Ajax Amsterdam-NAC Breda 12-12-2008
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Klopt, maar ondanks dat zitten we nog wel in de race voor het kampioenschap.wimpey schreef:Conclusie mag wel zijn wat mij betreft dat Ajax sinds de 2e helft tegen AZ een stuk is teruggevallen. Ondanks dat de blessurelijst gekrompen is.
Belachelijk dat er weer geen blessuretijd bij getrokken wordt.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op vr dec 12, 2008 10:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Tegen PSV was het aardig en daarvoor tegen Roda vond ik het ook goed. De rest is zeer matig of slecht te noemen. Vandaag wel een gemakkelijke overwinning wat mij betreft, dat dan weer wel.wimpey schreef:Conclusie mag wel zijn wat mij betreft dat Ajax sinds de 2e helft tegen AZ een stuk is teruggevallen. Ondanks dat de blessurelijst gekrompen is.
Gelukkig wel ja. Maar ik hoop dat er wat met dat signaal gedaan wordt. Er moet echt kwaliteit bij.Ajaciedjuh schreef:Klopt, maar ondanks dat zitten we nog wel in de race voor het kampioenschap.wimpey schreef:Conclusie mag wel zijn wat mij betreft dat Ajax sinds de 2e helft tegen AZ een stuk is teruggevallen. Ondanks dat de blessurelijst gekrompen is.
En ja, Mira heeft een goddelijke traptechniek.
3 punten, een goede Vertonghen en Lindgren. Mooie goal Cvita. We doen nog volop mee. Maar goed was het allerminst. Integendeel.
- Ajaciedjuh
Waarom wisselt die van Basten nou weer Cvitanich voor die onmogelijke Leonardo? Cvitanich is ten minste een spits en die kan je vertrouwen op laten doen. Leonardo kan je erin brengen als de tegenstander echt moet komen (wat NAC niet ging doen).
Verder geen boeiende wedstrijd. Leuke actie de Jong, mooie goal Cvitanich en doodzonde dat zijn tweede werd afgekeurd.
Verder geen boeiende wedstrijd. Leuke actie de Jong, mooie goal Cvitanich en doodzonde dat zijn tweede werd afgekeurd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Ajaciedjuh
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dit was de eerste redelijke pot van Lindgren wat mij betreft. Tegen Volendam en Utrecht was het dramatisch.Ajaciedjuh schreef:Lindgren begint wel steeds beter te voetballen. Veel afvallende ballen zijn voor Lindgren en vandaag natuurlijk een schitterende goal. Wat mij betreft MOTM. Vertonghen ook een goede wedstrijd.
- Ajaciedjuh
Lindgren mist vooral snelheid.Peter schreef:Dit was de eerste redelijke pot van Lindgren wat mij betreft. Tegen Volendam en Utrecht was het dramatisch.Ajaciedjuh schreef:Lindgren begint wel steeds beter te voetballen. Veel afvallende ballen zijn voor Lindgren en vandaag natuurlijk een schitterende goal. Wat mij betreft MOTM. Vertonghen ook een goede wedstrijd.
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh
Normaal gesproken wel. Ik gun feyenooit niks, maar nu vind ik het toch wel belangrijker dat az punten laat liggen. feyenooit komt er nooit meer bij, dus wat mij betreft mogen ze een keertje winnen in Rotjeknor.brigade zuid schreef:Hoop ondanks de stand op de ranglijst toch gewoon dat AZ wint hoor.Peter schreef:Precies. We gaan in ieder geval lekker laidback het weekend in. Kijk wel uit naar de confrontatie tussen AZ en Feijenoord.Ronald! schreef:Mooi, nu de rest van het weekend afwachten...