Kan eerst nog koffie drinken voordat hem rustig inschopt...Toppie schreef:Heracles gaat weer verder waar het was gebleven en dat belooft niets goed voor Ajax, want die gaan ook door waar ze mee waren geeindigd Kutvoetbal
Bijna 1-2 de Jong
Heracles-Ajax 29-10-2008
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Qua namen hebben we niet beter, maar het gaat dan ook om het spel. Er zit toch ergens wat mis als je zo slap speelt. Ik weet niet of het allemaal goed staat, want ik kan niets zien. Het is alleen wel zo dat het verrekte frustrerend is als je hier punten verliest. We hebben op alle posities betere spelers dan Heracles. Maar dat geldt al gauw.
Speelt Siem nu dan op 10 of niet>
Man, schei toch uit.Het deugt vanaf het begin niet.En dat roep ik niet alleen, mijn naam is Azijnzeiker, weet je nog .. maar goed, het zal wel weer.goodfella schreef:Nee hoor, geen onzin. Nogmaals, achteraf roepen dat het allemaal niet deugt is wel zo verschrikkelijk simpel.Voetske schreef: Onzin.En dat weet jij ook.Maar op de een of andere manier kan jij dat dus niet velen ... en niet alleen van mij.Afijn, tweede helft uitzitten dan maar weer ..
Blij met de punten ...
Jij zou toch wegblijven van dit forum?Voetske schreef:Man, schei toch uit.Het deugt vanaf het begin niet.En dat roep ik niet alleen, mijn naam is Azijnzeiker, weet je nog .. maar goed, het zal wel weer.goodfella schreef:Nee hoor, geen onzin. Nogmaals, achteraf roepen dat het allemaal niet deugt is wel zo verschrikkelijk simpel.Voetske schreef: Onzin.En dat weet jij ook.Maar op de een of andere manier kan jij dat dus niet velen ... en niet alleen van mij.Afijn, tweede helft uitzitten dan maar weer ..
Als jij je weddenschap nakomt, weet je nog ..goodfella schreef:Jij zou toch wegblijven van dit forum?Voetske schreef:Man, schei toch uit.Het deugt vanaf het begin niet.En dat roep ik niet alleen, mijn naam is Azijnzeiker, weet je nog .. maar goed, het zal wel weer.goodfella schreef: Nee hoor, geen onzin. Nogmaals, achteraf roepen dat het allemaal niet deugt is wel zo verschrikkelijk simpel.
Blij met de punten ...
Je spreekt jezelf wel tegen. ;-)Peter schreef:Qua namen hebben we niet beter, maar het gaat dan ook om het spel. Er zit toch ergens wat mis als je zo slap speelt. Ik weet niet of het allemaal goed staat, want ik kan niets zien. Het is alleen wel zo dat het verrekte frustrerend is als je hier punten verliest. We hebben op alle posities betere spelers dan Heracles. Maar dat geldt al gauw.
Op elke positie staat een betere voetballer. Helemaal juist. Dus moet je gewoon winnen. Simpel zat.
Kan jij niet eens een poosje kappen... Sorry hoor! In bijna iedere post moet van Basten verdwijnen. Goed, het alles behalve om aan te zien maar er moeten nu nog een minuut of 35 en de wedstrijd moet nog beginnen...Toppie schreef:Ik zeg gewoon 0 punten tegen Heracles en Twente dan over en sluiten met Bassie
- peter
We hebben niet beter in de zin dat er nog betere spelers geblesseerd zijn. Sulej ipv Leo en Aissati ipv De Jong is al heel wat. Die achterhoede blijft behelpen, maar dat is voor iedereen wel duidelijk.goodfella schreef:Je spreekt jezelf wel tegen. ;-)Peter schreef:Qua namen hebben we niet beter, maar het gaat dan ook om het spel. Er zit toch ergens wat mis als je zo slap speelt. Ik weet niet of het allemaal goed staat, want ik kan niets zien. Het is alleen wel zo dat het verrekte frustrerend is als je hier punten verliest. We hebben op alle posities betere spelers dan Heracles. Maar dat geldt al gauw.
Op elke positie staat een betere voetballer. Helemaal juist. Dus moet je gewoon winnen. Simpel zat.
Maar met Suarez en Huntelaar in je voorhoede heb je alsnog een surplus aan kwaliteit. Slecht voetbal, maar na rust wel weer 2 mooie kansen.Peter schreef: We hebben niet beter in de zin dat er nog betere spelers geblesseerd zijn. Sulej ipv Leo en Aissati ipv De Jong is al heel wat. Die achterhoede blijft behelpen, maar dat is voor iedereen wel duidelijk.
Onze spelers zijn beter als Heracles.Ons elftal niet ..Peter schreef:We hebben niet beter in de zin dat er nog betere spelers geblesseerd zijn. Sulej ipv Leo en Aissati ipv De Jong is al heel wat. Die achterhoede blijft behelpen, maar dat is voor iedereen wel duidelijk.goodfella schreef:Je spreekt jezelf wel tegen. ;-)Peter schreef:Qua namen hebben we niet beter, maar het gaat dan ook om het spel. Er zit toch ergens wat mis als je zo slap speelt. Ik weet niet of het allemaal goed staat, want ik kan niets zien. Het is alleen wel zo dat het verrekte frustrerend is als je hier punten verliest. We hebben op alle posities betere spelers dan Heracles. Maar dat geldt al gauw.
Blij met de punten ...
- peter
Is geen oplossing, maar dit valt me erg tegen. Zien jullie progressie? Volgens mij zijn er geen automatismes en is er altijd wel wat aan te merken op de basiself.Daniel_vT schreef:Ja joh, na elke drie wedstrijden de trainer maar weer wegbonjouren? Daar schieten we veel mee op. Zo blijf je doorgaan..Toppie schreef:Ik zeg gewoon 0 punten tegen Heracles en Twente dan over en sluiten met Bassie
Wat is jouw ideale basis?Peter schreef:Is geen oplossing, maar dit valt me erg tegen. Zien jullie progressie? Volgens mij zijn er geen automatismes en is er altijd wel wat aan te merken op de basiself.Daniel_vT schreef:Ja joh, na elke drie wedstrijden de trainer maar weer wegbonjouren? Daar schieten we veel mee op. Zo blijf je doorgaan..Toppie schreef:Ik zeg gewoon 0 punten tegen Heracles en Twente dan over en sluiten met Bassie