Excelsior - Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di dec 19, 2006 2:23 pm

Ik vergelijk Huntelaar niet met Rosenberg.

Gelukkig dat jij wel ziet Bert dat Ajax vorig seizoen in het begin A) goed voetbalde en B ) behoorlijk wat kansen schiep.
I think I lost my fucking headache

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 19, 2006 2:35 pm

Zou vreemd zijn als ik dat nu zou ontkennen, want dat deed ik vorig jaar ook niet.

Al vond ik het voetbal niet zo heel goed. De meeste kansen kwamen voort uit een steekpass van Sneijder, die vrijwel nooit aan Rosenberg was besteed. Wel was het positiespel heel behoorlijk en wist de ploeg in ieder geval de bal goed in bezit te houden. Blind wist echter niets met de aanvallende kracht van Trabelsi en Emanuelson te doen, wat een hoop had gescheeld.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di dec 19, 2006 2:38 pm

Ah, ik begrijp nu wat je bedoelt.

Ik vergelijk de voetballers Huntelaar en Rosenberg niet. Zijn heel andere spelers. Wel verbaas ik me erover dat het bij Huntelaar goed is als ie op het moment dat ie wat minder goals maakt een pluim krijgt dat ie iig bij goals betrokken is. Dat geldt voor Rosenberg heel anders; die eindigde vorig jaar op de lijst met goals/assists ergens op de 5e plaats maar wordt toch door bijna heel AT met de grond gelijk gemaakt. Jaloers op het frisse koppie wellicht?
I think I lost my fucking headache

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 19, 2006 2:43 pm

Huntelaar was beslissender en dus moest de aanval op hem afgestemd worden. Daarvoor was Rosenberg, naar mijn mening, niet de beste speler.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di dec 19, 2006 6:03 pm

Lucas schreef:Het schijnt dat Jenner spotgoedkoop was. Hij had nog een contract van 1 jaar. Zelfs Utrecht kon hem betalen. Hij zal niet veel duurder geweest zijn dan Leonardo.
PSV had in de zomer ook geen geld meer en kan zich nu in de winterstop weer wat veroorloven. Ajax zal ook wel wat geld hebben verworven in de UEFA Cup.
Ajax had zelden een comfortabele voorsprong en moest dus wel tot het eind blijven knokken. Ajax deed dat overigens met veel succes, geen club scoorde zo vaak in het laatste kwartier als de onze.
Maar ze werden bijvoorbeeld ook met 1-4 opzij gezet door Utrecht in de Arena. Ik vond Ajax vorig seizoen regelmatig een labiele indruk maken hoor. Helemaal in de eerste seizoenshelft.
Ben ik het niet mee eens. Toen Sneijder als halfspeler constant opdook op nummer 10 positie speelde hij en Ajax het beste voetbal van het seizoen, als ik het me goed herinner.
Dus Sneijder op 10! Maar waarmee ben je het niet eens? Wellicht hield Babel op die momenten wel de buijtenkant
Sneijder speelde niet op 10, maar als linkshalf (Gabri als rechtshalf). Hij dook constant op in het gat achter Huntelaar. Ik ben het er dus niet mee eens dat je niet met Babel en Sneijder kan spelen, die veel centraal speelt.
Toch boeiend dat dat bij Huntelaar niet geeft en bij de alom gehate Rosenberg wel. Die zin kan je namelijk letterlijk voor Rosenberg neerzetten. Bij deze dus:
Er wordt meer van hem geëst en hij is bij aardig wat doelpunten betrokken geweest. Ook wanneer hij zelf niet scoorde dus.
Rosenberg speelde op een positie die cruciaal is in het spelen van 4-3-3. Een speler als Rosenberg past veel minder op linksbuiten dan een speler als Huntelaar in het centrum.
Maar goed, Huntelaar. Als je zo wil spelen dat je een meespelende 9 hebt, is Huntelaar niet de beste optie.
Nee, maar een club als Ajax is niet in een positie om een geweldenaar als Huntelaar op de bank te zetten of iets dergelijks. Huntelaar is een speciale speler.
Je zei ook dat Heitinga ook als rechtshalf kan spelen. Daar zie ik hem het liefst niet. Dan komt z'n slechte wendbaarheid al snel aan het licht. In de punt naar achteren in een 3-4-3 systeem lijkt hij een openbaring.
Jammer alleen dat die positie er niet is als Ajax gaat spelen zoals zou moeten. Je zou er wel voor kunnen kiezen Heitinga op 4 voor zijn verdediging neer te zetten.
Volgens mij is 3-4-3 nog aanvallender en meer des Ajax dan 4-3-3. Dus uiteindelijk zou het top zijn als Ajax zelfs regelmatig 3-4-3 gaat spelen.
Lindenbergh, Roger, Rosales, Rosenberg en Maduro noem jij zeer goede spelers?
Dat zijn idd prima spelers. Niet minder dan Culina, Lamey, Reiziger en noem maar op.

Verdediging
Voor Rechtsback: Heitinga, Ogararu, Grygera (wie kent Timisela nog?)
Voor rechtsmidden: Heitinga, Stam, Grygera
Linksmidden: Heitinga, Grygera, Vermaelen
Linksback: Vermaelen, Emanuelson

Middenveld:
Rechtshalf: Gabri, Maduro, Heitinga, Ogararu
Midden: Sneijder, Emanuelson, Perez
Linksmidden: Sneijder, Lindenberg, Emanuelson

Voorhoede
Rechts: Mul, Rosales, Manucharian
Midden: Huntelaar, Babel, Rosenberg
Links: Perez, Mitea, Babel

Lijkt me dat daar een mooi elftal van te maken is, ook als er eens een of twee ontbreken.
Tsja, dan zijn we het daar niet over eens. Ik vind deze selectie niet slecht, maar ook zeker niet uitzonderlijk. Er zitten nog veel teveel zwakke plekken tussen.

Wat is het risico dan? Huntelaar is ook binnen twee jaar weg. Nu vang je iig een flinke transfersom voor hem.
Het risico dat je team niet dusdanig gaat spelen dat ze niet erg afhankelijk zijn van de goals van de spits. Blijft een team dat wel, dan heb je niet genoeg aan Kanu en zit je met de gebakken peren.

Jij wil dus een soort blok achter Sneijder om hem optimaal te laten functioneren. Zoals Blind met Galasek en Lindenbergh een tijdje speelde.
Sterker nog, Ajax speelde op die wijze op een zeer hoog niveau.
Zeer hoog is wat overdreven, maar het was zeker niet slecht. Sneijder werd optimaal benut. Maar de creativiteit en verrassing op het middenveld ontbrak.
Eerlijk gezegd ben ik zelf een grote fan van twee pendelende halfspelers en een meer aanvallende middenvelder. Daar zit veel meer verrassing in. Met twee spelers als Galasek of Heitinga ben je te statisch en is het spel te gericht op Sneijder. In mijn ogen is het altijd zo geweest dat iedere Ajax-middenvelder vrij compleet moet zijn. Het verschil tussen de pendelende halfspelers en de aanvallende middenvelder zit hem dan ook in een aantal kleine nuances.
Maar met de punt naar voren of naar achter is een wereld van verschil!
Je moet kijken naar de kwaliteiten van je spelers en op die manier je tactiek en opstelling kiezen. Maar als Ajax drie tamelijk complete middenvelders heeft zou het gewoon met de punt naar voren moeten spelen.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di dec 19, 2006 7:22 pm

Lucas wil gewoon horen dat het vorig seizoen fantastisch was dankzij Blind en dat het dit seizoen een drama is dankzij Ten Cate. :yes:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di dec 19, 2006 7:30 pm

Denk dat Lucas wil horen dat dit en vorig seizoen niet al te veel van elkaar verschillen ...

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di dec 19, 2006 7:34 pm

Voetske schreef:Denk dat Lucas wil horen dat dit en vorig seizoen niet al te veel van elkaar verschillen ...
Niet veel van elkaar verschillen?

't Is maar net hoe je het bekijkt. Er is in de hele historie van Ajax nog geen trainer geweest die zoveel competitienederlagen heeft geleden als Danny Blind. Maar dat is dus vanaf nu de maatstaaf als ik het goed begrijp?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di dec 19, 2006 7:53 pm

goodfella schreef:
Voetske schreef:Denk dat Lucas wil horen dat dit en vorig seizoen niet al te veel van elkaar verschillen ...
Niet veel van elkaar verschillen?

't Is maar net hoe je het bekijkt. Er is in de hele historie van Ajax nog geen trainer geweest die zoveel competitienederlagen heeft geleden als Danny Blind. Maar dat is dus vanaf nu de maatstaaf als ik het goed begrijp?
Seizoen van HtC is net aan de gang ... en we hebben onder Henkie ook al weer veel klote wedstrijden gezien, over de CL zullen we maar niks zeggen, en het zal wel.De discussie Koeman-Blind-HtC-volgende trainer is nu wel genoeg keer geweest ... lijkt me ..

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di dec 19, 2006 10:29 pm

Voetske schreef:
goodfella schreef:
Voetske schreef:Denk dat Lucas wil horen dat dit en vorig seizoen niet al te veel van elkaar verschillen ...
Niet veel van elkaar verschillen?

't Is maar net hoe je het bekijkt. Er is in de hele historie van Ajax nog geen trainer geweest die zoveel competitienederlagen heeft geleden als Danny Blind. Maar dat is dus vanaf nu de maatstaaf als ik het goed begrijp?
Seizoen van HtC is net aan de gang ... en we hebben onder Henkie ook al weer veel klote wedstrijden gezien, over de CL zullen we maar niks zeggen, en het zal wel.De discussie Koeman-Blind-HtC-volgende trainer is nu wel genoeg keer geweest ... lijkt me ..
Maar 10 competitienederlagen is jouw norm als ik het goed begrijp? Vaag dat je dan HtC bekritiseert als Ajax eens een slechte wedstrijd speelt.

Ook erg raar hoe kort van geheugen de meesten hier zijn. :X

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di dec 19, 2006 10:32 pm

goodfella schreef:Lucas wil gewoon horen dat het vorig seizoen fantastisch was dankzij Blind en dat het dit seizoen een drama is dankzij Ten Cate. :yes:
Ik schat Lucas iets hoger in dan dat. Denk dat hij wil zeggen dat het vorig seizoen kl**** was en dit seizoen ook. Dat moet hij wel vinden, want hij was het niet eens met het ontslag van Blind. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo dec 20, 2006 9:56 am

Lucas denkt dat het probleem van Ajax in de afgelopen 10 jaar over het algemeen niet de trainer was. Natuurlijk zijn er trainers geweest die bij Ajax passen en trainers die hier niets te zoeken hadden. Ondanks het feit dat beide wellicht het meest succes hadden, zijn Olsen en Koeman de grote voorbeelden van trainers die hier niets te zoeken hadden. Het Ajax van Olsen leunde compleet op individuele klasse en speelde toevalsvoetbal van de bovenste plank. Over Koeman hoeven we het niet te hebben, die man moeten ze een levenslang stadionverbod geven.

Punt is dat Ajax qua resultaat (inderdaad Goodfella, 10 nederlagen in de competitie) vorig jaar geen best jaar draaide. Hoewel het natuurlijk door de play offs, overwinteren in de CL en de beker qua resultaat uiteindelijk in de koude lijst met resultaten door de jaren heen niet heel slecht staat. Maar Blind speelde vorig jaar in het begin van de competitie regelmatig goed voetbal. Vergelijkbaar op sommige momenten met de goede wedstrijden onder ten Cate. En dat wel met een selectie die slechter (want veel onevenwichtiger) was dan de huidige. Het ging mis omdat Ajax vorig jaar in de eerste seizoenshelft geen speler had die de ballen erin schopte. De tweede seizoenhelft was overleven. Veel blessures bij belangrijke spelers, enkele spelers in de winterstop vertrokken. Gelukkig wist Ajax KJH uitstekend te gebruiken ( :twisted: ).
Uiteindelijk denk ik dat Blind een betere trainer voor Ajax zou zijn dan tC. Overigens Goodfella, tC staat nu halverwege de competitie op 4 nederlagen; voor het gemak even met twee vermenigvuldigen en je staat op 8. Dan is je winst 2; maar dan wel zonder de noodzaak Sarpong en Boukhari 10 wedstrijden op rij het middenveld te laten dragen.

Maar goed, wat Ajax moet doen is een trainer de kans en de tijd geven. Accepteren dat er jaren tussenzitten dat je met 'ons' voetbal niet de ene prijs bna de andere wint. Accepteren dat het Ajaxspel moeilijker is dan op de verdediging leunen en dat het dus punten kost als dat niet op zeer hoog niveau wordt uitgevoerd. Niet je trainer ontslaan omdat ie niet meedoet voor het kampioenschap, maar de trainer beoordelen op de wijze van spelen, de ontwikkeling van individuele selectiespelers en het resultaat afzetten tegen de kwaliteit van de selectie en haar vermogen 433 te spelen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » wo dec 20, 2006 10:00 am

Ik ga een heel eind met je mee, Lucas. Maar jij wou toch weer van Ten Cate af?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo dec 20, 2006 10:02 am

Ik vind ten Cate niet gelukkig in een aantal grote wedstrijden en twijfel aan zijn oprechtheid over het niet overstappen naar 'realistisch' voetbal. Maar ik wil hem nog wel de voordeel van mijn twijfel gunnen hoor. Maar het eenzijdige en onterechte afbranden van Blind en ophemelen van aardige potjes onder tC kan ik niet zomaar zonder commentaar laten passeren!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » wo dec 20, 2006 10:32 am

Ik weet niet of jij wel eens in het stadion komt, maar ik heb me vorig jaar in de eerste seizoenshelft zitten verbijten, tot het hoogtepunt bij Twente thuis zo'n beetje. In al die jaren dat ik al ga heb ik nog nooit gedacht niet meer te gaan. Dat was vorig jaar onder Blind voor het eerst het geval. Ik kon niet meer. En geloof me, dat heb ik niet snel. Blind heeft de mazzel gehad dat Van Geel Huntelaar haalde, anders hadden we die playoffs en die beker bij lange na niet gewonnen. De eerste fout van Blind was al door te stellen dat hij het met deze groep ging doen. Dat hij gered is door Huntelaar zijn sommigen hier al weer vergeten, daar hebben de kwaliteiten van Blind als trainer niets, maar dan ook helemaal niets mee te maken.

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo dec 20, 2006 10:34 am

Lucas schreef: Over Koeman hoeven we het niet te hebben, die man moeten ze een levenslang stadionverbod geven.
En de goede wedstrijden onder Koeman vergeet jij voor het gemak maar even, he! Je legt CA en DB langs een heel andere meetlat dan HtC en RK. En dat is lichtelijk :hypocrite:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo dec 20, 2006 10:52 am

goodfella schreef:
Voetske schreef:
goodfella schreef: Niet veel van elkaar verschillen?

't Is maar net hoe je het bekijkt. Er is in de hele historie van Ajax nog geen trainer geweest die zoveel competitienederlagen heeft geleden als Danny Blind. Maar dat is dus vanaf nu de maatstaaf als ik het goed begrijp?
Seizoen van HtC is net aan de gang ... en we hebben onder Henkie ook al weer veel klote wedstrijden gezien, over de CL zullen we maar niks zeggen, en het zal wel.De discussie Koeman-Blind-HtC-volgende trainer is nu wel genoeg keer geweest ... lijkt me ..
Maar 10 competitienederlagen is jouw norm als ik het goed begrijp? Vaag dat je dan HtC bekritiseert als Ajax eens een slechte wedstrijd speelt.

Ook erg raar hoe kort van geheugen de meesten hier zijn. :X
Mijn norm, volgens mij zeg ik toch heel duidelijk
Denk dat Lucas wil horen dat dit en vorig seizoen niet al te veel van elkaar verschillen ...
Dus ik DENK dat dat Lucas zijn NORM is, Goodfella, mijn norm voor AJAX is dacht ik hier wel bekend.

Verder wilde ik alleen aangeven dat HtC t.o.v. Blind nog wat wedstrijden te gaan heeft.M.a.w. HtC kan nog best op tien nederlagen komen, en dat we onder Henkie ook al weer een rits wedstrijden hebben gezien waarvan de mussen van het dak vallen.2 redelijk goede wedstrijden op +- 22 wedstrijden is heel mager.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo dec 20, 2006 10:53 am

Spijker schreef:Ik weet niet of jij wel eens in het stadion komt, maar ik heb me vorig jaar in de eerste seizoenshelft zitten verbijten, tot het hoogtepunt bij Twente thuis zo'n beetje. In al die jaren dat ik al ga heb ik nog nooit gedacht niet meer te gaan. Dat was vorig jaar onder Blind voor het eerst het geval. Ik kon niet meer. En geloof me, dat heb ik niet snel. Blind heeft de mazzel gehad dat Van Geel Huntelaar haalde, anders hadden we die playoffs en die beker bij lange na niet gewonnen. De eerste fout van Blind was al door te stellen dat hij het met deze groep ging doen. Dat hij gered is door Huntelaar zijn sommigen hier al weer vergeten, daar hebben de kwaliteiten van Blind als trainer niets, maar dan ook helemaal niets mee te maken.
Dat vind ik ook. KJH schoot vorig jaar bijna elke bal raak, dat heeft NOG erger voorkomen. Dit jaar kreeg hij te maken met een dip, hij stond een aantal wedstrijden droog. Dat heeft punten gekost. Hij zegt nu zelf dat hij na de zomer moe was. Kan Lucas HtC niet meer de schuld geven. ;)
Verder herken ik de moedeloosheid van Spijker. Mijn vriendin zei vorig jaar voor het eerst in X jaar: 'Ik weet niet of ik volgend seizoen nog naar Ajax wil.' Ze was het zo ontzettend zat. Eerlijk gezegd kon ik het wel begrijpen. Lucas heeft allerlei goede wedstrijden gezien, maar wij niet. Wij vonden het voetbal onder Danny Blind hemeltergend slecht.

En Wimpey heeft gelijk: onder Ronald Koeman (en onder Morten Olsen zeker) zijn ook goede wedstrijden gespeeld. Meer dan onder Danny Blind in elk geval.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo dec 20, 2006 10:55 am

Voetske schreef:2 redelijk goede wedstrijden op +- 22 wedstrijden is heel mager.
Dus is 2 redelijk goede wedstrijden op 22 wedstrijden jouw norm, goodfella? :hypocrite:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo dec 20, 2006 11:02 am

Zeker hoor Joey, met 7-0 winnen van Sparta met de gebroeders de Boer, van der Sar, Litmanen, M. Laudrup en Arveladze. Het zou schande zijn geweest als er geen goede/mooie wedstrijden werden gespeeld. Maar blijkbaar wil je niet lezen wat ik schrijf. Ik vind die trainers k*t omdat ze een speelstijl hanteerden die niet de mijne is en ook niet de 'onze' zou moeten zijn. Ajax speelde onder Olsen geen systeem, het won op de (in Nederland) superieure individuele kwaliteiten.
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo dec 20, 2006 11:02 am

Voetske schreef: HtC kan nog best op tien nederlagen komen, en dat we onder Henkie ook al weer een rits wedstrijden hebben gezien waarvan de mussen van het dak vallen.
Als Ajax speelt als tegen Twente, Espanyol, Excelsior en Sparta wordt het nog een hele toer om bij de bovenste 5 te eindigen.
2 redelijk goede wedstrijden op +- 22 wedstrijden is heel mager.
Heerenveen was goed, Feyenoord ook, Utreg aardig, maar veel verder kon ook ik helaas niet. Geen echt overtuigende score voor een als Messias binnengehaalde ziener en het brein achter de successen en het spel van Barca.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » wo dec 20, 2006 11:09 am

RKC, vitesse, willem 2, groningen, psv en az thuis. Dat is wat me zo even te binnen schiet.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » wo dec 20, 2006 9:08 pm

Lucas kan niet tellen!*

Roda, PSV, Sparta. Waar is die 4e competitienederlaag? Of loop je alvast vooruit op een eventuele verliespartij tegen Vitesse?

Voor het gemak even met twee vermenigvuldigen en het aantal competitienederlagen is slechts ongeveer de helft van vorig seizoen.

Op dezelfde manier extrapolerend stijgt het aantal overwinningen met 6. Thomas had al voorgerekend dat het aantal behaalde punten tegen het trio Feyenoord/AZ/PSV tot nu toe 400% hoger ligt dan vorig jaar in dezelfde fase van de competitie.

*) Natuurlijk kan Lucas wel tellen, hij is immers fraud- ehh boekhouder van beroep. Dat verklaart ook zijn grote liefde voor scorebordjournalistiek. Hij hoopte alleen dat niemand zijn subtiele staaltje creatief boekhouden zou doorzien.
Lucas schreef:tC staat nu halverwege de competitie op 4 nederlagen; voor het gemak even met twee vermenigvuldigen en je staat op 8.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

qio
Berichten: 58
Lid geworden op: za jan 15, 2005 9:34 pm

Bericht door qio » wo dec 20, 2006 9:26 pm

Spijker schreef:RKC, vitesse, willem 2, groningen, psv en az thuis. Dat is wat me zo even te binnen schiet.

Je bedoelt toch niet Jong RKC voor de beker :D

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » wo dec 20, 2006 9:29 pm

Lucas schreef: Maar ik wil hem nog wel de voordeel van mijn twijfel gunnen hoor.
:drecul2:
Kom op man! Je doet niet anders dan ophemelen hoe goed blind het doet en htc naar beneden halen. Blind heeft een half jaar de tijd gehad om zijn ploeg te inventariseren voor het eropvolgende seizoen. Blind heeft toch een historisch aantal overwinningen gehaald. Het jaar werd al snel het zoveelste opbouwjaar. Maar in plaats van opbouwen was Blind alleen maar aan het overleven. Vér voor de geruchten over zijn ontslag rond gingen. Er werd gespeeld met de gedachte dat die ene bal in de blessuretijd toch wel goed viel.. en dat gebeurde vaak ook. Niet dankzij Blind.. maar dank zij kjh.
Maar het eenzijdige en onterechte afbranden van Blind en ophemelen van aardige potjes onder tC kan ik niet zomaar zonder commentaar laten passeren!
Daarom doe jij dan maar precies het omgekeerde? Blind heeft van mij heel lang de tijd gekregen.. ook na het zoveelste puntverlies kregen types die schreeuwden om zijn ontslag van mij verbaal de volle laag. Pas toen hij zijn media-spelletje begon te spelen was ik hem zat. Maar ja.. je zal altijd lucasjes blijven houden die nu elk woord van de nieuwe trainer onder een vergrootglas leggen.. want onder Blind hebben ze zo genoten..

Gelukkig ga je voorlopig nog wel even zo door.. ik vermaak me prima om je posts.. alleen jammer dat je jezelf zo serieus lijkt te nemen

Plaats reactie