Vitesse-Ajax 08-02-2009
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Correct.joey schreef:Maar toch, volgens mij ligt het vooral aan het gebrek aan automatismen en de falende tactiek.
Én aan een spelersgroep die qua zelfvertrouwen zó broos en labiel is, dat een trainer er amper vat op kan krijgen.
Dat alles bij elkaar leidt tot wat we nu zien.
Oh, oh, oh... Wat gaat die club nú nog doen...?
K.
Still alive...
-
gabri speelt een zwakke pot, stapelt fout op fout en één schouderduw en het is een tijger. En dan nog dat wegwerpgebaar er achter aan, hoppa geel voor jou, onprofessionele clown!!!GangstaRiB schreef:Gabri speelt als een tijger, als ik het zo hoor.
Dezelfde Gabri die eerder zonder pardon er naast gezet werd door ons tactisch brein.
En na 3 bar slechte wedstrijden met navenant resultaat is het zelfvertrouwen natuurlijk helemaal naar de vaantjes. Dan blijft er wel verdomde weinig over.joey schreef:
Maar toch, volgens mij ligt het vooral aan het gebrek aan automatismen en de falende tactiek.
De titelkansen in 3 wedstrijden weggeven en nog slechts voor een uefacup-plaatsje spelen helpt natuurlijk ook niet.
Laatst gewijzigd door Zuidema op zo feb 08, 2009 1:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ik zou er zeer zeker niet vreemd van opkijken.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Hij lijkt me wel het type dat er "geen zin meer in heeft" en dan zelf opstapt, inderdaad.999 schreef:Gaat van Basten de handdoek in de ring werpen, denken jullie ?.
Als dat gebeurt, wil ik definitief nóóit meer een 'sexy' ex-topspeler als trainer. Die kunnen niet met matige spelers werken, ze weten niet wat het is om verantwoordelijkheid te nemen voor het grote geheel (dus ook de dingen die buiten hun macht liggen) en ze zijn geen people's managers. Elke keer hetzelfde, of je nou Blind, Koeman, Van Basten, Gullit of Wouters neemt.
Vanaf nu alleen nog 'schoolmeesters' en bewezen toptrainers.
K.
Still alive...
Gabri is de reïncarnatie van Dick Schoenaker. Hij maakt vooral zijn eigen fouten goed. Maar we mogen hem de schuld niet geven. Hij is een eenvoudige werker.
Speciaal voor Wimpey: Leonardo!
Speciaal voor Wimpey: Leonardo!

Laatst gewijzigd door joey op zo feb 08, 2009 1:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Geen respect voor spelers en trainers van Ajax dus.Vedette-10- schreef:Jullie zijn gestoord. Ga alles maar afkraken om zulke fase, ga alles maar doodmaken. Respect voor het uitvak, respect voor iedereen die goed bezig is.

Nog een geluk dat Hofs is uitgevallen. Nu zijn die vrije trappen van Vitesse niet zo gevaarlijk.
Het stinkt aan alle kanten!
-