Olympique Marseille - Ajax 12-03-2009
Wie begon er met die theorie over beter dan? Ene Jabu!Jabu schreef:Volgens die redenatie is Ajax weer beter dan Bologna, Cagliari, Sampdoria, etc.Aristides schreef:Vertrouwen niet, maar "doet geloven wonderen?" Fiorentina lijkt mij ook beter dan Heerenveen, Groningen enz. enz. enz.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Vermeer
Wiel-Oleguer-Alderweireld-Vermaelen
Enoh-Lindgren-Aissati
Sulejmani-Suarez-Urby
Zo dus, Eganche?
Lijkt me een goede opstelling. Je had ook Urby op het middenveld kunnen zetten en Lindgren centraal achterin maar dan moet je weer met Leonardo spelen. Dit lijkt me toch beter bij nader inzien.
Wiel-Oleguer-Alderweireld-Vermaelen
Enoh-Lindgren-Aissati
Sulejmani-Suarez-Urby
Zo dus, Eganche?
Lijkt me een goede opstelling. Je had ook Urby op het middenveld kunnen zetten en Lindgren centraal achterin maar dan moet je weer met Leonardo spelen. Dit lijkt me toch beter bij nader inzien.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Ajaciedjuh
Dus geen Schilder. Achterin metEnganche schreef:Tipje van de sluier.Jöhnk schreef:Ja?
---------------- Vermeer
- VD Wiel - Oleguer - Toby - Vermaelen
Verder filosoferen: op het middenveld zijn Enoh, Aissati zeker en waarschijnlijk ook Lindgren.
Voorin Suarez en Urby zekerheidjes. De vraag is kiest Marco voor extra zekerheid: Anita op het middenveld (en dus Aissati achter de 2 spitsen) of toch met Sulejmani. Ik zet mijn geld op Sulejmani.
-
Het heeft te maken met hun gevoel. Tegen HSV, Fiorentina en Marseille is het logisch dat het een wedstrijd wordt waarin alle zeilen bij moeten worden gezet. Maar tegen Den Haag denk je toch iets meer offensief, dan zou je juist zelf de wedstrijd moeten domineren en dan wil je niet achter je mannetje aan lopen. Maar blijkbaar kan de ploeg nog niet goed dat spelletje spelen, met slap tegenstand-bieden als gevolg. En dat zorgt ervoor dat je punten gaat verspelen en dat je elkaar en jezelf gaat wantrouwen. Dat verklaart het verschil tussen de prestaties in Europa en in de Eredivisie.
Mijn opmerking ging er natuurlijk om dat als je Europees een tegenstander als Fiorentina kunt verslaan je niet hoeft te spreken over 'hopen op een wonder' wanneer je tegen een team als Olympique Marseille moet spelen. Daar kan je dan ook van winnen. Ieder team verliest weleens een paar wedstrijden. Al die teams één op één met elkaar vergelijken heeft geen zin.Aristides schreef:Wie begon er met die theorie over beter dan? Ene Jabu!Jabu schreef:Volgens die redenatie is Ajax weer beter dan Bologna, Cagliari, Sampdoria, etc.Aristides schreef:Vertrouwen niet, maar "doet geloven wonderen?" Fiorentina lijkt mij ook beter dan Heerenveen, Groningen enz. enz. enz.
Aissati en Vermaelen zal wel andersom zijn. Logische opstelling. Alderweireld vervangt Wielaert om allerlei verschuivingen te voorkomen. Precies wat de meesten hier volgens mij willen. Toch?Thijs schreef:Opstelling Ajax:
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Alderweireld, Vermaelen; Enoh, Lindgren, Emanuelson, Aissati; Sulejmani, Suarez.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Klopt inderdaad, Jabu. Zo'n Alderweireld (ken hem niet goed) zit al een tijd bij de selectie en is een centrumverdediger. Waar MvB vroeger ging schuiven met Vermaelen (centrum) om Schilder op te stellen kiest hij er nu voor om het elftal zoveel mogelijk in tact te houden. Prima wat mij betreft zeker als we ooit nog iets van automatismen er in willen krijgen.
- Ajaciedjuh
Nog een geluk dan dat Twente er uit ligt. Anders waren we vanavond aan de beurt geweest.Peter schreef:Ik weet dat joey ea hem volledig afbranden een jaar geleden toen Arnautovic moest bespelen. Die was hij namelijk he-le-maal kwijt.
Ik ken die jongen nauwelijks maar het is een goed plan om zo weinig mogelijk te schuiven met spelers in je elftal. Als hij voor deze positie de eerste in de rij is dan moet hij spelen.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
http://schaatsen.nos.nl/live/ajax/wimpey schreef:Geen idee. Er is op dit Ajax geen peil te trekken. Maar weer hopen op een positieve verrassing.LucaS schreef:Dan zal ik ook maar meedoen, 0-1
L´OM lijkt me minder dan Fiorentina, maar dat zegt niet zo veel.
Ik zoek die stream op de NOS-site, heeft iemand dat ding al gevonden?
http://www.rojadirecta.com/
Hier moet wat tussenzitten.
- Ajaciedjuh
Thijs schreef:http://schaatsen.nos.nl/live/ajax/wimpey schreef:Geen idee. Er is op dit Ajax geen peil te trekken. Maar weer hopen op een positieve verrassing.LucaS schreef:Dan zal ik ook maar meedoen, 0-1
L´OM lijkt me minder dan Fiorentina, maar dat zegt niet zo veel.
Ik zoek die stream op de NOS-site, heeft iemand dat ding al gevonden?
http://www.rojadirecta.com/
Hier moet wat tussenzitten.
De stream van NOS doet het (nog) niet of zitten er al 100.000 op?
..... Update: ik heb wel verbinding op NOS!