Roda JC-Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Verspeelt Ajax z'n kansen op de plee-offs?

Roda neemt wraak & maakt gehakt van Ajax
14
36%
Roda wint nipt door een omhaal in blessuretijd
7
18%
Tegen de verhouding in verliest Ajax niet
11
28%
Dankzij toptrainer Blind laat Ajax Roda alle hoeken van het veld zien
7
18%

Totaal aantal stemmen: 39

wimpey

Bericht door wimpey » zo apr 02, 2006 3:23 pm

brigade zuid schreef:Triest hoor al dat gepiep om de scheidrechters die we dit seizoen allemaal tegen ons hebben, het is 1 groot complot.
Ik zeg toch duidelijk dat het GEEN complot is?!?!?! We hebben er echter wél mee te maken. Muppet Luinge was bij AZ ook al zo nadrukkelijk aanwezig, blinde Vink gaf PSV een belachelijke pingel en die suffe Belg boorde Ajax de gelijkmaker in Utreg door de neus. Das geen (GEEN) complottheorie of excuus-Truus gedrag, maar het kost WEL punten. Punten die we hard konden en kunnen gebruiken!!

Ik ben Ajax-fan, geen masochist, mensen! Als we de punten niet ZELF weggeven, doet een scheids wel z'n best om het voor elkaar te krijgen.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 02, 2006 3:23 pm

brigade zuid schreef:Triest hoor al dat gepiep om de scheidrechters die we dit seizoen allemaal tegen ons hebben, het is 1 groot complot. Wat een gelul, de ene keer heb je hem tegen en de andere keer mee en zo geldt dat voor alle 18 HCE teams. Dit gepiep is AJAX onwaardig, als je zelf wat beter voetbalt dan maken die paar foute beslissingen van een scheids geen ene reetkever uit.

Ik kan er ook niets mee. Dit Ajax dwingt het geluk niet af, laten we het daarop houden.

Het spel is het hele seizoen al beroerd. Door de klasse van KJH winnen we nog wel eens wat (van clubs uit het rechterrijtje), maar op het moment dat de tegenstander iets in huis heeft is het over en sluiten.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 02, 2006 3:24 pm

Wimpey, ik denk als je even alle wedstrijden terug gaat kijken dat er vast ook wel wat wedstrijdjes bij zitten waarbij we de scheids mee hadden. Roda thuis voor de competitie kregen we bijv. een penalty kado door een schwalbe van Boukhari.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op zo apr 02, 2006 3:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Arthur

Bericht door Arthur » zo apr 02, 2006 3:26 pm

Waarom zou je niks over de scheidsrechter mogen zeggen omdat Ajax zo k*t speelt? Er is niemand die beweert dat Luinge de oorzaak is van onze crisis, maar deze man maakte er vandaag een zeldzame puinhoop van. Daar moet je je teleurstelling en verbazing over kunnen uiten.

wimpey

Bericht door wimpey » zo apr 02, 2006 3:26 pm

Voetske schreef:
Nou je komt toch dicht in de buurt van negen, komop Wimpey je weet nog wel een paar wedstrijdjes meer te vinden die we op het conto van de scheids kunnen schrijven.

ZWAKTEBOD !!!!!!
AAAAAHHHHHHH!!

Laat ik me maar inhouden en je een cursus begrijpend lezen aanbevelen. Ik zou liever wat anders intikken, maar dan is de kans groot dat je je afscheid weer aankondigt om een paar dagen later weer met hangende pootjes te gaan posten!!

Als je mijn postings niet leest of de inhoud je niet aanstaat (zodat je er een geheel unieke eigen draai aan moet geven!!!!), laat ze dan met rust en reageer er niet op. Voorkomt een hoop onnodig gezeik!!

Berend Stoker

Bericht door Berend Stoker » zo apr 02, 2006 3:28 pm

Er staat onze kleine Jesse nog wat te wachten.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 02, 2006 3:29 pm

Het was al geen beste dag vandaag. :dissapprove:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » zo apr 02, 2006 3:30 pm

Arthur schreef:Waarom zou je niks over de scheidsrechter mogen zeggen omdat Ajax zo k*t speelt? Er is niemand die beweert dat Luinge de oorzaak is van onze crisis, maar deze man maakte er vandaag een zeldzame puinhoop van. Daar moet je je teleurstelling en verbazing over kunnen uiten.
:worshippy: :xyxthumbs:

Net als ie dat bij AZ ook deed. En Vink bij PSV en die gekke Belg bij Utreg.

En dat heeft inderdaad niets te maken met de sportieve malaise bij onze club. Dit zijn echter professionele scheidsrechters, verdomme!!! En als ze Ajax bevoordelen, peper ik het ze óók in. Die weinige wedstrijden die we nog winnen, wil ik wél op eigen kracht winnen!! :D

wimpey

Bericht door wimpey » zo apr 02, 2006 3:30 pm

Berend Stoker schreef:Er staat onze kleine Jesse nog wat te wachten.
Hij huilt, net als vader. ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 02, 2006 3:31 pm

Arthur schreef:Waarom zou je niks over de scheidsrechter mogen zeggen omdat Ajax zo k*t speelt? Er is niemand die beweert dat Luinge de oorzaak is van onze crisis, maar deze man maakte er vandaag een zeldzame puinhoop van. Daar moet je je teleurstelling en verbazing over kunnen uiten.
Ja, het is verbazingwekkend en teleurstellend dat Luinge nog steeds op het hoogste niveau fluit. Die man is een regelrechte ramp. Echter, alle clubs hebben in de loop van de tijd met zijn gemarchandeer te maken gehad. Zo niet dit seizoen, dan toch vorig seizoen of het seizoen daarvoor of het seizoen daarvoor. In positieve of negatieve zin. Ik heb nooit het idee gekregen dat Luinge het speciaal op Ajax had voorzien.

Toen we die vijf wedstrijden op rij tegen zwakke ploegen speelden, hadden we nergens last van. Niet van blessures, niet van scheidsrechterlijke dwalingen. Dat niveau kon Ajax namelijk aan.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 02, 2006 3:32 pm

Ja maar de pest is dat er elke week wel wat is; danwel de scheids of de vele blessures, op die manier ligt het nooit aan AJAX zelf.
Ik ben die Blind(E!!!!!) gewoon gruwelijk zat.

Berend Stoker

Bericht door Berend Stoker » zo apr 02, 2006 3:32 pm

Dat Voetske zo'n invloed op jouw gezin heeft, Wimpey... ;)

LucaS

Bericht door LucaS » zo apr 02, 2006 3:34 pm

De penalty tegen Roda was al bij een gelopen koers. net als Ajax de keren dat ze dingen meekreeg dat kreeg op momenten dat het weinig tot niets uitmaakte. Heerenveen thuis wordt een doelpunt van de Jong in de blessuretijd ten onrechte afgekeurd. Dadelijk eindigt heerenveen 1 puntje boven ons. Maar hoe dan ook, Ajax heeft een zeldzaam zwak kutseizoen gespeeld. Eventuele bekerwinst en play off winst zou daar weinig aan veranderen. Maar het zijn wel twee behoorlijke pleisters mochten ze behaald worden...(vooral revanche op Feyenoord zou erg zoet smaken na de kinderachtige dvd na twee gewonnen (naar ik hoop onbelangrijke) wedstrijdjes..)
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 02, 2006 3:38 pm

AJAX haalt ondanks alles de play offs wel..

H'veen - Fnoord
Willem2 - H'veen
H'veen - AZ

Psv - Groningen
Groningen - Utrecht
Twente - Groningen

Ajax - Az
Ajax - Vitesse
Rkc - Ajax

Allemaal een lastig programma maar thuis tegen Vitesse en uit bij een Rkc waar niks meer voor Rkc op het spel staat moet te doen zijn.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 02, 2006 3:41 pm

Lucas schreef:Maar hoe dan ook, Ajax heeft een zeldzaam zwak kutseizoen gespeeld. Eventuele bekerwinst en play off winst zou daar weinig aan veranderen. Maar het zijn wel twee behoorlijke pleisters mochten ze behaald worden...(vooral revanche op Feyenoord zou erg zoet smaken na de kinderachtige dvd na twee gewonnen (naar ik hoop onbelangrijke) wedstrijdjes..)
Mee eens. :xyxthumbs:

Ik zeg niet meer dat wat dan ook te doen is, BZ. Na tien nederlagen reken ik nergens meer op. X'C

999

Bericht door 999 » zo apr 02, 2006 3:42 pm

wimpey schreef:
Voetske schreef:
Nou je komt toch dicht in de buurt van negen, komop Wimpey je weet nog wel een paar wedstrijdjes meer te vinden die we op het conto van de scheids kunnen schrijven.

ZWAKTEBOD !!!!!!
AAAAAHHHHHHH!!

Laat ik me maar inhouden en je een cursus begrijpend lezen aanbevelen. Ik zou liever wat anders intikken, maar dan is de kans groot dat je je afscheid weer aankondigt om een paar dagen later weer met hangende pootjes te gaan posten!!

Als je mijn postings niet leest of de inhoud je niet aanstaat (zodat je er een geheel unieke eigen draai aan moet geven!!!!), laat ze dan met rust en reageer er niet op. Voorkomt een hoop onnodig gezeik!!
Nee, het heeft niks met begrijpend Nederlands te maken, wel met zielepietjes gedrag om de scheidsrechter erbij te halen.Behalve een paar keer tegen KJH te fluiten waar je je vraag tekens bij kan zetten was het de gebruikelijke Luinige die vandaag zijn wedstrijd floot.

Kijk Wimpey, als Ajax nu kans op kans had gecreerd en Luinge een paar terechte doelpunten had afgekeurd wordt het een ander verhaal.Maar Ajax heeft behoudens het schot van KJH op de lat na een mislukt voorzetje van Rosales geen fuck laten zien om ook meer een moment aanspraak te maken op de overwinning.

Dat je je achter Luinge wilt verschuilen snap ik wel, doet Blind ook.

Rosenberg weer niet gezien, Babel oprotten, Rosales haalde zegge en schrijven een keer de achterlijn, Lindenbergh stond weer eens te dromen, Boukharie waarom deze gozer uberhaupt nog opgestellen, zelfs Trabelsie stond als een krant te voetballen.

Maar nee, Luinge is de gebeten hond, Luinge die de niet gecreerde 18 kansen van Ajax terug floot, de niet gemaakte 5 doelpunten van Ajax terug floot en ook nog eens durfde om op tijd voor het einde te fluiten.Luinge die elke speler onderhand wel kent.

Verder zullen we het over het achterlijke Blind gedrag maar niet hebben, op het veld stappen omdat een scheidsrechter voor het einde van de eerste helft fluit.Wat denkt Blind daar mee te bereiken, inplaats van dat achterlijk gedrag zou hij er beter aan doen om de ploeg gemotiveerd de wei in te sturen inplaats van als een stel makke schapen.
Blij met de punten ...

mtrules

Bericht door mtrules » zo apr 02, 2006 3:43 pm

Ik heb er weinig vertrouwen in...
We verliezen van Roda, dus waarom zouden we niet van Vitesse en RKC kunnen verliezen?

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo apr 02, 2006 3:43 pm

brigade zuid schreef:AJAX haalt ondanks alles de play offs wel..

H'veen - Fnoord
Willem2 - H'veen
H'veen - AZ

Psv - Groningen
Groningen - Utrecht
Twente - Groningen

Ajax - Az
Ajax - Vitesse
Rkc - Ajax

Allemaal een lastig programma maar thuis tegen Vitesse en uit bij een Rkc waar niks meer voor Rkc op het spel staat moet te doen zijn.
En zal Feijenoord tegen Heerenveen volle bak spelen? En AZ? Ik kan me zo voorstellen dat ze namelijk liever Heerenveen loten dan Ajax (ondanks het klote spel dit seizoen). Groningen ben ik eigenlijk niet zo bang voor. Ik geloof niet dat die het gaat redden hoewel ze wel verreweg het makkelijkste programma hebben.

Ajax zou het zich een stuk makkelijker hebben gemaakt met 3 punten vandaag.. zucht.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 02, 2006 3:50 pm

Voetske schreef: Behalve een paar keer tegen KJH te fluiten waar je je vraag tekens bij kan zetten was het de gebruikelijke Luinige die vandaag zijn wedstrijd floot.
Het wedstrijdverslag op TT doet geen melding van dubieus fluiten van Luinge, zal straks eens op Talpa kijken, zal me idd niks verbazen als het allemaal wel meeviel.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 02, 2006 3:51 pm

Raymon schreef:En zal Feijenoord tegen Heerenveen volle bak spelen? En AZ? Ik kan me zo voorstellen dat ze namelijk liever Heerenveen loten dan Ajax (ondanks het klote spel dit seizoen). Groningen ben ik eigenlijk niet zo bang voor. Ik geloof niet dat die het gaat redden hoewel ze wel verreweg het makkelijkste programma hebben.
Precies, we moeten de punten op eigen kracht pakken, anders naaien ze ons een oor aan. AZ zal op zeker de laatste wedstrijd weggeven als Heerenveen daarmee CL speelt en niet Ajax, om iets te noemen.

999

Bericht door 999 » zo apr 02, 2006 3:53 pm

brigade zuid schreef:
Voetske schreef: Behalve een paar keer tegen KJH te fluiten waar je je vraag tekens bij kan zetten was het de gebruikelijke Luinige die vandaag zijn wedstrijd floot.
Het wedstrijdverslag op TT doet geen melding van dubieus fluiten van Luinge, zal straks eens op Talpa kijken, zal me idd niks verbazen als het allemaal wel meeviel.
Ach, ik denk dat Blind zich en het elftal op heeft zitten fokken in de rust i.v.m. met het terecht op tijd affluiten voor het einde van de eerste helft.En toen kon Luinge geen goed meer doen ...
Blij met de punten ...

mtrules

Bericht door mtrules » zo apr 02, 2006 3:56 pm

Luinge nu op Radio 1

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 02, 2006 4:03 pm

mtrules schreef:Luinge nu op Radio 1
En? Hij heeft niets tegen KJH zeker? :D

Aristides

Bericht door Aristides » zo apr 02, 2006 4:06 pm

Precies, we moeten de punten op eigen kracht pakken, anders naaien ze ons een oor aan. AZ zal op zeker de laatste wedstrijd weggeven als Heerenveen daarmee CL speelt en niet Ajax, om iets te noemen.
Op eigen kracht? wanneer heb je die voor het laatst gezien? We spelen niet goed genoeg, alle subtoppers waren dit seizoen beter dan Ajax/pakten punten van Ajax. Het gelijke spel tegen een vermoeid psv dat niet meer hoefde even niet meegerekend. De wedstrijden tegen Inter maakten mij duidelijk dat wij niets te zoeken hebben in de cl, ook niet met twee versterkingen!

Nog een plaats zakken en we kunnen (alweer) aan volgend seizoen gaan denken. In Rotterdam leven ze al jaren keer op keer naar het volgende seizoen, ik hoop niet dat ook te moeten meemaken.

Ajax verlengt het contract van Boayke?????????????????????????????
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Deli
Contacteer:

Bericht door Deli » zo apr 02, 2006 4:15 pm

brigade zuid schreef:AJAX haalt ondanks alles de play offs wel..

H'veen - Fnoord
Willem2 - H'veen
H'veen - AZ

Psv - Groningen
Groningen - Utrecht
Twente - Groningen

Ajax - Az
Ajax - Vitesse
Rkc - Ajax

Op papier is dat programma van Groningen verdomd lastig. Maar goed...dit Ajax wint van niemand gemakkelijk....als ze al uberhaupt weten te winnen. Ik voorspel (en hoop eigenlijk ook) een zesde plek. Lekker vakantie vieren.....

Tussendoor natuurlijk de bekerfinale...
Laatst gewijzigd door Deli op zo apr 02, 2006 4:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Plaats reactie