Precies. Overdreven reactie van de scheids. In beroep gaan heeft volgens mij geen zin trouwens. Het was namelijk wel een overtreding en dan laat de KNVB het gewoon over aan de beoordeling van de scheidsrechter.Peter schreef:Dergelijke tackles komen in iedere wedstrijd voor. Feyenoord had tegen ons nog maar met 3 man gespeeld als je hier rood voor gaat geven.
Ik vond het een gele kaart, net zoals ik die actie van Biseswaar geel vond.
Ik blijf me trouwens ook afvragen waarom Maas geen tweede geel kreeg voor de overtreding op de half doorgebroken Gabri in blessuretijd. En waarom Ajax geen penalty kreeg toen Perez onderuit gemaaid werd door Pieckenhagen.
Mee eens. Goede wissel en keuze om Perez voorin te laten spelen in plaats van Huntelaar Perez hield de bal over het algemeen keurig vast en Lindenbergh hielp Emanuelson goed.Peter schreef:Olaf valt helemaal niet dramatisch in, trouwens.
Kijk nog eens, Steef. Hij is er binnen en het is een overtreding. Of bedoelde je dat het een cadeautje van Boakye is?Steef schreef:Geen cadeutjes, joey?
Nou, dit is een heel groot kado.
Kopkans was volgens mij wel degelijk van Lindenbergh.Jöhnk schreef:Die kopkans was van Sneijder. En je vergeet dat Maduro helemaal geen geel heeft gezien.RosenbergSpits schreef:Olaf valt slecht in; Maduro geel, kopkans Lindenbergh. Welke wedstrijd zie jij?
dat eerste is mijn mening, dus dat vindt ik, dat laatste was idd olaf, sorry.
Verder een matig Ajax met vooral Emanuelson en Vermaelen die de draad behoorlijk kwijt waren na de rode kaart. Ogararu viel ook niet al te sterk in en speelde vrij paniekerig. Het laatste kwartier hersteld hij zich, net als de rest van de ploeg.
Heracles heeft twee of drie knappe reddingen van Stekelenburg gevraagd en dat was het dan wel. Het duurde 10 minuten en verder had Ajax weinig te duchten van Heracles. Ajax creëerde zelf ook erg weinig (vooral de eerste helft viel wat dat betreft erg tegen), maar was op z'n PSVs dodelijk effectief.