Ajax - Heerenveen

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma mar 05, 2007 3:26 pm

Gelukkig stond jij als enige als 1 man achter ons aller Ajax!

MHF

Bericht door MHF » ma mar 05, 2007 3:29 pm

Je hebt me gehoord? Ik heb geen stem meer over Spijker!
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mar 05, 2007 3:35 pm

wimpey schreef:
Jöhnk schreef: Ik wil Blind best terug omdat het een ras-Ajacied en voetbaldier is, maar het laatste wat Ajax nu moet doen, is weer een trainer ontslaan. Als MVG vindt dat Ten Cate bepaalde zaken fout aanpakt moet hij het daar eens met Henk over hebben.
MVG zag in vd Brom de voorbije zomer nog een goed hoofd opleidingen, inmiddels is ie daar al weer op teruggekomen. MVG liep ook als een blind paard in de door Cruijffie opgezette val betreffende Roger. En MVG haalde ook Ogararu. M.a.w., met het waarnemingsvermogen van MVG is het niet al te best gesteld. Anders zou ie HtC niet aangesteld hebben.
Roger is gewoon een duidelijk bewijs van de achterkamerpolitiek bij Ajax. Ik vind het ook een kwalijke zaak dat het zo gaat, maar Ajax is op z'n zachtst gezegd een ingewikkelde club in dat opzicht dat we nog altijd te maken hebben met een soort Cruijff-clan.

MvG heeft fouten gemaakt, maar hij is met de hele club bezig. Natuurlijk is Ajax 1 het aller belangrijkste, maar ook de professionalisering en jeugdopleiding bij Ajax zijn van groot belang.
wimpey schreef:
Rishi schreef: Het gaat erom hoe de poppetjes worden neergezet en dat iedereen zijn taken weet. En dat weten ze bij Ajax nou juist niet! Onzin om te praten over een onevenwichtige selectie als je een trainer hebt die niet eens 'iets' kan neerzetten.
:xyxthumbs:

Helemaal mee eens. De tactische missers van ten Cate zijn dit seizoen niet meer op 2 handen te tellen. God-zegene-de-greep, ik vind het ´knap´ met spelers als Perez, Stam, KJH en Sneyder.

AZ heeft beduidend minder materiaal, maar speelt voetbal met een structuur en een idee. Maar ja, AZ heeft een geweldige trainer. Hij ligt met zichzelf en de halve wereld overhoop, maar is en blijft een absolute toptrainer. Zet hem voor aanvang van dit seizoen bij Ajax neer en we zouden nu goed voetbal en dito resultaten hebben gezien.
Van Gaal gooide egoïst Cziommer uit z'n elftal. Nu ligt dat bij Ajax wat moeilijker met een ster als Sneijder, maar wellicht kan het na dit seizoen nog. AZ is geen Ajax. Bij Ajax speelt veel meer en kan je niet iedere speler op de bank zetten. Stel je voor wat de reacties hier waren geweest als Sneijder op de bank was gezet.

Van Gaal kan bij AZ doen en laten wat hij wil. Hij heeft een kwalitatief mindere, maar wel kwantitatief betere (in dat opzicht dat de bankzitters vaak niet onder doen voor de basisspelers) selectie.

Maar goed, ik zou de komst van Van Gaal nu -net als vorig seizoen- toejuichen.
wimpey schreef:
Thomas schreef: Ik weet eerlijk gezegd niet of we nu wel of niet vertrouwen moeten blijven hebben in Ten Cate.
Wat lees ik nu?! Je bent wel erg snel omgeslagen! :xyxthumbs:
Ach, ik ben niet te trots om toe te geven wanneer ik aan iets of iemand begin te twijfelen. Op dit moment lijkt het nergens meer naar. Ten Cate is de zoveelste trainer die niet meer zichzelf is na een langere periode bij Ajax.
wimpey schreef:Geschikte trainers zat, Thomas. Als HtC geschikt is voor Ajax, kan ik wel een heel bataljon aan trainers opdreunen die het beter zouden doen. GJ Verbeek bijv. Had z´n zaken tactisch beter voor elkaar dan ´het brein achter de successen van Barca´.
Dat is niet helemaal eerlijk. Henk ten Cate heeft bij z'n vorige clubs altijd laten zien dat hij ze aantrekkelijk en resultaatgericht kan laten voetballen. Wellicht is het echter toch het beste voor Ten Cate om in de luwte te werken.
Muisje Andersom schreef:Ajax heeft dit seizoen thuis van niet 1 fatsoenlijke tegenstander gewonnen. Tenminste, over Feyenoord kan je twisten, maar PSV, AZ, Twente, Heerenveen, Kopenhagen en Espanyol werden niet verslagen. Werder was een uitzondering, maar de reeks daarna plaats dat toch in een iets ander daglicht.
Maar het spel was thuis tegen PSV, AZ, Kopenhagen (eerste uur) en Werder Bremen en uit bij Feyenoord en AZ weer wel goed.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma mar 05, 2007 4:18 pm

Thomas schreef:Van Gaal gooide egoïst Cziommer uit z'n elftal. Nu ligt dat bij Ajax wat moeilijker met een ster als Sneijder, maar wellicht kan het na dit seizoen nog.
Volgens Van Gaal is Sneijder de beste voetballer van Nederland. Ik verwacht niet dat LVG hem niet zou opstellen.
AZ is geen Ajax. Bij Ajax speelt veel meer en kan je niet iedere speler op de bank zetten. Stel je voor wat de reacties hier waren geweest als Sneijder op de bank was gezet.
Ja, stel je voor. HTC zou maar heel AT over zich heen krijgen. ;)

Slap excuus zeg. HTC moet opstellen wie hij wil opstellen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mar 05, 2007 4:21 pm

Het is geen excuus. Ik weet namelijk helemaal niet of Ten Cate er ooit over na heeft gedacht om Sneijder op de bank te zetten of niet. Ik wilde met dat voorbeeld alleen aangeven dat Ajax een veel ingewikkeldere club is waar veel meer speelt dan bij AZ.

Dat het allemaal iets genuanceerder ligt dan dat Ten Cate maar kan doen en laten wat hij wil, lijkt me duidelijk. Ajax is wat dat betreft geen gezonde club.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma mar 05, 2007 4:23 pm

Jij stelt dat HTC bepaalde spelers niet op de bank kan zetten. Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mar 05, 2007 4:26 pm

Hij kreeg wel iets meer over zich heen dan de hoon van AT toen hij Babel twee wedstrijden de kans in de spits wilde geven hoor.

Daarnaast is de selectie van Ajax stukken anders dan die van AZ. AZ beschikt over een groot aantal, min of meer gelijkwaardige, spelers.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma mar 05, 2007 4:28 pm

Daar moet je tegen kunnen, anders ben je ongeschikt voor deze functie.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mar 05, 2007 4:31 pm

Daar liggen dan ook m'n voornamelijkste twijfels m.b.t. Ten Cate. Er zijn hem genoeg trainers voor gegaan, die ook niet tegen de (publieke) druk bij Ajax konden.

wimpey

Bericht door wimpey » ma mar 05, 2007 7:39 pm

Jöhnk schreef:Jij stelt dat HTC bepaalde spelers niet op de bank kan zetten. Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.
Precies. Als ie KJH en Perez op de bank kan zetten, kan ie dat met Sneyder ook doen. Dat is de macht die iedere trainer heeft. In het onder druk zetten van een trainer om bepaalde spelers op te stellen, geloof ik niet. En als een trainer daaraan toegeeft, is ie niet op zijn taak berekend.

Ben volledig met joey eens dat LVG een fiasco als TD was. 2 keer eigenlijk, want hij liet Ajax in 1997 berooid en sportief redelijk failliet achter. Effe terug naar HtC, via een u-turn komen we dan toch weer bij LVG uit:

HtC haalt een veel te laag rendement uit deze voor Nederlandse begrippen prima selectie. KJH, Stam, Perez en Sneyder, kom op zeg, daarmee moet je het in de HCE ook PSV lastig kunnen maken. En daarmee moet je het tegen goedwillende maar van talent gespeende Deens rauwdouwers toch ook kunnen bolwerken! En met regelmaat een fatsoenlijke pot voetbal op de mat leggen lijkt me met dit materiaal ook geen onoverkomelijke hindernis.

Niettemin beleven we ook onder HtC weer een rampseizoen. Na 3/4 competitie zijn we even ver als vorig seizoen. We moeten maar hopen dat uiteindelijk hetzelfde resultaat als vorig seizoen uit de bus rolt, want met 2 seizoenen zonder CL wordt de era HtC een wel heel dure en slechte grap.

Ik kan er met de beste wil van de wereld niet veel van maken. Chronologisch: geen CL, een prima serie in de HCE (zoals we die onder Olsen, Adriaanse en Blind ook hebben gehad), gevolgd door het verval. Correct me if I'm wrong, maar volgens mij hebben we uit de laatste 16 potjes in de HCE maar 26 punten gepeurd en in Europa behoort Ajax dit seizoen tot de wel zeer grijze middenmoot. De mensen die dachten dat het na Blind allemaal wel even een stuk beter zouden worden, komen bedrogen uit. Qua resultaten, voetbal, tactisch vernuft, rendement en presentaties ontlopen rookie Blind en de toch ervaren HtC elkaar amper. Waarbij ik voor een rookie, die het met een beduidend mindere selectie moest doen, eerlijk gezegd wat meer begrip heb dan voor HtC.

Dus progressie? Nope. Ook dit seizoen gaat de gifbeker weer tot op de bodem leeg, want persoonlijk bespeur ik bij het Ajax van HtC ook geen tekenen die erop wijzen dat de man de zaak in de (nabije) toekomst wél op de rails weet te krijgen. Tactisch valt ie me echt zeer zwaar tegen en als mens maakt ie m'n verwachtingen helaas volledig waar. Hij praat een hoop, heeft pretenties te over, maar qua talent is ie geen schim van Louis Van Gaal of iemand als Ronald Koeman. AZ en PSV spelen ook wel eens minder, maar ze hebben een bepaald basisniveau en een raamwerk waarop ze kunnen terugvallen. Dát heeft HtC na 3/4 seizoen nog altijd niet weten te bewerkstelligen, hetgeen gewoon te weinig is met het oog op het materiaal waarmee ie werkt. Simpel zat.

Ergo: Danny-boy, Adriaanse en Olsen werden geslachtofferd o.b.v. slecht spel, magere resultaten en simpelweg als 'te licht' bevonden. Het zou me dus zeer verwonderen wanneer dat met HtC na dit seizoen niet het geval blijkt te zijn, want hetgeen op genoemd drietal van toepassing was, is zeker ook van toepassing op HtC. Wanneer je als club terug wilt naar de top, heb je een toptrainer nodig. En dat is HtC niet.

De oplossing voor een groot deel van de problemen waarop Ajax jaar in, jaar uit stuit, bevindt zich in Alkmaar. Je kunt vinden wat je wilt van die rare snuiter, maar hij weet wat er bij en van Ajax wordt verlangd én - da's het belangrijkste - hij weet het ook om te zetten. Hij wordt dit jaar 56, Ajax is zijn club, hij heeft er nog wat recht te zetten en is dé man om de club weer in het gareel te krijgen. Dirk Scheringa zal hem nooit laten gaan, dus moet Ajax m.i. (financieel en qua ambitie) maar zo ver gaan dat ie zijn contract in Alkmaar inlevert. Een 'onwerkbare situatie' is wel te creeren.

Geef hem deze selectie en een vervanger voor Grygera en hij zet in no-time een elftal op de been dat lekker voetbal zoals AZ speelt, in de HCE eindelijk PSV weer eens partij biedt en dat europees van zich doet spreken. Ik tikte vanochtend (het was echt enorm f*ckin vroeg!) gekscherend op dat er wel een bataljon aan trainers is om uit te kiezen, maar da's natuurlijk niet het geval.

Als Ajax dit decennium nog wat wil, moet het de beste halen. Koste wat kost.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma mar 05, 2007 7:44 pm

Valt eigenlijk weinig tegenin te brengen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mar 05, 2007 7:45 pm

wimpey schreef:
Jöhnk schreef:Jij stelt dat HTC bepaalde spelers niet op de bank kan zetten. Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.
Precies. Als ie KJH en Perez op de bank kan zetten, kan ie dat met Sneyder ook doen. Dat is de macht die iedere trainer heeft. In het onder druk zetten van een trainer om bepaalde spelers op te stellen, geloof ik niet. En als een trainer daaraan toegeeft, is ie niet op zijn taak berekend.
Natuurlijk kán het wel. Maar jij weet als de beste dat Ajax veel meer onder een vergrootglas ligt dan AZ. Zie de hele situatie rond Huntelaar. Die werd twee wedstrijden op de bank gezet en er verschenen meteen berichten dat Ten Cate een hekel zou hebben aan Huntelaar.

Verder begrijp ik prima dat je je hard maakt voor Van Gaal als trainer van Ajax. Van Gaal is de beste Nederlandse trainer die er is als je je team aanvallend en aantrekkelijk voetbal wilt laten spelen. Ik betwijfel of het ontslaan van Ten Cate op dit moment de oplossing is, maar als Van Gaal naar Amsterdam te lokken is dan moet Ajax dat zonder twijfel doen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma mar 05, 2007 8:19 pm

wimpey schreef: Ergo: Danny-boy, Adriaanse en Olsen werden geslachtofferd o.b.v. slecht spel, magere resultaten en simpelweg als 'te licht' bevonden. Het zou me dus zeer verwonderen wanneer dat met HtC na dit seizoen niet het geval blijkt te zijn, want hetgeen op genoemd drietal van toepassing was, is zeker ook van toepassing op HtC. Wanneer je als club terug wilt naar de top, heb je een toptrainer nodig. En dat is HtC niet.
Denk je dat een toptrainer wel resultaat uit deze selectie weet te behalen? Koeman presteert naar behoren bij een PSV, maar was bij ons ook geen doorslaand succes. Ik ken zelfs geen enkele coach die wel succesvol was bij ons (in de afgelopen 10 jaren) en Louis van Gaal is na zijn succesvolle carrière bij ons alleen maar minder gaan presteren. Opmerkelijk is het wel.
Ik beoog hiermee te zeggen dat ik niet denk dat het falen bij de trainers ligt. Deze selectie is beter dan die van vorig seizoen, waardoor de prestaties ook ietsje beter zijn. Neemt niet weg dat deze selectie nog lang niet zo goed is als een PSV, waardoor je nog steeds geen uitzicht houdt op een titel. Wij hebben geen spelers als Gomes, Cocu of Alex. Stuk voor stuk topspelers die bij een club als Milan of Barcelona ook sterkhouder zouden zijn. Bij ons is er altijd maar die potentie, waar we altijd uitblinken in knulligheden en foutjes. Foutjes die er op de één of andere manier in sluipen en die niet beperkt blijven tot een enkele keer. Tegen Heerenveen ging Stam in de fout, waardoor je die wedstrijd verliest. In andere wedstrijden waren dat Gabri, Heitinga, Urby en Stekelenburg bijvoorbeeld. Stuk voor stuk spelers waar menigeen veel potentie in ziet, maar echt zekerheidjes zijn het niet. Ligt dat aan HtC? Mwah, ik denk van niet. Ik denk dat we onze groep al zo'n 10 jaar overschatten en als ik dan kijk naar de nieuwe aanwas, dan is dat (traditioneel) ook treurig. PSV vangt de verliezen op met toppers, waarbij Ajax weer wat tobbers voor terughaalt. Zoals Jöhnk schort het bij Ajax altijd wel ergens. Er is geen aspect wat wij nou echt zo goed kunnen. Onze jeugdopleiding is de beste van Nederland, maar levert eenheidsworsten af. Het aankoopbeleid is al jaren ruk, zoals gezegd. We hebben sinds kort een TD die de lange termijn bewaakt, waar we in het verleden ook alleen maar wat passanten hebben gehad. Over het aantal trainers kunnen we het maar beter niet hebben. Ik snap dan ook niet dat jij nu alweer een nieuwe trainer wil. Het is des Ajax om de schuld te gaan zoeken bij trainer nummer zoveel, maar ik denk dat we nu maar eens ALLE aspecten na moeten gaan lopen. Ik geloof er niet meer in dat het aan de trainer ligt, hoor. Ons probleem zit veel dieper en los je ook niet op met het aanstellen van een Mourinho of een Rijkaard.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mar 05, 2007 8:31 pm

Dat het werkklimaat bij Ajax ongezond is lijkt me duidelijk. Juist daarom zou een echte opbouwtrainer die zich echt van niemand iets aantrekt een goede keuze zijn. De keuze voor Van Geel blijf ik nog steeds een goede vinden, omdat juist hij bezig lijkt te zijn met de professionalisering van de hele club en niet bang is om (zoals Steef het ooit zei) over lijken te gaan. Dat hij tijdens de weg omhoog af en toe toch moet 'brownnosen' bij de Cruijff-clan is jammer, maar opzich niet ondenkbaar.

Verder ben ik het met je eens dat we een minder team dan PSV hebben. Teveel individualisten en te weinig echte toppers. Alleen Stam zou op dit moment passen in de echte top en in mijn ogen hebben alleen Babel en Huntelaar (en misschien Sneijder) de potentie om uit te groeien tot een goede basisspeler bij de Europese top.

Ajax moet weer spelers gaan halen die naast kwaliteit ook over voetbalintelligentie beschikken. Verder is het natuurlijk een grap dat Ajax nog steeds niet met een echt goed controlerende speler speelt. Vrijwel ieder topteam in Europa speelt immers met met een controleur of controlerende speler.

wimpey

Bericht door wimpey » di mar 06, 2007 5:59 pm

Peter schreef: Denk je dat een toptrainer wel resultaat uit deze selectie weet te behalen?
Ja. Want een toptrainer maakt niet de fouten die HtC maakt.
Deze selectie is beter dan die van vorig seizoen, waardoor de prestaties ook ietsje beter zijn.
Over dat laatste kun je twisten. Over dat eerste niet, er wordt een veel te laag rendement uit deze naar HCE-begrippen prima selectie gehaald.

[/quote] Ik snap dan ook niet dat jij nu alweer een nieuwe trainer wil. [/quote]

Ajax moet top zijn, daarbij hoort een toptrainer. Dat is HtC niet, getuige zijn gefröbel tegen FCK, PSV, Bremen, Excelsior etc. Qua tactisch niveau schiet HtC duidelijk tekort.
Ik geloof er niet meer in dat het aan de trainer ligt, hoor.
Niet exclusief natuurlijk. Maar kijk eens naar AZ. Halve ploeg weg, men haalt een lading jong talent, maar op spel en prestaties heeft het geen invloed. Hand van de (top)trainer. Hij maakt spelers beter, is tactisch een kei, een motivator en een winnaar. Daarbij steekt HtC maar heel bleekjes af.

goodfella

Bericht door goodfella » di mar 06, 2007 6:22 pm

wimpey schreef:
Niet exclusief natuurlijk. Maar kijk eens naar AZ. Halve ploeg weg, men haalt een lading jong talent, maar op spel en prestaties heeft het geen invloed. Hand van de (top)trainer. Hij maakt spelers beter, is tactisch een kei, een motivator en een winnaar. Daarbij steekt HtC maar heel bleekjes af.
Ten eerste heeft az aardig wat centen te besteden. Ten tweede heeft az alle Nederlandse spelers met enige potentie gecontracteerd. Mag er dan ook wat tussen zitten?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 06, 2007 6:25 pm

Daarnaast is bij AZ helemaal niet de halve ploeg weg. In de basis is er maar een klein beetje veranderd. Louis was natuurlijk ook én al een jaartje bezig en voor de gein had hij ook nog een stevig fundament waar hij mee verder kon.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey

Bericht door wimpey » di mar 06, 2007 6:26 pm

goodfella schreef: Ten eerste heeft az aardig wat centen te besteden. Ten tweede heeft az alle Nederlandse spelers met enige potentie gecontracteerd. Mag er dan ook wat tussen zitten?
Natuurlijk, maar LVG maakt van al dat jonge grut een lekker elftal dat goed presteert en vaak zeer aantrekkelijk speelt. Ajax heeft m.i. beter materiaal en wij maken weer een flutseizoen door. LVG weet er m.i. meer uit te halen dan onder HtC het geval is.

wimpey

Bericht door wimpey » di mar 06, 2007 6:28 pm

Bertje schreef: In de basis is er maar een klein beetje veranderd.
Ja ja. Mathijssen, Landzaat, Perez, Van Galen, Timmer. Dat is wel een heel groot klein beetje, vind je ook niet?!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di mar 06, 2007 6:30 pm

wimpey schreef: Niet exclusief natuurlijk. Maar kijk eens naar AZ. Halve ploeg weg, men haalt een lading jong talent, maar op spel en prestaties heeft het geen invloed. Hand van de (top)trainer. Hij maakt spelers beter, is tactisch een kei, een motivator en een winnaar. Daarbij steekt HtC maar heel bleekjes af.
Dus Ajax heeft het eigenlijk niet zo slecht gedaan die 2 wedstrijden tegen AZ, die geweldige ploeg van die geweldige coach?

Want de eerste wedstrijd werden ze de eerste helft volledig weg gespeeld en de 2de wedstrijd hebben ze geen kans gehad.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 06, 2007 6:34 pm

Ik vind het wel meevallen. Zeker als je je bedenkt dat één van die spelers een keeper is en dat hij Jaliens en Koevermans al in huis had.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

goodfella

Bericht door goodfella » di mar 06, 2007 6:53 pm

Hoeveel prijzen heeft dat fantastische az al gewonnen de afgelopen jaren?

Wat voor geweldige dingen heeft Louis van Gaal gedaan als TD bij Ajax? Behalve het wegsturen van Zlatan, want die lastige Zweed was niet nodig bij het winnen van prijzen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 06, 2007 9:45 pm

goodfella schreef:Hoeveel prijzen heeft dat fantastische az al gewonnen de afgelopen jaren?
Inderdaad. AZ doet het niet beter dan Ajax. Eigenlijk hadden we twee keer van ze moeten winnen. LVG wordt continu opgehemeld, maar in Alkmaar tegen Ajax bedacht hij NIETS toen Ajax met tien man kwam te staan. Ja, Vormer inbrengen, die niet wist wat hij moest doen.

Wat voor geweldige dingen heeft Louis van Gaal gedaan als TD bij Ajax? Behalve het wegsturen van Zlatan, want die lastige Zweed was niet nodig bij het winnen van prijzen.
Aan LVG de TD missen we niets. Ik vind hem wel een goede trainer, al mag hij wel weer eens iets winnen. Dat is lang geleden.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di mar 06, 2007 10:12 pm

Bertje schreef:Ik vind het wel meevallen. Zeker als je je bedenkt dat één van die spelers een keeper is en dat hij Jaliens en Koevermans al in huis had.
Dat is slap gelul Bertje, 5 basisspelers is praktisch een half elftal dan moet je niet gaan zeggen dat het wel meevalt.

Joey, AZ doet het wel iets beter als AJAX, ze staan boven ons in de competitie en ze doen europees nog mee en dat met een mindere selectie. Zondag ook weer genoten van hoe ze gespeeld hebben bij Utrecht. Het is over het algemeen een verademing om naar hun te kijken in vergelijking met die slappe hap van AJAX.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 06, 2007 10:13 pm

Mwah, ze hebben tot dit weekend steeds onder Ajax gestaan. En Fenerbahce is geen Werder, dat moge duidelijk zijn. Fenerbahce stelde weinig voor.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie