Feyenoord-Ajax
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Steef is waardeloos qua voorspellingen.joey schreef:Geen zorgen, Steef heeft er kijk op. :cheer: :D
Neemt niet weg dat ik er wel kijk op heb en ook wel een overwinninkje voorspel. ;)
Laatst gewijzigd door peter op za okt 21, 2006 6:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ze zijn vol goede moed... :eusa_liar: :D
Er is zelfs iemand die wil dat Co Adriaanse het roer overneemt bij Feyenoord. Dan moet je écht wanhopig zijn. :D
Er is zelfs iemand die wil dat Co Adriaanse het roer overneemt bij Feyenoord. Dan moet je écht wanhopig zijn. :D
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Met Vermaelen en Stam in het centrum moet je weinig last hebben van Charisteas. Verder weet je natuurlijk precies waar die Charisteas goed in is.
Het enige positieve van Feyenoord is hun werklust. Ze geven nooit en te nimmer op en knokken zich keer op keer terug in de wedstrijd. Als men daar niet in slaagt, dan kan de uitslag wel eens heel riant uitvallen, daar ben ik het wel met Steef in eens.
Het enige positieve van Feyenoord is hun werklust. Ze geven nooit en te nimmer op en knokken zich keer op keer terug in de wedstrijd. Als men daar niet in slaagt, dan kan de uitslag wel eens heel riant uitvallen, daar ben ik het wel met Steef in eens.
Dat betekent voor mij wel dat ik om 6 uur op moet, maar dat heb ik er nog net voor over. ;)joey schreef:Gelukkig om 12.30 en niet om 14.30, scheelt weer twee uurtjes. Om twaalf uur positie kiezen in de kroeg, hapje en drankje erbij, de spanning stijgt, kroeg bomvol, en dan de aftrap....
HUP AJAX!!!!!!!!! :headbang:
Eerst vanavond een feestje en er dan morgenochtend vol tegenaan. :blub:
En een medaille voor Heineken van het FeyenoordForum. Dit is toch wel het meest ontroerende moment van het jaar. Hij krijgt kippenvel van Feyenoord bij een 0-3 achterstand tegen Ajax :Djoey schreef:Ze zijn vol goede moed... :eusa_liar: :D
Heineken
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk
Vak: -
Reg.: 9 december 2001 Gepost op 21 oktober 2006 om 11:40:45.
--------------------------------------------------------------------------------
Wat er ook gebeurt, het publiek moet als winnaar uit de wedstrijd komen. Bij welke achterstand dan ook, blijf de jongens toeschreeuwen en zingen.
Net als de laatste play-off wedstrijd vorig seizoen. Weliswaar waren eer eenboel vertrokken, maar de overgrote meerderheid die er nog zat, bezorgde mij kippevel door zo hartstochtelijk te blijven aanmoedigen bij een 0-3 achterstand.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Naar welke kroeg ga jij Joey?joey schreef:Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik wou het net posten... Ik begin wat zenuwen te voelen...
JAAAA! :cheer:
Gelukkig om 12.30 en niet om 14.30, scheelt weer twee uurtjes. Om twaalf uur positie kiezen in de kroeg, hapje en drankje erbij, de spanning stijgt, kroeg bomvol, en dan de aftrap....
HUP AJAX!!!!!!!!! :headbang:
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Samen met de bekerwinst toch wel de aller mooiste momenten van het vorig seizoen. Zo'n drama was het. En dan op het moment dat het telde toch Feyenoord met 7-2 oprollen. :DRishi schreef:http://www.youtube.com/watch?v=6OPIbgL_ ... ed&search=