Utrecht-AJAX
- Ajaciedjuh
Caifu Sports loopt ook fantastisch, nog geen enkele hapering :worshippy:Peter schreef:Waarom kijk je gewoon niet? Dat Goal TV2 is zo zcherp als wat.Thomas schreef:Hebben ze daar langere radioverslagen?Arwin schreef:Op radio Utrecht kan Van Egmond geen goed meer doen. :D
Ik vind Ajax zeer goed spelen. Het steekt prima inmekaar, hoor.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
TVAnts. Nadeel is wel dat je vijf minuten achterloopt. Ik typ dan ook blind mijn toevoegingen over de wedstrijd. :DStarmaker schreef:Via welke prog kijk je GoalTV2?Peter schreef:Waarom kijk je gewoon niet? Dat Goal TV2 is zo zcherp als wat.Thomas schreef: Hebben ze daar langere radioverslagen?
- Giacomo Puccini
Ik moet me er nog even een keer in verdiepen wat ik dan moet installeren. Dat gaat tijdens zo'n wedstrijd waarschijnlijk te lang duren denk?Peter schreef:Waarom kijk je gewoon niet? Dat Goal TV2 is zo zcherp als wat.Thomas schreef:Hebben ze daar langere radioverslagen?Arwin schreef:Op radio Utrecht kan Van Egmond geen goed meer doen. :D
Het pakt gelukkig goed uit tot nu toe en de scheids heeft er zo te horen ook goed de controle over. Dat is ook zeker belangrijk in zo'n uitwedstrijd bij Utrecht, anders worden de spelers gewoon stuk voor stuk neer geschopt.Voetske schreef:Ik twijfel nog het meest over deze opstelling.We zullen zien ..
Succes ...
http://union.51boba.com/_download/ppm_en.exe
en daarna:
ppmate://ps.itv.mop.com/channels/DEFAULT/txt/1,0,0,75/PCAST_05.txt
klikken, 5 minuutjes werk
en daarna:
ppmate://ps.itv.mop.com/channels/DEFAULT/txt/1,0,0,75/PCAST_05.txt
klikken, 5 minuutjes werk
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
www.ajaxlive.nl, Arwin. Binnen een minuutje gepiept.