Mwah, kansloos, kansloos... Bij een winst op Psv zijn er idioot genoeg nog steeds mogelijkheden. Psv moet daarna naar NAC, NEC en Utrecht en krijgt thuis Twente en Vitesse. Tussendoor een paar slopende wedstrijden tegen Liverpool... De selectie mist bovendien straks Alex (vermoedelijk tot het eind van het seizoen). Ajax resteert na PSV nog een vijftal makkies(tenminste, op papier) en wat bekergedoe. Jammer alleen dat Ajax zo godsallemachtig wisselvallig is.brigade zuid schreef:
Waarom heeft AJAX nou niet gewoon gewonnen thuis van H'veen, nu is het zo dat als je bij PSV wint je nog steeds 5 punten achterstaat (lees 6 punten, doelsaldo) en dus nog steeds kansloos bent maar als je gewoon thuis gewonnen had van H'veen had je nog alle kans gehad.
FC Twente-Ajax 11 Maart 2007
Blind - Galasek dan? Koeman - VDV. Jouw theorie gaat niet op. Raar dat Babel of Gabri geen aanvoerder was. :hypocrite:Thomas schreef: Totaal niet te vergelijken.
Leep menneke die HtC, dat zou teveel in het oog lopen. Nu probeert ie ons er op deze manier van te overtuigen dat ie een KJH-fan is?! Beetje erg doorzichtig, maar de meeste mensen tuinen er ongetwijfeld in. Jij bijvoorbeeld. ;)
Huntelaar was gewoon aanvoerder omdat bij het begin van dit seizoen al bepaald was dat Stam, Perez en Huntelaar de respectievelijk 1e, 2e en 3e aanvoerder zouden zijn.
De reden dat het gebrek aan vertrouwen een fabeltje is, is dat hij simpelweg op 2 wedstrijden na altijd in de basis heeft gestaan. Dat de media en HtC-haters daar bovenop doken is wellicht logisch, maar het zegt mij verder helemaal niks.
De reden dat het gebrek aan vertrouwen een fabeltje is, is dat hij simpelweg op 2 wedstrijden na altijd in de basis heeft gestaan. Dat de media en HtC-haters daar bovenop doken is wellicht logisch, maar het zegt mij verder helemaal niks.
Laatst gewijzigd door Arthur op zo mar 11, 2007 5:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Je bent compleet paranoïde. Koeman maakte Van der Vaart aanvoerder om hem meer verantwoordelijkheid en zelfvertrouwen te geven. Ik denk dat Ten Cate nu hetzelfde probeert te doen. Al zal Stam logischerwijs weer aanvoerder worden wanneer hij terug is.wimpey schreef:Blind - Galasek dan? Koeman - VDV. Jouw theorie gaat niet op. Raar dat Babel of Gabri geen aanvoerder was. :hypocrite:Thomas schreef: Totaal niet te vergelijken.
Leep menneke die HtC, dat zou teveel in het oog lopen. Nu probeert ie ons er op deze manier van te overtuigen dat ie een KJH-fan is?! Beetje erg doorzichtig, maar de meeste mensen tuinen er ongetwijfeld in. Jij bijvoorbeeld. ;)
-
- AT Toto winner 15/16
- Giacomo Puccini
Je hebt helemaal gelijk, alle feiten wijzen immers in die richting. Ten Cate zal wel dermate de pest in hebben dat zijn aanvoerder er vandaag drie heeft ingelegd dat hij hem volgende week voor straf weer in de basis zet.wimpey schreef:Giacomo Puccini schreef: Het vertrouwen van Ten Cate in Huntelaar wordt beloond.Dit is de giller van de week. Deze wedstrijd gaat de boekjes in als het gelijk van KJH en het ongelijk van HtC.
Ajax!
- Fenerbahce
:tifoajax:
Lekker met 1-4 winnen bij Twenthe die al een jaar niet meer in eigen stadion heeft verloren ... :xyxthumbs:
KJH die 3x scoort, met name laatste vond ik een beauty, perfecte pass van Urby, mooie balaanname, knap schot ...
Volgende week gaat PSV eraan ..... :yes:
Lekker debuut van Van der Wiel trouwens ...
Lekker met 1-4 winnen bij Twenthe die al een jaar niet meer in eigen stadion heeft verloren ... :xyxthumbs:
KJH die 3x scoort, met name laatste vond ik een beauty, perfecte pass van Urby, mooie balaanname, knap schot ...
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
En het is ook geen gekke keuze om Sneijder vierde aanvoerder te maken, aangezien Sneijder bij de besten hoort. Gabri niet.Arthur schreef:Toen de aanvoerders werden bepaald kon Gabri nog nauwelijks met zijn medespelers communiceren, dus zo gek was het niet om hem daarvoor niet te kiezen.brigade zuid schreef:Ik vind eigenlijk dat Gabri aanvoerder moet zijn als Stam er niet bij is.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
- AT Toto winner 15/16
Gabri is een goede speler, die na de winterstop regelmatig een goed niveau haalt, maar hij komt absoluut niet in de buurt van Stam, Huntelaar of Sneijder. Daarnaast vind ik ook dat Perez en Heitinga eerder in aanmerking komen.brigade zuid schreef:Grapjas. Ik was Sneijder trouwens vergeten maar die komt er idd ook voor in aanmerking.Bertje schreef: En het is ook geen gekke keuze om Sneijder vierde aanvoerder te maken, aangezien Sneijder bij de besten hoort. Gabri niet.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Die wisselvalligheid is dit seizoen echter zo idioot: wedstrijden waar je vantevoren rekening houdt met puntverlies worden gewonnen; maar wedstrijden waar je op 3 punten rekent, leveren minder op. Frustrerend tot op het bot: het kampioenschap had al binnen kunnen zijn. :sad:Zuidema schreef:Mwah, kansloos, kansloos... Bij een winst op Psv zijn er idioot genoeg nog steeds mogelijkheden. Psv moet daarna naar NAC, NEC en Utrecht en krijgt thuis Twente en Vitesse. Tussendoor een paar slopende wedstrijden tegen Liverpool... De selectie mist bovendien straks Alex (vermoedelijk tot het eind van het seizoen). Ajax resteert na PSV nog een vijftal makkies(tenminste, op papier) en wat bekergedoe. Jammer alleen dat Ajax zo godsallemachtig wisselvallig is.brigade zuid schreef:
Waarom heeft AJAX nou niet gewoon gewonnen thuis van H'veen, nu is het zo dat als je bij PSV wint je nog steeds 5 punten achterstaat (lees 6 punten, doelsaldo) en dus nog steeds kansloos bent maar als je gewoon thuis gewonnen had van H'veen had je nog alle kans gehad.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ach, idioot. Ajax is gewoon nog niet heel goed. Ajax kan niet op de automatische piloot spelen, omdat Ajax daar bepaalde types voor mist, en op het moment dat je het hele seizoen vol gas probeert te spelen krijg je een einde van het seizoen zoals AZ tijdens Co's laatste jaar. En dat is natuurlijk oliedom, want aan het einde van het seizoen wordt de competitie beslist.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Basisniveau is te laag inderdaad. Verschil tussen goed en slecht te groot. Dat kost punten die PSV (normaliter) niet verspeelt. Als die zwak spelen, pakken ze een punt of winnen geniepig. Als Ajax slecht speelt (gebeurt trouwens sowieso te vaak) kost het meteen punten. PSV knoeit sinds de winter-break, maar Ajax is al met al maar 3 punten ingelopen tot dusver. Er had meer ingezeten, heb ik het gevoel.Bertje schreef: Ajax is gewoon nog niet heel goed. Ajax kan niet op de automatische piloot spelen, omdat Ajax daar bepaalde types voor mist
:DJe hebt helemaal gelijk, alle feiten wijzen immers in die richting. Ten Cate zal wel dermate de pest in hebben dat zijn aanvoerder er vandaag drie heeft ingelegd dat hij hem volgende week voor straf weer in de basis zet.
Als KJH kans op kans mist ligt het aan HtC en Sneyder. Maakt hij er drie dan wint Ajax dankzij KJH
of .... verander naar believe de namen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ajax of Az kunnen toch nog steeds kampioen* worden. Koeman kweekt/fokt angsthazen, die gaan strompelend naar het eind van de competitie toe. Komende zondag wordt een belangrijke partij.Ajax Rules schreef:oh Ajax....je had dit seizoen echt kampioen kunnen worden....
* Feijenoord kan geen kampioen meer worden, die zijn na vandaag officieel uitgeschakeld. :cheer:
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Als Ajax zo voetbalt als vandaag en psv mist Kone en Alex :xyxthumbs: Misschien dan wel. Wel hoop ik dat er een goeie scheids het volgende week aandurft...Fenerbahce schreef::tifoajax:
PS ff pessimistisch bij de 1-0 zat ie er niet goed bij.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Mwah, of er echt meer ingezeten had weet ik niet. Doet er ook niet toe. Het gaat erom hoe Ajax door moet. Automatismen en kwaliteit hebben we nodig.wimpey schreef:Basisniveau is te laag inderdaad. Verschil tussen goed en slecht te groot. Dat kost punten die PSV (normaliter) niet verspeelt. Als die zwak spelen, pakken ze een punt of winnen geniepig. Als Ajax slecht speelt (gebeurt trouwens sowieso te vaak) kost het meteen punten. PSV knoeit sinds de winter-break, maar Ajax is al met al maar 3 punten ingelopen tot dusver. Er had meer ingezeten, heb ik het gevoel.Bertje schreef: Ajax is gewoon nog niet heel goed. Ajax kan niet op de automatische piloot spelen, omdat Ajax daar bepaalde types voor mist
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father