Inter-Ajax
- Monkey Tonk
De beste tot nu toe vind ik zeker Vermaelen. Bijzonder sterk in de lucht en laat als enige verdediger niet heel veel gaatjes vallen.
Lindenbergh doet verdedigend nuttig werk, maar weet zich met de opbouw weinig raad. Sowieso voelt niemand zich in de laatste linie zich geroepen tot een normale opbouw. Niet dat dat opvallend is, dat kwaaltje kent Ajax inmiddels volgens mij al een jaar of 3.
Ik houd nog wel hoop op een goede uitslag. Ik vind Ajax sterker worden en ik zie Inter, duidelijk aangeslagen door de gemiste penalty, nog wel foutjes maken. Nu hopen dat het kunst en vliegwerk in de verdediging van Ajax ook nog 50 minuten stand houdt.
Lindenbergh doet verdedigend nuttig werk, maar weet zich met de opbouw weinig raad. Sowieso voelt niemand zich in de laatste linie zich geroepen tot een normale opbouw. Niet dat dat opvallend is, dat kwaaltje kent Ajax inmiddels volgens mij al een jaar of 3.
Ik houd nog wel hoop op een goede uitslag. Ik vind Ajax sterker worden en ik zie Inter, duidelijk aangeslagen door de gemiste penalty, nog wel foutjes maken. Nu hopen dat het kunst en vliegwerk in de verdediging van Ajax ook nog 50 minuten stand houdt.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Inderdaad. Werkelijk niet één 'pass' van hem is aangekomen. Ook heeft-ie geen gogme en verdedigt-ie slecht.Maartoe schreef: Hij valt in balbezit echt vreselijk tegen. Elke aanval dat hij de bal krijgt eindigt direct na hem.
Ik vind Maduro, als een van de weinigen, niet onaardig spelen.
Ook Trabelsi is wel aardig en Vermaelen staat vaak goed. De rest is prut, maart JF spant echt de kroon.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di mar 14, 2006 9:42 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Als die Interspitsen een normale handelingssnelheid hadden gehad, hadden er allang tien ballen ingelegen. Gelukkig mogen alle Ajacieden nog even teruglopen.
Hahaha, ja, gelukkig zijn het maar Adriano en Martins, die Interspitsen :hypocrite:
AJAX staat gewoon goed te verdedigen. Vermaelen wint echt elke duel in de lucht, en als Adriano een keertje de bal krijgt vliegen er meteen 7 man op hem af...
Als Emanuelson vandaag op links stond in plaats van Juanfran was het wel een heel andere wedstrijd geweest denk ik...
Maar goed, tweede helft begint zo.
KOM OP AJAX!!!!!!!!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Tja, maar zoals Cruijff zegt: Inter doet nog niet eens wat in aanvallend opzicht. Als we scoren, dan niet te vroeg. Niet dat we daar bang voor hoeven te zijn gezien het spelbeeld. Nog geen kansen gehad. :sad:Rednose schreef:Zou de giller van de eeuw zijn als we deze winnen....
(maar wat zou het leuk zijn)
Ajax houdt veel mensen achter de bal en Inter ook. Een paar vooruitgeschoven spelers mogen het uitzoeken. Dat doen die van Inter beter dan die van ons.
Hebben we nog wissels?
Het stinkt aan alle kanten!
Met name het eerste gedeelte van de eerste helft gaf me flashbacks naar Valencia-Ajax [1-1] van een tijd terug. Dat was 90 minuten lang billenknijpen omdat die bal het 16 meter maar niet uitging. En dan die goal van Zlatan. Een heerlijke jodenstreek.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
-
- AT Toto winner 10/11
Ik moest inderdaad ook aan die wedstrijd denken. Al hoop ik meer op het Lyon - Ajax scenario, van datzelfde jaar...Marijn schreef:Met name het eerste gedeelte van de eerste helft gaf me flashbacks naar Valencia-Ajax [1-1] van een tijd terug. Dat was 90 minuten lang billenknijpen omdat die bal het 16 meter maar niet uitging. En dan die goal van Zlatan. Een heerlijke jodenstreek.