Slavia Praag - Ajax 29-08-2007
Voor PSV is Colin een gouden aanwinst bij Ajax...hoe kun je in hemelsnaam van Slavia Praag verliezen ?
Die 37 jarige keeper van Slavia krijgt een standbeeld denk ik.
PS: Oei, daar had Stam rood moeten krijgen ipv geel. Niet dat het veel uitmaakt.
Die 37 jarige keeper van Slavia krijgt een standbeeld denk ik.
PS: Oei, daar had Stam rood moeten krijgen ipv geel. Niet dat het veel uitmaakt.
Laatst gewijzigd door Baseman op wo aug 29, 2007 9:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- martijn401
- Fenerbahce
Je kon er enigszins van spreken, maar het is nu structureel. Zowel veldspel als resultaat, niets lijkt meer op Ajax. De paniek zal weer uit gaan breken dit seizoen.Daniel_vT schreef:Was dat het niet al dan?Starring schreef:Ajax is hiermee defintief vergane glorie...
R.I.P.
Maar Ajax heeft het opnieuw aan zichzelf te danken. Ik lopen weken te roepen, hetgeen wat we hebben gehaald is on-Ajaxwaardig materiaal. Nee hoor!
Laatst gewijzigd door Starring op wo aug 29, 2007 9:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
In je belangrijkste wedsrtrijd moet Rommedahl de corners nemen en staat Collin te schutteren. Het wordt eens tijd dat de heer Van Geel ter discussie komt te staan. En niet alleen de trainer.........
Overigens past Slavia perfect in het rijtje Europese blamages van de laatstse 10 jaar.
Overigens past Slavia perfect in het rijtje Europese blamages van de laatstse 10 jaar.
Laatst gewijzigd door Izmailov op wo aug 29, 2007 9:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.