groningen-AJAX 28 januari 2007
LUCAS ZIE JE DIT?
DIT NOEMEN ZE PROGRESSIE!
:worshippy:
Wát een 2e helft. Op basis daarvan heeft Ajax dik verdiend gewonnen en had het met de kansen 3-5 moeten zijn!
En alle wissels van HtC pakten goed uit.
Nog maar 8 punten achter op PSV. We gaan ervoor!
Wát een 2e helft. Op basis daarvan heeft Ajax dik verdiend gewonnen en had het met de kansen 3-5 moeten zijn!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
nou hallo heej, Groningen heeft ook 3 of 4 keer kunnen scoren in de tweede helft... We zijn hier gewoon heel goed weggekomen, deze wedstrijd had echt 8-5 kunnen uitpakken hoor, met al die open kansen!
Laatst gewijzigd door WP_Legend op zo jan 28, 2007 4:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mij ook even niet. Ik kan werkelijk niet wachten op de beelden.joey schreef:Leo werd zeker helemaal gek? :eusa_dance:
Kan me geen REET schelen dat het niet verdiend is/zou zijn. :D
Raar dat Ajax het in de tweede helft blijkbaar wel kon. Vooral qua strijd dan. Dat juist Leo de winnende maakt verbaasde me niets. Daar hadden velen met mij het al eerder over. Er kwam ruimte te liggen door het uitvallen van Gryga en Van der Laak.
Jongens, ik weet dat het misschien niet heel goed was, maar wat is dit fijn zeg. Knap op zo terug te komen. Ten Cate maakte een fout door Maduro op te stellen, maar hij herstelde het toch prima, lijkt me zo. Volgens mij was het voor het eerst dat Ajax stukken sterker uit de kleedkamer kwam.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo jan 28, 2007 4:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooiste wedstrijd qua emotie, wat nu blijkt dat we eindelijk zijn ingelopen op die boeren... :cheer:
Het kan nog altijd, ik heb er iig vertrouwen in.
Het kan nog altijd, ik heb er iig vertrouwen in.
Laatst gewijzigd door Starring op zo jan 28, 2007 4:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een slechte wedstrijd, maar spannend, spannend.Dit had voor het zelfde geld 6 - 3, 5 - 5 of 3 - 4 kunnen worden.Er zat helemaal geen lijn in het spel.In de eerste helft één fatsoenlijke combinatie.AJAX ging 1 op 1 spelen, Groningen kreeg 3 OPEN kansen, en dan bedoel ik 3 OPEN kansen in de tweede helft.Steek redde in samenwerking met de achterhoede.
En dan en dan in de 94 minuut, schot van Perez die door Roorda tegen de paal wordt gewerkt en dan Leonardo in de rebound, schitterend.
Hoe mooi kan slecht voetbal dan toch zijn ...
En dan en dan in de 94 minuut, schot van Perez die door Roorda tegen de paal wordt gewerkt en dan Leonardo in de rebound, schitterend.
Hoe mooi kan slecht voetbal dan toch zijn ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo jan 28, 2007 4:36 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Hehe inderdaad. Van de helft waarin Maduro meedeed (sorry, kan het ff niet anders omschrijven) heb ik geen seconde gezien. Toen ik 5 minuten van de tweede helft had gezien wist ik dat Ajax hier met de 3 punten van het veld kon gaan stappen. Blijkbaar heeft er in de tweede helft een heel ander Ajax op het veld gestaan en heeft FC Groningen moeten betalen voor de geleverde strijd in de eerste 45 minuten.joey schreef:Jij zei het al. :xyxthumbs:Giacomo Puccini schreef:SCHITTEREND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :worshippy: :D
De overwinning had trouwens net zo goed naar de Groningers kunnen gaan hoor. Het had 8-8 kunnen zijn. FC Groningen verdiende zéker niet te verliezen. Wat de overwinning voor Ajax niet slechter doet smaken! Maar Ajax beschikt over veel meer individuele kwaliteit dan FC Groningen, en rook dat er wat te halen viel. Dan zijn we op ons best.
Mooie zondag hoor, we staan weer op 8 punten! ;)
Ajax!
Inderdaad, nu met Edje erbij jacht maken op die boeren uit Eihoven!Nihad schreef:LUCAS ZIE JE DIT?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ja dat is toch een braziliaan dus een momenten voetballer en die hadden we nog niet... plus dat met Edje en Stam er op elke plek iets te halen valt :xyxthumbs:joey schreef:Krijgt HtC gelijk? Is Leo een aanwinst?
Laatst gewijzigd door Toppie op zo jan 28, 2007 4:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Giacomo Puccini
Tot nu toe absoluut. Leonardo kan als geen ander een defensie splijten en blijkt nu ook nog een neus voor de goal (rendement) te hebben, daar waar hij voor Nac toch maar heel weinig wist te scoren.Thomas schreef:Zeker weten. :yes:joey schreef:Krijgt HtC gelijk? Is Leo een aanwinst?
Tot op heden moet ik terug komen van mijn sceptische houding t.o.v. Leonardo.
Ajax!
Ten Cate was realistisch. De eerste helft was Ajax slecht en werd het op alle fronten afgetroefd door een scherp Groningen. Na de rust gingen ze 1 op 1 spelen en wisten ze dat Groningen kansen zou krijgen, wat ook gebeurd is. Hij was er trots op dat Ajax in de tweede helft uit een ander vaatje kon tappen en zelfs met tien man Groningen vast kon zetten. Hij was dolgelukkig met de uitslag en nam gelukkig het woord 'progressie' niet in de mond. (Dat zou erg overdreven zijn na zo'n 1e helft en een miraculeuze ontsnapping).
Ik vond Babel sterk vandaag, KJH moet echt gaan vrezen voor zijn plek.
Ik vond Babel sterk vandaag, KJH moet echt gaan vrezen voor zijn plek.
Hij is echt supersnel. Daar had Groningen veel moeite mee. Het koste Groningen een extra man waardoor Perez kon aansluiten en de druk op de ketel kon houden.joey schreef:Krijgt HtC gelijk? Is Leo een aanwinst?
Groningen kreeg in de 2e helft paar 100% kansen, maar das niet onlogisch als je 1 op 1 speelt. Maar Ajax zette Groningen goed vast, speelde snel voetbal.
Er ging veel fout, maar de strijdlust die Ajax in de 2e helft heeft laten zien geeft mij een trots gevoel.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”