Omdat ik vorige keer met TV Ants heel veel shit op m'n pc heb binnen gehaald, geloof ik.Peter schreef: Waarom kijk je gewoon niet? Dat Goal TV2 is zo zcherp als wat.
Daar was het, ja.Thomas schreef:Oh ok. Was het op de site van RTV Utrecht, ofzo? Ik hoor nu reclame.Arwin schreef:Thomas schreef: Omdat ik vorige keer met TV Ants heel veel shit op m'n pc heb binnen gehaald, geloof ik.
Zoek op google even naar radio utrecht. Ik heb die link niet meer aanstaan, weet het niet meer.
Rosales gewisseld voor Rosenberg.Voetske schreef::aai:Zuidema schreef:Ajax begint nonchalant te spelen. Ga nou verdomme voor die 3-0, dan is de wedstrijd binnen. Nu vraag je om een 1-2 en zijn de poppen aan het dansen.
Zou Rosales eruit halen, die is onzichtbaar ...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali