AJAX - FC Utrecht (21 januari 2007)
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
het lag inderdaad aan jou Weekend Cees. Dat wordt wat extra rondes Amsterdamse Bos voor jou. :drecul2:Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Lag het trouwens aan mij, of was Leonardo al snel uitgeput? Zag hem meerdere malen gebukt staan, handjes op de knietjes, alsof hij net de marathon had gelopen. Na echt maar een actie of 3!
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Mwah of voor jou, Doc...want hij leek een aantal keer inderdaad geen adem te hebben...en uitgeput te zijn...?Dr. Living Stoned schreef:het lag inderdaad aan jou Weekend Cees. Dat wordt wat extra rondes Amsterdamse Bos voor jou. :drecul2:Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Lag het trouwens aan mij, of was Leonardo al snel uitgeput? Zag hem meerdere malen gebukt staan, handjes op de knietjes, alsof hij net de marathon had gelopen. Na echt maar een actie of 3!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Giacomo Puccini
Dat ligt niet aan jou want die slechte conditie van hem viel me bij Nac ook al op. Niet gek voor een speler die nou niet bepaald bekend staat als een trainingsbeest.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Lag het trouwens aan mij, of was Leonardo al snel uitgeput? Zag hem meerdere malen gebukt staan, handjes op de knietjes, alsof hij net de marathon had gelopen. Na echt maar een actie of 3!
Ajax!
Kijk, je kunt het toch! :xyxthumbs:Lucas schreef:Ik ben verheugd over een aantal zaken MHF! Ten eerste het feit dat ten Cate speelde met een 343 opstelling, waarin Sneijder een zeer aanvallende rol had! Hulde!! :cheer:
Ten tweede het feit dat er werd gewonnen! Ten derde het debuut van Leonardo, een speler waarvan ik al jaren hoopte dat wij hem ooit nog eens in de Arena zouden kunnen begroeten.
Alle paniekverhalen ten spijt speelde HtC NIET 4-4-2, stonden Vermaelen, KJH, Urby en Sneijder gewoon in de basis en lag Ajax NIET met acht man voor het doel. Je zag de intentie om vooruit te verdedigen en de vleugels te benutten. Dat niet alles lukte, oké, dat kan gebeuren. Het zelfvertrouwen straalt nog niet af van deze ploeg, dat zal moeten groeien.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Kind van de rekening: Perez.joey schreef:Kijk, je kunt het toch! :xyxthumbs:Lucas schreef:Ik ben verheugd over een aantal zaken MHF! Ten eerste het feit dat ten Cate speelde met een 343 opstelling, waarin Sneijder een zeer aanvallende rol had! Hulde!! :cheer:
Ten tweede het feit dat er werd gewonnen! Ten derde het debuut van Leonardo, een speler waarvan ik al jaren hoopte dat wij hem ooit nog eens in de Arena zouden kunnen begroeten.
Alle paniekverhalen ten spijt speelde HtC NIET 4-4-2, stonden Vermaelen, KJH, Urby en Sneijder gewoon in de basis en lag Ajax NIET met acht man voor het doel. Je zag de intentie om vooruit te verdedigen en de vleugels te benutten. Dat niet alles lukte, oké, dat kan gebeuren. Het zelfvertrouwen straalt nog niet af van deze ploeg, dat zal moeten groeien.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Klopt. Perez heeft geen startsnelheid, dus zet HtC hem niet op de vleugel. Voor het middenveld heeft hij Sneijder al. Jammer voor Kenneth, maar ik begrijp het wel.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Kind van de rekening: Perez.
Ik vind het wel jammer. Ik zie Perez graag spelen.
Sneijder blijft hier ook niet voor eeuwig...joey schreef:Klopt. Perez heeft geen startsnelheid, dus zet HtC hem niet op de vleugel. Voor het middenveld heeft hij Sneijder al. Jammer voor Kenneth, maar ik begrijp het wel.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Kind van de rekening: Perez.
Ik vind het wel jammer. Ik zie Perez graag spelen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Op de plek van Sneijder?Jöhnk schreef:Ik begrijp er niets van. Perez is de eerste speler zijn die ik zou opstellen.
Wat verwacht een trainer van een buitenspeler? Bij HtC is dat duidelijk: snelheid, actie, loopvermogen. Dat zijn niet de specialiteiten van Perez. Maar ik zie Kenneth in topwedstrijden wel meedoen, als hangende vleugelspeler, omdat dan zuivere passing belangrijk is.
Perez komt heus in de topwedstrijden wel weer aan de bak. Dat zijn juist de wedstrijden waarin je een aanvaller die de middenvelders meer mogelijkheden tot combineren geeft wel kunt gebruiken. Perez heeft gewoon ongelooflijk pech met Huntelaar, want doordat Huntelaar zo traag als wat is kun je eigenlijk moeilijk nog een extra trage aanvaller opstellen. De Mul en Babel zijn immers nog jong en kunnen niet elke wedstrijd in hun ééntje de benodigde snelheid voorin aan het elftal geven.
Ik denk dat Perez meer gaat spelen als Huntelaar vertrekt, ondanks dat Ten Cate uiteindelijk toch vooral fan is van snelle aanvallers.
Ik denk dat Perez meer gaat spelen als Huntelaar vertrekt, ondanks dat Ten Cate uiteindelijk toch vooral fan is van snelle aanvallers.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!